תמ"א 38 בפתח תקוה

תמ"א 38 בפתח תקווה – אם המושבות שהפכה לאחת הערים המובילות בישראל! הכירו מקרוב את כל מה שיש לעיר פתח תקווה להציע

תמא 38 בפתח תקוהחושבים להתחדש בדירה בפתח תקווה? כדאי שתפנו מספר דקות לקריאת השורות הבאות. בשורות הבאות נכיר מקרוב את העיר פתח תקווה, נגע בסיבות המרכזיות בגינן אנשים רבים בוחרים להתגורר ברחבי העיר, נכיר את השכונות המובילות בעיר, נמנה את המוסדות המרכזיים שמושכים לא מעט תשומת לב מתושבי העיר, נגע בכל הקשור לנושא התחבורה הציבורית בעיר ועוד. אז רגע לפני שאתם בוחרים את הדירה הבאה שלכם (הן לרכישה והן להשכרה), כדאי שתפנו מספר דקות להמשך קריאת הפסקאות הבאות.

 

העיר מונה כ 250,000 תושבים שנהנים מכלל יתרונותיה – בשורות הבאות נכיר את היתרונות המרכזיים

רגע לפני שנכיר את כל הנתונים אודות השכונות המובילות והשינויים שהעיר צפויה לעבור בעתיד הקרוב, חשוב שנגע בקצרה במספר דגשים חשובים אודות תחילת דרכה של העיר. פתח תקווה המכונה "אם המושבות" החלה את דרכה אי שם בשנת 1878. בשנת 1878 פתח תקווה הוכרזה כמושבה ומספר עשורים לאחר מכן, בשנת 1937 היא הוכרזה כעיר עצמאית. נכון לכתיבת שורות אלה העיר מונה לא פחות מ 250,000 תושבים בשטחה וכוללת מגוון מגזרים שחיים בהרמוניה – דתיים לצד חילונים.

מיקום גאוגרפי – תל אביב, בני ברק, גבעת שמואל והוד השרון גובלות בשטחה. תוך מספר דקות בודדות של נסיעה תוכלו להגיע למרכזי הערים הללו ולעוד לא מעט ערים מרכזיות ומובילות בישראל

מיקומה הגאוגרפי של העיר מהווה את אחד היתרונות הגדולים ביותר שהיא מציעה לכלל תושביה. העיר משוייכת למחוז מרכז וממוקמת במרחק נסיעה קצרה מערים רבות ומשמעותיות של מרכז ישראל. בגבולותיה של העיר ניתן למנות את תל אביב, בני ברק, גבעת שמואל והוד השרון. אם מעט נרחיב את גודל הרדיוס נוכל למנות ערים רבות נוספות כמו רמת גן, גבעתיים, קריית אונו, יהוד, אור יהודה ועוד. הקרבה הגאוגרפית לכלל הערים המרכזיות הללו מבטיחה לכל תושבי פתח תקווה ליהנות מכמות גדולה של משרות תעסוקה מגוונות בערים הגדולות. מעבר לכך, הערים השכנות כוללות מוסדות מרכזיים גדולים, מרכזי קניות ומסחר, מקומות פנאי ובידור ועוד.

 

תמ"א 38 בפתח תקוה: השינויים העתידיים של העיר – הוספת רכבת קלה, פארק עסקים גדול ולא מעט יחידות דיור חדשות!

העיר צפויה להמשיך ולעבור שינויים רבים, ביניהם בנייה נרחבת והוספה של אלפי יחידות דיור בטווח הזמן הקצר. מעבר לבניית יחידות דיור חדשות, העיר עוברת התחדשויות עירוניות בקצב מהיר. שכונות רבות בעיר נהנות מתוכניות של תמ"א 38 בפתח תקווה, מה שמבטיח לתושבים השבחה משמעותית של ערך הנכס. כמו כן העיר מתכננת להקים פארק עסקים גדול שיכלול לא מעט בתי עסק שיבטיחו לתושבים מקומות עבודה רבים. מגדלי משרדים גדולים צפויים להתחיל בשלבי השיווק והמכירה בחודשים הקרובים, כך שניכר כי העיר עדיין לא סיימה את שלבי התפתחותה.

