תמ"א 38 בבת ים

תמ"א 38 בבת ים – הכירו את העיר המתפתחת והמבוקשת ביותר בישראל!

תמא 38 בבת יםבת ים היא אחת הערים שנמצאות בתנופה החיובית ביותר מכל ערי ישראל. מחירי הדיור בעיר עלו בקצב של עשרות אחוזים אשתקד ונראה כי הבלימה עדיין לא נראית באופק. חושבים להתגורר בבת ים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל מה שחשוב להכיר על אחת הערים הבולטות בישראל. נגע ביתרונות הגדולים הנובעים ממיקומה הגאוגרפי של העיר, נביא מספר נתונים אודות הקמתה וכן נציג את השכונות המבוקשות ביותר בשטחה. אז רגע לפני שאתם בוחרים את הדירה הבאה שלכם בעיר בת ים, חשוב שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות שיעזרו לכם לבחור נכון את האזור הטוב והמתאים ביותר עבור כלל הצרכים שלכם.

 

אחותה הקטנה של תל אביב – רבים שאינם מצליחים לעמוד במחירי הדיור של תל אביב בוחרים באחות הקטנה

העיר בת ים ממוקמת במחוז תל אביב והוקמה לראשונה בשנת 1926. כמה עשרות שנים לאחר מכן, ב 1958 בת ים הוכרה כעיר וקיבלה את כל הזכויות לפיתוח נרחב ולגידול משמעותי בקצב הבנייה. נכון לכתיבת שורות אלה גודלה של בת ים הוא כ 8,200 דונם והיא כוללת בשטחה קרוב ל 150,000 תושבים. העיר שימשה למקור קליטת עולים מברית המועצות וכיום הם מהווים כ 30% מכלל האוכלוסייה המקומית. גודלה של העיר בשילוב הביקוש הגדול להתגורר בגבולותיה הפכו אותה לאחת הערים הצפופות בישראל – מקום שלישי במספר לאחר בני ברק וגבעתיים.

 

קרבה לערים מרכזיות רבות – לאחר תום שלבי הקמת הרכבת הקלה, דקות בודדות של נסיעה יפרידו בין בת ים ובין ערים מרכזיות רבות

מיקומה הגיאוגרפי של בת ים מהווה את אחד היתרונות הגדולים ביותר שהיא יכולה להציע לכלל תושביה. מזה שנים ארוכות העיר מכונה האחות הקטנה של תל אביב – הדבר נובע כמובן מהקירבה הגאוגרפית בין השתיים. בשנים האחרונות מחירי הדיור בתל אביב הרקיעו שחקים וזוגות צעירים רבים לא מצליחים לעמוד במחירים הנוכחיים. מגמה זו הביאה לנהירה של רבים לערים הסמוכות לתל אביב – כשבראשן העיר בת ים. העיר סמוכה לעוד ערים מרכזיות נוספות – ראשון לציון וחולון, מה שהופך אותה לאחת הערים האטרקטיביות ביותר שיש לגוש דן להציע.

רוצים ליהנות מהשבחה משמעותית בשווי הנכס? חשוב שתדעו לבחור נכון את השכונות שצפויות לשנות את פניהן בשנים הקרובות

עובדים בתל אביב ואין ביכולתיכם להחזיק דירה בעיר היקרה בישראל? בת ים היא התשובה הטובה ביותר עבורכם. העיר מבטיחה לכלל תושביה אפשרויות רבות, נוחות ומהירות להתניידות ללב תל אביב ולעוד לא מעט ערים שכנות נוספות. כבישים ראשיים, תחנת רכבת, מגוון רחב של קווי אוטובוס ובעתיד הקרוב גם רכבת קלה מאפשרים לתושבי העיר להגיע לתל אביב תוך דקות בודדות של נסיעה. נשמע לכם מעניין? לפני שאתם בוחרים את הדירה הטובה ביותר עבורכם, קיימת חשיבות רבה להכיר את השכונות המובילות בעיר שצפויות ליהנות מתוכניות רבות של תמ"א 38 בבת ים. בשורות הבאות נכיר מקרוב את השכונות האטרקטיביות ביותר שיש לבת ים להציע.

