תמ"א 38 ברמת גן

תמ"א 38 ברמת גן – רוצים להכיר מקרוב את העיר רמת גן? 

תמ"א 38 ברמת גןרוצים להכיר מקרוב את אחת הערים הבולטות בישראל? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הפרטים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר על העיר רמת גן. נגע במיקומה הגאוגרפי, נכיר את כלל יתרונותיה ונציג את האזורים הבולטים ביותר בעיר – הן לצורכי פנאי ובידור, הן לצורכי תעסוקה והן לצורכי מגורים. אז לפני שאתם ממהרים לבחור את מקום המגורים, מקום העבודה או מקומות הבילוי, כדאי שתפנו מספר דקות לקריאת השורות הבאות שיעזרו לכם לבחור נכון.

 

אז היכן היא ממוקמת? הכירו את מיקומה המנצח של העיר רמת גן

ראשית, חשוב לפתוח במיקומה הגאוגרפי המעולה של העיר רמת גן. רמת גן ממוקמת במרכז הארץ וגובלת בערים מרכזיות רבות. קריית אונו, גבעתיים, גבעת שמואל, בני ברק וכמובן תל אביב הן שכנותיה הקרובות ביותר של העיר. נתון זה מבטיח לכלל התושבים ליהנות ממקומות תעסוקה רבים, נתיבי תחבורה ציבורית נוחים וכן לא מעט מקומות פנאי ובידור. ברדיוס מעט גדול יותר ניתן למנות ערים שכנות רבות נוספות – הערים ראשון לציון, בת ים, חולון, פתח תקווה, אור יהודה ויהוד הן רק חלק מהערים שניתן להגיע אליהן תוך דקות נסיעה מהעיר רמת גן.

 

תמ"א 38 ברמת גן- העיר מבוגרת כמו מרבית תושביה? הכירו מספר נתונים היסטוריים אודותיה

שנית, חשוב לגעת במספר נתונים היסטוריים אודות העיר רמת גן. העיר רמת גן החלה את דרכה בתור מושבה חקלאית בשנת 1921, הפכה למועצה מקומית בשנת 1926, ולעיר הוכרזה כ 24 שנים לאחר מכן, בשנת 1950. מאז ועד היום העיר רמת גן עברה שינויים רבים וכיום היא נחשבת לאחת הערים המובילות בישראל. לא מזמן חגגה רמת גן 100 שנים להיווסדה עם אירוע מרכזי בפארק הלאומי השוכן בשטחה.

תמ"א 38 ברמת גן- מחפשים פארקים, מרכזי קניות ואזורי פנאי ובילוי? הכירו את התשובה שיש לרמת גן להציע לחיפושים שלכם

שלישית, חשוב להכיר את הפארקים, אזורי הבילוי, אזורי המסחר ומרכזי הרפואה הקיימים בעיר. במהלך 100 השנים האחרונות רמת גן תכננה היטב את שטחה ונכון לכתיבת שורות אלה ישנם לא מעט מרכזים ארציים הממוקמים בגבולותיה של העיר. הפארק הלאומי המשתרע על לא פחות מ 1,800 דונמים, הספארי שמחזיק בכמה שיאים בינלאומיים, בורסת היהלומים, אוניברסיטת בר אילן והמרכז הרפואי שיבא הם רק חלק מהמתחמים הגדולים הכלולים בגבולותיה של רמת גן.

 

תמ"א 38 ברמת גן- הכירו את השילוב המצנח של העיר רמת גן – מרכזית, אך לא בלב העניינים

לאחר שנגענו בדגשים לעיל, חשוב להתחיל להכיר מקרוב את אחת הערים המרכזיות ביותר בישראל. חושבים להתגורר בשטחה של העיר ומחפשים את השכונה המתאימה ביותר עבורכם? חושבים לרכוש דירה להשקעה? מחפשים מקומות עבודה או מקומות בילוי שונים? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. תושבים רבים שמתגוררים בעיר רמת גן מדווחים על עיר שכוללת שילוב מנצח בין מרכז העניינים לבין שקט ורוגע המאפשרים גם למשפחות המחפשות אזורים שאינם הומי אדם – למצוא בעיר רמת גן את מבוקשם.