 

התחבורה בעיר – כבישים ראשיים, אוטובוסים רבים ותחנת רכבת

רוצים להכיר את אפשרויות התחבורה בעיר? העיר פתח תקווה כוללת אפשרויות תחבורה רבות ויעילות. מתניידים עם רכב פרטי? כבישים רבים יובילו אתכם לכל פינה ברחבי המדינה בקלות וביעילות. בונים על תחבורה ציבורית? בעיר יש קווי אוטובוסים רבים הפועלים בתדירות גבוהה. כמו כן בעיר צפויה להתחיל לעבוד רכבת קלה כבר בחודשים הקרובים, מה שצפוי לשפר באופן ניכר את כל ההתניידות בגבולות העיר בעזרת תחבורה ציבורית. גם הקו האדום של הרכבת הקלה צפוי לעבור בעיר בעתיד הקרוב ולחבר בינה לבין ערים רבות, לרבות את תל אביב. כביש 4,5,481,471,6,40 הם רק חלק מהכבישים המצויים בקרבת העיר פתח תקווה.

 

תמ"א 38 בפתח תקוה: ההבדלים בין השכונות בעיר יכולים להיות משמעותיים! חשוב שתכירו את השכונות המובילות טרם בחירת הדירה שלכם

נשמע לכם מעניין? חשוב להדגיש כי בעיר פתח תקווה ישנן לא מעט שכונות. ישנן שכונות קצה הכוללות פערים משמעותיים משכונות הקצה השני. במילים אחרות, חשוב להכיר היטב את כל השכונות הבולטות של העיר לפני שבוחרים להתגורר בפתח תקווה. ישנן שכונות שיבטיחו לכם נוחות חיים מיטבית, קניונים במרחק הליכה ומרכזי תעסוקה בסמוך לדירה, וישנן שכונות מרוחקות שיחייבו אתכם לנסוע ארוכות מידי בוקר למקום העבודה, לסופר או לקניון העירוני. בשורות הבאות נכיר מקרוב את השכונות המובילות שיש לעיר להציע. לאחר ההיכרות תוכלו להיות חכמים יותר ולבחור נכון את השכונה הטובה והמדוייקת ביותר עבור מילוי כלל הצרכים שלכם.

 

תמ"א 38 בפתח תקוה: השכונות המובילות בפתח תקווה:

  • כפר גנים

שכונת כפר גנים בפתח תקווה היא אחת השכונות החדשות ביותר של העיר. השכונה מתאפיינת בבנייה הכוללת רבי קומות (כ 9 קומות) באחידות מלאה. השכונה החדשה מתוכננת היטב כך שמרבית תושביה מדווחים על מרווח הולם והיעדר צפיפות. מרבית האוכלוסיה בשכונה משתייכת למעמד סוציו אקונומי בינוני עד גבוה ומחירי הדיור בשכונה מעט גבוהים יותר מהממוצע העירוני. בשכונה חיים דתיים לצד חילונים בהרמוניה ללא מחלוקות תהומיות שמשפיעות על הסדר הטוב בשכונה.

בשכונה ניתן למצוא מוסדות לימוד איכותיים ומרכזי קניות לרווחת התושבים. כמו כן מבחינת נגישות – השכונה ממוקמת בקרבת כביש 471 שמאפשר יציאה נוחה ומהירה מהעיר. בעזרת כביש זה ניתן להגיע תוך דקות בודדות לערים סמוכות רבות. השכונה צפוייה להמשיך ליהנות מבנייה ומחידושים רבים נוספים לרווחת כלל תושביה. חשוב לדעת כי השכונה מחולקת לתתי שכונות – כפר גנים א', כפר גנים ב', כפר גנים ג'.