 

השכונות המובילות בבת ים הן:

  • שכונת רמת יוסף

שכונת רמת יוסף היא אחת השכונות הוותיקות ביותר בעיר בת ים. השכונה סמוכה לשכונת עמידר, לשכונת רמת הנשיא ולשיכון ותיקים. רמת יוסף מתאפיינת בבנייה ישנה של מבנים שנבנו בשנות ה 50, מה שמגדיל את הסיכוי לפרוייקטים רבים של התחדשות עירונית בשנים הקרובות. העיר בת ים בכלל, ושכונת רמת יוסף בפרט נהנות מפרויקטים של תמ"א 38 בבת ים, מה שצפוי להבטיח לתושבים השבחה משמעותית במחיר הנכסים. מעבר לחיזוק המבנים ולהוספות של חדרי ממ"ד ומרפסות שמש, פרויקטים של תמא 38 בת ים מאפשר לכלל תושבי השכונה ליהנות מפיתוח סביבתי. רוצים ליהנות מעליית ערך הנכס שלכם? שכונה זו היא אחת השכונות המתאימות ביותר עבורכם בכל רחבי העיר.

השכונה ממוקמת בסמוך לנתיבי אילון, מה שמאפשר לכלל תושביה כניסה ויציאה נוחה ומהירה מרחבי העיר. מעבר לכך, השכונה כוללת מוסדות רבים ומרכזיים – היכל התרבות של בת ים, מוזיאון לאומניות, אודיטוריום עירוני, בית ספר יסודי, תיכון וחטיבת ביניים.

 

  • שכונת רמת הנשיא

שכונת רמת הנשיא אף היא שכונה ותיקה המתאפיינת במבנים ישנים שנבנו לפני כמה עשרות שנים. המעמד הסוציו אקונומי בשכונה אינו גבוה במיוחד וכן מחירי הדיור בה נחשבים לנמוכים יחסית. אך בשנים האחרונות השכונה מתחילה לשנות את פניה. נכון לכתיבת שורות אלה ישנה תוכנית גדולה של התחדשות עירונית הכוללת הוספה של מאות יחידות דיור בעיר.

התוכנית כוללת הריסה של 8 מבנים הכוללים 4 קומות לטובת בניית מגדלים הכוללים כמות משולשת של יחידות דיור. מעבר לגידול בכמות יחידות הדיור, בשטחה של השכונה יוקמו כ 5,500 מ"ר של שטחי מסחר ועוד לא מעט מבני ציבור שישרתו את כל צורכי תושבי העיר. השינויים הללו צפויים להזניק את מחירי הדיור בשכונה, ולכן בשנים האחרונות ניתן לראות גידול ניכר של עשרות אחוזים בביקוש למגורים בה.

 

  • שכונת שיכון עמידר

שכונה נוספת שכדאי שתכירו לפני שתבחרו את הדירה המדוייקת עבורכם בבת ים היא שכונת עמידר. שכונת עמידר מתאפיינת בבנייה ישנה וכוללת מבנים נמוכים. השכונה החלה את דרכה לפני שנים ארוכות וכיום מרבית תושביה משתייכים למעמד סוציו אקונומי נמוך עד בינוני. השכונה צפויה לשנות את פניה בעתיד הקרוב ולהבטיח לכלל תושביה חידושים רבים, פרוייקטים של תמ"א 38 בבת ים ועוד מגוון פיתוחים סביבתיים.

בשכונה כלל תושביה נהנים מיציאה נוחה לנתיבי איילון, מבתי ספר סמוכים, מבריכה שכונתית, מבית חולים סמוך ומעוד לא מעט מוסדות חיוניים המבטיחים נוחות חיים לכלל המתגוררים בגבולות שכונת עמידר.

 

  • שכונת שיכון ותיקים

שכונת שיכון ותיקים אף היא שכונה ותיקה הכוללת מבנים ישנים שנבנו לפני כמה עשרות שנים. בדומה למרבית השכונות הכוללות מבנים ישנים בעיר בת ים, גם שכונה זו צפויה לעבור שינויים בעתיד הקרוב. משקיעים רבים בוחרים בשכונות הישנות הללו במטרה ליהנות מפרוייקטים של תמ"א 38 בבת ים, פרוייקטים שצפויים להעלות ערך נכסים בעשרות אחוזים.

 

  • קריית באבוב

קריית באבוב היא שכונה חרדית המשתייכת לחסידות באבוב בראשות הרב מייזליש. השכונה כוללת לא מעט מוסדות תורניים כמו ישיבות, בתי כנסת רבים, תלמודי תורה, מקווה, ישיבות קטנות וישיבות גדולות. שכונה זו מוכרת בזכות מדורות הענק שרגילים לעשות בה בל"ג בעומר. המדורה המרכזית מגיעה לגובה של מספר קומות.