 

תמ"א 38 ברמת גן- סמוכה למקומות פנאי ובידור, אך מאפשרת לתושביה ליהנות משקט ושלווה

מצד אחד העיר רמת גן סמוכה לתל אביב ולגבעתיים המבטיחות לא מעט אפשרויות בילוי, פנאי ובידור בכל שעות היממה. מצד שני, שכונות רבות בעיר מאוכלסות על ידי דיירים מבוגרים המבטיחים את השקט והרוגע כבר משעות הערב המוקדמות. שילוב זה מושך משפחות רבות מכל רחבי הארץ דווקא לעיר רמת גן המבטיחה שכל תושביה יוכלו ליהנות הן משקיקת החיים בכל שעות היממה והן מהרוגע הנחוץ לרבים בסמוך לדירת המגורים. מעבר לאפשרויות הבילוי והפנאי שנמצאות במרחק נסיעה של דקות בודדות, תושבי העיר רמת גן נהנים גם ממקומות עבודה רבים בתחומי תעסוקה שונים.

 

הכירו את אחת השכונות הוותיקות בעיר – רמת עמידר

כפי שציינו מעלה, העיר החלה את דרכה לפני למעלה מ 100 שנים, מה שאומר שכיום ישנם לא מעט מבנים ישנים במחוזותיה. בשכונת רמת עמידר הממוקמת בסמיכות לעיר בני ברק תוכלו למצוא מבנים רבים שנבנו עוד בימים בהם הבריטים שלטו במדינה. מבני בטון ישנים הכוללים שתי קומות בלבד וכ 8 דירות חדר בנות 24 מטרים רבועיים מרכיבים את מרבית השכונה. לפני כמה עשרות שנים המדינה החליטה על מבצע בשם "שיקום שכונות". מבצע זה כלל גם את שכונת רמת עמידר ואיפשר לכלל דייריה ליהנות מהנחות משמעותיות בקבלת הלוואות לטובת הרחבת המבנים הקיימים. נכון לכתיבת שורות אלה קרוב ל 50% מהתושבים אכן ניצלו את זכותם, הוסיפו קומות, שיקמו מבנים ישנים והרחיבו דירות קטנות.

 

מבני בטון קטנים וישנים – הבנייה הבריטית שנשארה עד היום

שכונת רמת עמידר ברמת גן היא אינה השכונה היחידה שכוללת מבנים ישנים בני עשרות שנים. החשש מפני רעידות אדמה שעלולות לערער את יציבותם של המבנים הללו גרמו למדינה לצאת עם תוכנית חיזוק חדשה הנקראת תמ"א 38. תוכנית תמ"א 38 היא תוכנית מתאר ארצית הכוללת חיזוק מבנים ישנים מפני רעידות אדמה. בשורות הבאות נכיר מקרוב את מהות התוכנית, תנאי הסף לתחילת התוכנית וכן את האזורים הרבים ברמת גן שנהנים מתוכנית החיזוק החדשה. אך קודם לכן, קיימת חשיבות רבה להכיר את השכונות הבולטות והאזורים שמצליחים למשוך את מרבית העניין בעיר.

 

תמ"א 38 ברמת גן- החלופה המרכזית לשוכרי דירות בתל אביב – במרחק נסיעה קצר ובעלות נמוכה בעשרות אחוזים

רמת גן מהווה את אחת החלופות הטובות ביותר לעיר תל אביב. אנשים רבים שעובדים במרכזי ההייטק בתל אביב בוחרים לשכור דירה בעיר רמת גן וליהנות מהנחה של עשרות אחוזים בהשוואה לשכירות בתל אביב. נתון זה מעלה את רמות הביקוש לדירות רבות בכל רחבי העיר. מעבר לכך, אפשרויות התחבורה הציבורית בעיר צפויות לעבור שדרוג משמעותי בשנים הקרובות. הקו האדום של הרכבת הקלה (הקו המשמעותי ביותר – תת קרקעי) צפוי לעבור בנקודות מרכזיות בכל רחבי העיר. אם לא די בכך, העיר תהנה גם מהקו הסגול של הרכבת הקלה, זה שיוכל להוביל את תושביה בקלות ובמהירות לערים סמוכות רבות – לרבות העיר תל אביב.

 

תמ"א 38 ברמת גן- העיר צפויה לשנות את פניה – פי 4 שטחי תעסוקה!

לפני שבועות בודדים הונחה תוכנית מתאר חדשה לעיר שעברה את כל האישורים הנדרשים. בעיר ניתן יהיה לבנות מגדלי משרדים ותעסוקה בגובה של 35 קומות. המגדלים הללו צפויים להזרים לעירייה כסף רב מתשלומי הארנונה, מה שיאפשר לה להמשיך ולחדש את כל אזורי העיר. מעבר לכך, מגדלי התעסוקה יבטיחו מקומות עבודה רבים הן לתושבי העיר והן לתושבים רבים נוספות שאינם מתגוררים ברמת גן. תוכנית המתאר החדשה מבטיחה להגדיל את שטחי התעסוקה פי 4 (!). האזורים שצפויים ליהנות מהשינויים הללו הם מתחם הבורסה ברמת גן, אזור בית החולים תל השומר וכן אזור אצטדיון רמת גן.