 

  • אם המושבות

שכונת אם המושבות אף היא שכונה חדשה שהוקמה בשנים האחרונות. השכונה כוללת בניינים רבי קומות – 9-22 קומות. בשכונה מרבית התושבים הם חילונים המשתייכים למעמד סוציו אקונומי בינוני גבוה. גם בשכונה זו מחירי הדיור מעט גבוהים בהשוואה לממוצע המחירים העירוני. מחפשים שכונה שכוללת כמות גדולה של משפחות צעירות? אם המושבות החדשה יכולה להתאים לכם. השכונה מושכת לא מעט זוגות צעירים לשטחה.

תושבי אם המושבות נהנים ממוסדות חינוך איכותיים וממרכזי קניות בשטח שכונתם. באזורים רבים לא תצטרכו רכב צמוד בכדי להשלים את כל הקניות הנדרשות. עם זאת, חשוב להדגיש כי אם המושבות החדשה סובלת מבעיות קלות ואופייניות לשכונה בהקמה. בשכונה צפויים עוד שינויים רבים שישפרו באופן תמידי את רווחת חייהם של תושבי השכונה. עוד נקודה אחרונה – אם המושבות כולה מחולקת לאזור החדש ולאזור הוותיק. מחירי הדיור באם המושבות הישנה נמוכים ממחירי הדיור באם המושבות החדשה.

 

  • נווה גן

שכונת נווה גן גם היא שכונה חדשה בעיר פתח תקווה. השכונה החלה את דרכה בשנות ה 90 והתאפיינה בבניית בניינים המגיעים לגובה של עד 8 קומות. בשנים האחרונות החלו לבנות בשכונה בניינים גבוהים יותר שכוללים כ 16 קומות ואף למעלה מכך. השכונה מושכת לגבולותיה בעיקר משפחות צעירות עם ילדים קטנים, כך שאם גם אתם משפחה צעירה שמחפשת שכונה מלאה בצעירים, שכונת נווה גן היא התשובה עבורכם.

חשוב להדגיש כי בשל העובדה שמדובר בשכונה חדשה, תושביה נאלצו להתמודד עם חוסרים שונים בתשתיות השכונה. החוסרים המרכזיים באים לידי ביטוי בחוסר של מוסדות לימוד סמוכים לשכונה, היעדר סיפריה עירונית ועוד מבני ציבור שונים. בשנים האחרונות הרשות המקומית עומלת רבות לשיפור המצב ולמילוי כל צורכי תושבי השכונה. התושבים בנווה גן משתייכים למעמד סוציו אקונומי בינוני עד גבוה ומחירי הדיור בשכונה גבוהים מהממוצע. במרחק הליכה קצר ניתן להגיע לפארק הגדול של פתח תקווה וכן לקניון הגדול שנחשב לאחד הקניונים הטובים ביותר באזור המרכז.

 

  • המרכז השקט

שכונת המרכז השקט בפתח תקווה היא שכונה ותיקה הכוללת בעיקר מבנים נמוכים שנבנו לפני כמה עשרות שנים. חשוב להדגיש כי המרכז השקט נחשב לאזור די מרווח המבטיח לכלל התושבים בו היעדר צפיפות משמעותית, כפי שמקובל בשכונות ותיקות בערים רבות באזור מרכז הארץ. אחד היתרונות הגדולים ביותר של שכונת המרכז השקט היא העובדה כי האזור סמוך למרכז העיר ובכך הוא נהנה מקרה למרכזי קניות, אזורים מסחריים ועוד מוסדות רבים, אך מצד שני, האזור נהנה משקט המאפשר לנהל חיי משפחה ללא רעשים ועומסים מיותרים. במרחק הליכה קצר תגיעו ללב העיניינים, אך בשכונת המגורים שלכם תוכלו ליהנות משקט ושלווה.

נקודה נוספת שחשוב להדגיש אודות השכונה היא העובדה כי היא נהנית מפרוייקטים רבים של תמ"א 38 בפתח תקווה. בשורות הבאות נרחיב אודות הפרויקטים להתחדשות עירונית שהמדינה מקדמת בשנים האחרונות, אך בקצרה ניתן לומר כי הפרויקטים הללו מבטיחים לא מעט יתרונות לתושבי השכונה. משקיעים רבים בוחרים להשקיע דווקא באזורים ישנים שצפויים לעבור פרויקט של תמ"א 38 בפתח תקווה. הפרויקטים הללו מבטיחים לתושבי הבניין השבחה משמעותית של עשרות אחוזים בשווי הנכס. מחירי הדיור בשכונה זהים לממוצע העירוני.