 

תמ"א 38 בבת ים: מוסדות מרכזיים לרווחת כל תושבי העיר

בשכונות שהובאו מעלה ובעוד שכונות נוספות בעיר בת ים תוכלו למצוא לא מעט מוסדות מרכזיים המשמשים את כל צורכי תושבי העיר. ריכזנו עבורכם רשימה קצרה הכוללת מספר מוסדות מרכזיים בעיר, והם:

  1. היכל תרבות.
  2. אמפיתיאטרון.
  3. מצפה גלים.
  4. כיכר המגינים.
  5. עמדות שונות ממלחמת העצמאות.
  6. מוזיאון בת ים.
  7. חוף הסלע.

 

רוצים ליהנות מכלל האפשרויות שיש לעיר בת ים להציע אך חוששים מהתמודדות תחבורתית מורכבת? חשוב להדגיש כי גם אם אתם מגיעים לעיר ללא רכב צמוד, בעזרת התחבורה הציבורית הקיימת בעיר תוכלו להגיע לכל מקום שתבחרו בקלות וביעילות. ראשית, חשוב להדגיש כי נתיבי איילון עוברים בסמוך ליציאה מהעיר, מה שמאפשר לכלל התושבים שמתניידים בעזרת רכב לצאת בקלות לכל ערי ישראל. מעבר לכך, ישנם עוד לא מעט צירים נוספים המחברים את בת ים עם ערים גדולות הסמוכות לה.

 

תמ"א 38 בבת ים: נמאס לכם לחפש חניה? בעזרת התחבורה הציבורית בעיר תוכלו להתנייד בקלות ובמהירות גם ללא רכב צמוד

לא מתניידים עם רכב צמוד? בטח תשמחו לשמוע כי בעיר יש לא מעט קווי אוטובוס בתדירות גבוהה שיובילו אתכם לכל ערי ישראל ללא כל בעיה. מעבר לקווי האוטובוס הרבים שפועלים בכל שעות היום, בבת ים פועלים גם קווי לילה בסופי שבוע, כך שתוכלו להגיע לערים הסמוכות בכל שעות היממה ללא מגבלה. הרכבת אף היא לא פוסחת על בת ים. נכון לכתיבת שורות אלה ישנן שתי תחנות רכבת ישראל בגבולות העיר. בעזרת הרכבת תוכלו להגיע לערים רבות בכל רחבי ישראל בנוחות וביעילות. ומה באזור לרכבת הקלה? בעתיד הקרוב הקו האדום של הרכבת הקלה צפוי לעבור בעיר ולחבר בינה לבין תל אביב ופתח תקווה. עובדים בתל אביב? מגורים בעיר בת ים יאפשרו לכם להגיע למקום העבודה שלכם בקלות וביעילות וללא כל צורך ברכב צמוד.

 

תמ"א 38 בבת ים: תוכניות התחדשות רבות – העיר מתחדשת ואתם נהנים מהשבחה של עשרות אחוזים!

אחד היתרונות הגדולים ביותר שיש לעיר בת ים להציע הוא הפוטנציאל הגדול לתוכניות רבות של תמא 38 בת ים. כפי שציינו מעלה, בעיר יש לא מעט שכונות שנבנו לפני כמה עשרות שנים וכוללות מבנים נמוכים וישנים למדי. בשנים האחרונות המדינה החלה בתוכנית התחדשות עירונית במטרה להבטיח את יציבותם של המבנים הישנים שנבנו לפני כמה עשרות שנים וללא הקפדה על התקנים הקיימים כיום.

 

חיזוק מבנים ישנים – חפשו את השכונות הכוללות מבנים שנבנו לפני עשרות שנים

חשוב להדגיש כי מטרת העל של תוכנית תמא 38 בת ים היא לחזק מבנים ישנים לקראת התמודדות אפשרית עם רעידות אדמה. מביני עניין רבים בתחום סבורים כי תיתכן רעידת אדמה בישראל בשנים הקרובות. המבנים הישנים שנבנו לפני עשרות שנים וללא הקפדה על התקנים הקיימים כיום, נמצאים בסכנת קריסה ישירה. לכן, המדינה החלה בתוכנית התחדשות עירונית בשל תמא 38 בת ים. מה כלול בתוכנית? רגע לפני שנמנה את כל השינויים שצפויים להתחולל בבניין שעובר התחדשות עירונית, חשוב שתכירו את כל תנאי הסף הקיימים בכדי להחיל פרוייקטים בשכונות נבחרות.

מטרת העל – התמודדות מיטבית עם רעידות אדמה. לא כל בניין יוכל ליהנות מעבודות החיפוש הללו!