 

חוששים מפקקים? הכירו את הכניסות והיציאות מהעיר

ומה באשר לאפשרויות הכניסה או היציאה מהעיר? אחד המחלפים המרכזיים בישראל הוא מחלף אלוף שדה השוכן בשטחה של רמת גן. תושבים רבים יוצאים ונכנסים לעיר דרך המחלף המאפשר יציאה נוחה לאזורים רבים בכל רחבי הארץ. מעבר לכך, הקירבה לציר איילון מאפשר לכל תושבי העיר להשלים את הכניסה או היציאה מהעיר בקלות ובמהירות.

רוצים לבחור את האזורים הכדאיים ביותר שצפויים ליהנות מעליית ערך משמעותית בשנים הקרובות? האזורים המבוקשים ביותר על ידי משקיעים רבים ברמת גן הם:

 

  • כיכר אורדע

בימים אלה ממש מתחם אורדע עובר מתיחת פנים משמעותית. המתחם כולל מרכז מסחרי, חנויות רבות של מזון מהיר, ביגוד, הנעלה ופארם. השיקום של המתחם בשילוב לא מעט שינויים עתידיים נוספים שצפויים באזור בשנים הקרובות גורמים לרבים להאמין שערך הנכסים צפוי ליהנות מהמשך עלייה גם בשנים הבאות.

 

  • רחוב ז'בוטינסקי

רחוב ז'בוטינסקי אף הוא צפוי ליהנות משינוי משמעותי בשנים הבאות. מעבר למרכזי המסחר שצפויים לקום בו, מרבית המבנים הקיימים בסמוך לרחוב הראשי הם מבנים ישנים בני עשרות שנים. המבנים הללו צפויים לעבור התחדשות עירונית בשנים הקרובות – מה שיבטיח שהדיירים יהנו מפיתוח סביבתי, מחיזוק המבנה ושדרוגו וכן מהוספת חדרי ממ"ד ולעיתים אף מרפסות שמש. כמו כן כלל דיירי השכונות הסמוכות צפויים ליהנות מקווי הרכבת הקלה שיובילו אותם לערים סמוכות רבות בקלות, בנוחות ובמהירות.

 

  • רחובות הרצל וביאליק

רחובות ביאליק והרצל אף הם נחשבים לרחובות מבוקשים מאוד בקרב משקיעי נדל"ן רבים בעיר רמת גן. הרחובות הללו כוללים מדרחוב ארוך המשלב חנויות ביגוד, הנעלה, פארם ומזון מהיר. רוצים להשלים את כל צורי הקניות שלכם עם כפכפים ופיג'מה ללא כל צורך ברכב צמוד? רחובות הרצל וביאליק יכולים לעניין אתכם. מעבר לכך, גם ברחובות הללו ישנם מבנים ישנים ונמוכים שצפויים למשוך את תשומת ליבם של קבלנים רבים בעתיד הקרוב. אם לא די בכך, הרחובות הללו ממוקמים מרחק הליכה מציר ז'בוטינסקי, מה שיבטיח שכלל דיירי הרחובות יוכלו ליהנות בקלות משירותי הרכבת הקלה.

נוסף על הרחובות שהבאנו מעלה, חשוב שתכירו כמה מהשכונות הבולטות ביותר בעיר רמת גן.

 

השכונות הבולטות ביותר שצפויות ליהנות מהתחדשות עירונית בשנים הבאות הן:

  • הגפן, רמת גן

שכונת הגפן נמצאת בעיצומם של הליכי התחדשות עירונית מתקדמים. תושבי השכונה צפויים ליהנות מעליית ערך משמעותית, פיתוח סביבתי, בניינים חזקים ועמידים בפני רעידות אדמה, חדרי ממ"ד חדשים ועוד. האוכלוסיה המתגוררת בשכונה מתאפיינת בגילאים צעירים ובמעמד סוציואקונומי יחסית גבוה. במרחק הליכה קצר מהשכונה ניתן ליהנות מאפשרויות רבות של תחבורה ציבורית נוחה לכל חלקי הארץ. הרכבת הקלה אף היא צפויה לעבור בקרבת השכונה. מעבר לכך, ישנה לשכונה יש גישה לכביש 4 ולנתיבי איילון.