 

  • רמת ורבר

שכונת רמת ורבר היא שכונה שהוקמה על שטחי פרדסים. השכונה כוללת כמה עשרות אלפי תושבים שנהנים מלא מעט יתרונות שיש לה להציע. אחד היתרונות הגדולים בשכונה הוא הקרבה לפארק גדול ורחב ידיים וכן הרכבת הקלה שצפויה לעבור בסמוך לשכונה. מחירי הדיור בשכונה מעט נמוכים בהשוואה לממוצע האזורי כך שניתן ליהנות ממחירים סבירים בהחלט. הקו האדום של הרכבת הקלה צפוי לחבר בין פתח תקווה לערים סמוכות רבות, לרבות תל אביב. מעבר לעבודה שהדבר צפוי להעלות את ערך הנכסים בשכונה, בעזרת הרכבת תוכלו להתנייד בקלות ובמהירות לערי מרכז רבות ללא כל צורך ברכב צמוד.

השכונה מתאפיינת בבנייה נמוכה וישנה, מה שמגדיל את הסיכויים לתוכניות תמ"א 38 בפתח תקווה. בשורות הבאות נכיר מקרוב את התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית, נדגיש את כלל היתרונות ונגע בכל הדגשים שאתם חייבים להכיר.

 

רוצים ליהנות מפרויקט של תמ"א 38 בעיר פתח תקווה? השורות הבאות הכתבות במיוחד עבורכם!

בשנים האחרונות מדינת ישראל מקדמת פרוייקטים של התחדשות עירונית בשם תמ"א 38. מטרת העל של התוכניות הללו היא לחזק מבנים ישנים לקראת רעידת אדמה אפשרית. מומחים רבים בתחום סבורים כי תיתכן רעידת אדמה משמעותית בישראל בשנים הקרובות, ולכן מדינת ישראל רוצה להגיע לכל המבנים הישנים שנבנו לפני שנים ארוכות וללא כל הקפדה על התקנים הרלוונטיים. במטרה להגיע לכמה שיותר מבנים ישנים שנמצאים ברמת הסיכון הגבוהה ביותר, המדינה בחרה לקבוע מספר תנאי סף שרק המבנים שעומדים בכולם יוכלו ליהנות מפרויקטים של ההתחדשות.

 

תנאי הסף לתחילת הפרויקט – בחרו בניין שעונה על כל התנאים הבאים

התנאי הראשון הוא מבנים ישנים שנבנו לפני שנת 1980. התנאי השני הוא מבנים ישנים שנבדקו על ידי מהנדס מקצועי שקבע כי הבניין לא עומד בתקנים הקיימים כנגד רעידות אדמה. התנאי השלישי הוא בניין בן 2 קומות לכל הפחות בשטח כולל של 400 מטרים לכל היותר. והתנאי הרביעי והאחרון הוא בניין שאינו מיועד להריסה. לפני שאתם בוחרים את בניין המגורים שלכם, כדאי לבדוק שהוא אכן עומד בכלל התנאים הללו (אם אתם בונים על השבחה בעקבות פרויקט של תמ"א 38 בפתח תקווה כמובן).

השינויים הצפויים ישביחו את ערך הדירה שלכם בעשרות אחוזים – הכירו את השינויים המרכזיים

מה כלול בתוכניות ההתחדשות של המדינה? במסגרת תוכנית תמ"א 38 בפתח תקווה הדיירים נהנים משינויים רבים. ראשית, נוספות לבניין יחידות דיור חדשות. שנית, הבניין עובר חיזור משמעותי כך שלאחר העבודה הוא יעמוד בכל התקנים לעמידות בפני רעידות אדמה. שלישית, הבניין עובר שיפוץ פנימי וחיצוני המבטיח שינוי ניכר באסתטיקה. רביעית, הבניין נהנה ממעלית חדשה. חמישית, הדיירים נהנים מחדר ממ"ד חדש בביתם ושישית, במקרים רבים הקבלן מוסיף מרפסות שמש לכלל הדיירים.