זכרו, מטרת העל של התוכנית היא לחזק מבנים להתמודדות עם רעידות אדמה, ולא לשקם שכונות נחלשות. לכן, המדינה קבעה מספר תנאי סף שיהיו חייבים להתקיים במטרה שניתן יהיה להתחיל בפרויקט של תמא 38 בבת ים. תנאי הסף נועדו להבטיח שהפרויקטים הללו יעשו אך ורק במבנים שאכן חייבים חיזוק מהיר ונמצאים בסכנה ישירה לקריסה בעת רעידות אדמה. תנאי הסף לתחילת תוכנית תמא 38 בת ים הם: ראשית, הבניין נבנה לפני שנת 1980, שנית הבניין נבדק על ידי מהנדס מקצועי שקבע כי הוא אכן נמצא בסיכון קריסה בעת רעידת אדמה (אינו עומד בתקנים הקיימים נגד רעידות אדמה), שלישית, הבניין כולל 2 קומות לכל הפחות בשטח של עד 400 מטרים, רביעית הבניין אינו מיועד לפירוק. כלל התנאים מתקיימים? ניתן להתחיל לקדם פרויקט של תמא 38 בבת ים.

 

מה תקבלו במסגרת תוכנית תמ"א 38 בבת ים? הכירו את השינויים הצפויים בבניין ובדירה שלכם

מה תקבלו במסגרת הפרויקט? כפי שציינו מעלה, פרויקטים של תמא 38 בבת ים מבטיחים לכלל דיירי הבניין השבחה של עשרות אחוזים בערך הנכסים. מדוע? אז תחילה חשוב להגיש כי במסגרת התוכנית הבניין עובר שיפוץ יסודי המבטיח את עמידותו של המבנה בעת רעידות אדמה. השיפוץ מביא את הבניין למצב בו הוא עומד בכל התקנים המחמירים ביותר שקיימים כיום. מעבר לכך, במסגרת פרויקט תמא 38 בת ים הבניין עובר שיפוץ חיצוני ומשפר באופן ניכר את מראהו. לבניין נוספות כ 2 קומות וכלל הדיירים נהנים מחדר ממ"ד חדש ולעיתים אף ממרפסת שמש. השינויים הללו מאפשרים לכלל דיירי הבניין להשביח את הנכסים שלהם בעשרות אחוזים תוך זמן קצר. נשמע לכם מעניין? בבת ים ישנן שכונות רבות שצפויות ליהנות מלא מעט פרויקטים של התחדשות עירונית בשנים הקרובות.

 

בשנים האחרונות, עברה בת ים מתיחת פנים רצינית. היא הפכה לאחד מאזורי המסחר והבילויים המובילים בישראל, ופרויקטים חדשים בתחום הנדל"ן, חלקם יוקרתיים, הוקמו להם. גם כשזה נוגע לחידוש מבנים קיימים במסגרת תוכנית המתאר הארצית (תמ"א 38), ניתן לראות שבת ים לא נשארת מאחור.

 

כתובת: אימבר 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אלמליח 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אנה פרנק 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אנילביץ 33.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: חיזוק בניין קיים בין שלוש קומות (12 יחידות דיור), הוספת ממ"ד ומרפסת שמש לדירות והוספת 2.5 קומות בעלות 10 דירות, שתיים מתוכן דירות פנטהאוז.

כתובת: ארלוזורוב 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ארלוזורוב 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ארלוזורוב 24.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ארלוזורוב 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ארלוזורוב 68.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ארלוזורוב 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ארלוזורוב 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בזל 1.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ביאליק 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן גוריון 53.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן ציון 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן ציון ישראל 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. באוגוסט 2012, הוצא היתר בניה.

כתובת: בר אילן 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בר אילן 2.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בר אילן 47.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בר יהודה 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, ובכלל זה הוספת מעלית, החלפת תשתיות ישנות, שיפוץ חזית הבניין ועוד. הפרויקט כולל הוספת שתי קומות, בהן שמונה יחידות דיור חדשות בנות ארבעה חדרים (80 מ"ר).

כתובת: בר יהודה 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בר יהודה 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בר יהודה 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, לרבות הוספת מעלית, שיפוץ חזית המבנה והחלפת תשתיות, חידוש הלובי והגינה. במסגרת הפרויקט יתווספו לבניין תשע דירות חדשות.

כתובת: ברקוביץ 3, 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: גנרל קניג 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: דניאל 30.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית לבניין ושיפוץ חיצוני שלו. הפרויקט כולל הוספת 2.5 קומות (שבע דירות), והוספת מרפסות בדירות.