בקרבת השכונה ישנם לא מעט מוסדות חינוך איכותיים – אורה מודיעים, בית צבי, אוהל שם, מכללת שנקר, מרכז אקדמי למשפטים ועסקים ועוד. מעבר לכך תושבי השכונה יכולים ליהנות ממרכזי קניות רבים כמו קניון איילון, מתחם איי די דיזיין סנטר וכן קניות ביאליק. פארק הירקון, מתחם הבורסה ועוד מתחמי תעסוקה ופנאי רבים נוספים ממוקמים במרחק הליכה מהשכונה. מחירה של דירה ממוצעת בשכונה נע בין 2.5 ל 2.8 מיליון שקלים.

 

  • קרניצי החדשה

שכונת קרניצי החדשה אף היא מצליחה למשוך את תשומת ליבם של רבים בעיר. השכונה ממוקמת ממערב לכפר אז"ר וכלל תושביה מתאפיינים במעמד סוציואקונומי גבוה במיוחד. השכונה ממוקמת לצד מוסדות חינוך מהטובים בישראל וכוללת בשטחה פארק גדול ורחב ידיים. גם מרכזי קניות רבים, קאנטרי ומרכזי תעסוקה תוכלו למצוא במרחק הליכה מרחובות השכונה. השכונה ממוקמת במרחק הליכה מבית החולים תל השומר ומאוניברסיטת בר אילן ומאפשרת לכל תושביה ליהנות מקרבה לכבישים מרכזיים – כביש 4 וכביש 6. נוסף על כך הקו הסגול של הרכבת הקלה צפוי להעמיד 2 תחנות בקרבת השכונה. מחיר דירה ממוצעת בשכונה נע בין 2.6 ל 2.9 מיליון שקלים.

 

  • רמת השקמה

שכונת רמת השקמה היא אחת השכונות הוותיקות שכוללות מבנים ישנים רבים. השכונה מתחילה לעבור מתיחת פנים שצפויה להמשיך גם בשנים הבאות. במרחק הליכה של מספר דקות בודדות ניתן להגיע מלב השכונה לפארק הלאומי, לספארי, לבריכת דג הזהב, לבתי ספר יסודיים ולגנים שכונתיים. כמו כן השכונה כוללת קופת חולים של כללית ומרכז קניות קטן. מסוף הטייסים ממוקם דקות בודדות הליכה מלב השכונה, מה שמבטיח לדייריה יציאה נוחה ואפשרויות רבות של תחבורה ציבורית. השכונה צפויה לעבור התחדשות עירונית בשנים הקרובות. מחיר דירה ממוצעת בשכונה נע בין 2.3 ל 2.6 מיליון שקלים.

 

  • רמת עמידר

שכונת רמת עמידר אף היא מצליחה למשוך את תשומת ליבם של משקיעים רבים בכל רחבי העיר רמת גן. השכונה מתאפיינת במבנים נמוכים וישנים שצפויים לעבור התחדשות עירונית בשנים הקרובות. כמו כן השכונה כוללת זכויות בנייה נרחבות שניתנו במסגרת תוכנית "שיקום שכונות" לפני שנים ארוכות. מיקומה הגאוגרפי סמוך לכביש 4, לאוניברסיטת בר אילן, לתיאטרון וקאנטרי, לאחת השכונות המובילות ברמת גן – מרום נווה וכן לעיר בני ברק. לשכונה ישנם מתחמי קניות רבים בפנים השכונה או במרחק קצר של דקות בודדות בהליכה. מחיר דירה ממוצעת בשכונה נע בין 1.7 ל 2.4 מיליון שקלים.

 

  • נווה יהושע

שכונה נוספת שעברה שינוי ניכר בשנים האחרונות וצפויה להמשיך בתנופה היא שכונת נווה יהושע. תושבי השכונה נהנים מקרבה למחלף אלוף שדה ולכביש 4. כמו כן בשכונה ישנה תחנת רכבת קלה של הקו הסגול ואפשרויות תחבורה ציבורית רבות. אחד הרחובות הראשיים בקרבת השכונה הוא רחוב הירדן, המתחיל בשכונת מרום נווה ונגמר באזור הפארק הלאומי. במרחק הליכה של דקות בודדות מהשכונה תושביה נהנים מכפר המכביה המספק מלון מקומי, מכון כושר ובריכות שחייה. חשוב להבהיר כי בשכונה החלו פרוייקטים רבים של התחדשות עירונית בשנים האחרונות, ומגמה זו צפויה להמשיך גם בשנים הבאות.