לפני מספר חודשים, התבשרנו כי עיריית פתח תקוה תלווה באופן אישי את הדיירים שמעוניינים לקחת חלק בתוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים בפני רעידת אדמה, הלא היא תמ"א 38.

הדבר מעיד על החשיבות שמקבלת התוכנית בעיר זו, כך שהצפי הוא שמספר הבקשות לפרוייקטים בעיר, כולל אלה שיאושרו, רק יגדל בשנים הקרובות.

נכון לעכשיו, ניתן למנות עשרות פרוייקטים הנערכים בפתח תקווה, אליהם נתייחס מיד:

 

כתובת: בורוכוב 14, 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים, כולל הוספת תריסר דירות חדשות.

כתובת: ביאליק 28.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן יהודה 10, 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים.

כתובת: בן צבי 28.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ברנדה 49.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ברנדה 58.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: גורדון 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: היבנר 12, 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים, הממוקמים בשכונת כפר גנים בעיר. הפרוייקט כולל בניית עשר דירות חדשות, בנות שלושה עד חמישה חדרים, על פי עקרונות הבניה הירוקה.

כתובת: הלפרין 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הנשיאים 53.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הנשיאים 65.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הסיתוונית 1.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרברט סמואל 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת 2.5 קומות, בהן ארבע דירות חדשות בנות שלושה חדרים וארבע דירות דופלקס בנות חמישה חדרים. בתמורה, הדירות הקיימות ישודרגו בממ"ד ובמרפסת שמש.

כתובת: חזון איש 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שתי קומות בהן שמונה דירות חדשות.

כתובת: חסין 2, 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים.

כתובת: חפץ חיים 67.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: טביב 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: טולדנו 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת חדר ממ"ד ומרפסת שמש בדירות הקיימות. בתמורה, ייבנו 2.5 קומות חדשות, בהן שש דירות חדשות.

כתובת: יוסף ספיר 23.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יעקב פנחסי 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יצחק בן צבי 19, 21.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים.

כתובת: כץ 88, 90.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים, כולל בניית שמונה דירות חדשות בנות ארבעה חדרים ושמונה דירות גג.

כתובת: כרמלי 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שש דירות חדשות.

כתובת: מ"ג 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נחלת צבי 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נחלת צבי 39.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נחלת צבי 68.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סוקולוב 33.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סלנט 57.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סנדר חדד 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עין גנים 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עין גנים 53, 55.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים, הממוקמים בשכונת עין גנים בעיר. הפרוייקט כולל הוספת שמונה דירות גג ושמונה דירות נוספות, בנות ארבעה או חמישה חדרים, כולן על בסיס עקרונות הבניה הירוקה.

כתובת: פוגל 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פוחס 5, 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים.

כתובת: פיארברג 2.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פפר 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: צה"ל 70.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קיטרוני 1.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת 2.5 קומות.

כתובת: קפלן 49.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. בסוף הדרך, הבניין יכיל 29 דירות, מהן דירות בנות חמישה חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז, כולן מאובזרות היטב.

כתובת: קרול 12, 14, 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים, כולל בניית 12 דירות גג ו-12 דירות בנות ארבעה או חמישה חדרים. הבניה נעשית על פי עקרונות הבניה הירוקה.

כתובת: שבזי 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שבזי 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שרה אהרונסון 8, 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרוייקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים.

קבוצת עידן התחדשות עירונית
קבוצת עידן התחדשות עירונית

ביצוע פרויקטים למגורים והתחדשות עירונית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
עשרות שנות ניסיון בביצוע מגוון רחב של פרויקטים מאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שהבית שלכם בידיים טובות .

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
התקשרו עכשיו