כתובת: דנין 19, 21.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האורגים 10, 14, 24.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האורגים 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הגדוד העברי 19.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, ובכלל זה הוספת חדר ממ"ד ומרפסות לדירות קיימות. בנוסף, הפרויקט כולל הוספת 2.5 קומות, בהן 6 דירות חדשות (שתי דירות פנטהאוז).

כתובת: הדדי 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ההסתדרות 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ההסתדרות 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה משנות ה-70, לרבות הוספת מעלית, שיפוץ פנימי של חדר המדרגות, הוספת חיפויי אבן למבנה, החלפת תשתיות לבניין, הוספת לובי חדש, והוספת מקומות חנייה.

כתובת: ההסתדרות 7, 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, המבוסס על בניית שני בניינים חדשים, בהם חניון תת קרקעי ודירות רחבות.

כתובת: הים 6, 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הנביאים 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הנביאים 12, 14, 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הנביאים 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הנביאים 2.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הנביאים 21, 23, 25.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים: שיפוץ חזית המבנה, הוספת מעלית, חידוש הלובי ומתחם הגינה והחלפת תשתיות. בנוסף, כולל הפרויקט בניית שתי קומות חדשות, בהן 24 דירות בנות ארבעה חדרים (כ-80 מ"ר).

כתובת: הנביאים 43.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הנביאים 49, 55, 57, 59, 61, 63, 65, 67, 69, 77, 79.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מוגדר בעיני רבים כפרויקט התמ"א הגדול ביותר בישראל. בכל אחת מכ-450 דירות, יתווסף ממ"ד, ובבניינים עצמם מעליות. חיזוק הבניין מפני רעידות אדמה יתבצע באמצעות חגורות בטון וביסוס היסודות שלו.

כתובת: הנביאים 55.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: הוספת דירות גג, בנות ארבעה או חמישה חדרים, על בסיס עקרונות הבנייה הירוקה.

כתובת: הנביאים 57.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הנביאים 59.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: העצמאות 74.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הפועל 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, המבוסס על בניית שני בניינים חדשים, בהם חניון תת קרקעי ודירות רחבות.

כתובת: הפועל 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הציפורניים 3, 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הצפירה 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הצפירה 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרצוג 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרצוג 32, 34.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם במיקום מרכזי בעיר, מרחק הליכה מחוף הים.

כתובת: הרצל 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרצל 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרצל 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרצל 56.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרשת 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, ובכלל זה הוספת ממ"ד ומרפסת לדירות הקיימות, והוספת 2.5 קומות (22 דירות חדשות, בהן ארבעה פנטהאוזים).

כתובת: הרשת 23.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרשת 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: השקמה 45.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ז'בוטינסקי 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ז'בוטינסקי 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חביבה רייך 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חביבה רייך 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יוספטל 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יוספטל 30.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, לרבות התקנת מעלית והוספת קומה נוספת.

כתובת: יוספטל 89.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מנדלי 8 / פנחס 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מסריק 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מסריק 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מסריק 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מסריק 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מסריק 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: משה שרת 18, 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, ובין השאר הוספת מעלית ולובי חדש, הוספת מקומות חניה, שיפוץ פנימי לחדר המדרגות, הוספת חיפויי אבן חיצוניים והחלפת תשתיות הבניין.

כתובת: נחום ניר 22, 24.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סוקולוב 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סוקולוב 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. הפרויקט הושלם.

כתובת: סוקולוב 24.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סוקולוב 26.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. הפרויקט הושלם.

כתובת: פרלשטיין 31.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פרלשטיין 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, וכן הוספת 18 דירות חדשות.

כתובת: פרלשטיין 31.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פרלשטיין 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: צה"ל 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, וכן הוספת 18 דירות חדשות.

כתובת: קלאוזנר 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קריתי 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה: הוספת שתי קומות חדשות בבניין, בהן 8 דירות בנות שלושה או ארבעה חדרים. הדירות עצמן מורחבות במרפסת ובממ"ד, והבניין במעלית.

כתובת: רבינוביץ 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רמב"ם 19.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות בר אילן 59, 61.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שלום עליכם 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שלום עליכם 2, 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שפירא 44.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

קבוצת עידן התחדשות עירונית
קבוצת עידן התחדשות עירונית

ביצוע פרויקטים למגורים והתחדשות עירונית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
עשרות שנות ניסיון בביצוע מגוון רחב של פרויקטים מאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שהבית שלכם בידיים טובות .

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
התקשרו עכשיו