 

הכירו את אחת מתוכניות ההתחדשות הבולטות בישראל – תמא 38

בכלל השכונות והרחובות שהובאו מעלה צפויה תוכנית התחדשות עירונית בשנים הקרובות. התוכנית המרכזית היא תוכנית תמ"א 38 רמת גן. תוכנית תמא 38 רמת גן כוללת שיקום וחיזוק מבנים רבים שנבנו לפני שנים ארוכות ואינם צפויים לעמוד ברעידות אדמה שיכולות להתרחש בעתיד הקרוב. חשוב להבהיר כי המדינה החלה בתוכניות השיקום בכלל ובתוכנית תמא 38 רמת גן פרויקטים במטרה לשמור על המבנים הישנים מפני קריסה בעת רעידת אדמה.

 

אז מה כלול בתוכנית? הכירו את כל היתרונות

מה כלול בתוכנית? תוכנית תמא 38 ברמת גן מבטיחה לכלל דיירי הבניין חיזוק משמעותי של הבניין הקיים והבאתו למצב של עמידה בכל התקנים הישראלים נגד רעידות אדמה, חדרי ממ"ד חדשים לכל דירה ולעיתים אף מרפסת שמש. מעבר לכך, שכונות ותיקות שצפויות ליהנות מהתחדשות עירונית יהנו גם מפיתוח סביבתי שיבטיח עלייה ניכרת בערך הנכסים באזור. חשוב להבהיר כי מטרת העל של המדינה היא לחזק כמה שיותר מבנים ישנים לקראת רעידת אדמה שעלולה להגיע בשנים הקרובות, ולכן לא כל בניין ישן יוכל לעבור תוכנית התחדשות של תמא 38 ברמת גן.

אילו בניינים כן יוכלו לעבור את ההתחדשות העירונית? בניינים שעומדים בכל תנאי הסף הבאים:

  • בניינים משותפים הכוללים מינימום 2 קומות בשטח כולל של עד 400 מטר.
  • בניינים שנבנו לפני שנת 1980.
  • בניינים שנבדקו על ידי מהנדס הסובר כי הם אינם עומדים בתקן רעידות אדמה ישראלי.
  • בניינים שאינם מיועדים להריסה.

 

הבניין שלכם עומד בכלל התנאים הללו? ייתכן שתוכלו ליהנות מפרוייקט של התחדשות עירונית בעתיד הקרוב.

 

כשזה נוגע לפרויקטים של תמ"א 38, רמת גן היא הבירה הבלתי מעורערת של ישראל. בשנים האחרונות, התבצעו ברחבי העיר מאות פרויקטים מסוג זה, חלקם הושלם כבר, מה ש"הצעיר" את העיר בעשרות שנים.

כתובת: אבא הילל 136.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אבא הילל 38.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אבא הילל 89.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אבטליון 19, 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט המבוסס על הריסת שני בנייני מגורים, ובניית בניינים חדשים בהם 80 דירות ארבעה או חמישה חדרים.

כתובת: אביגיל 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם בשכונת שנקר המבוקשת. בסוף הפרויקט, מתוכננות דירות בעלות מפרט טכני מרשים, הכולל תריסים חשמליים, מטבח יוקרתי, מזגן מיני מרכזי, ריצוף גרניט פורצלן, פרקט למינציה בחדרי השינה, דלתות כניסה דקורטיביות ועוד.

כתובת: אביגיל 14, 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים, הממוקמים בשכונת שנקר המבוקשת. בסוף הפרויקט, מתוכננות דירות בעלות מפרט טכני מרשים, הכולל תריסים חשמליים, מטבח יוקרתי, מזגן מיני מרכזי, ריצוף גרניט פורצלן, פרקט למינציה בחדרי השינה, דלתות כניסה דקורטיביות ועוד.

כתובת: אביגיל 8, 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אבישי 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אבישי 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אבן עזרא 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, המהווה חלק משכונת מגורים יוקרתית בסמוך לקניון מרום נווה ולקאנטרי קלאב. הפרויקט כולל דירות ארבעה חדרים, חמישה חדרים ודירות דופלקס מרווחות (170 מ"ר), כל אחת מהן בעלת מפרט טכני מרשים בכל קנה מידה, הכולל ריצוף גרניט פורצלן, חיפוי אבן קירות חוץ, תריסים חשמליים, מטבחים מעוצבים ועוד.

כתובת: אבנר מאיר 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת חמש דירות חדשות. הפרויקט הושלם.

כתובת: אבנר מאיר 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, לרבות הוספת דירות פנטהאוז, הוספת מרפסת שמש, הוספת חניה ועוד.

כתובת: אהליאב 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. הפרויקט הושלם.

כתובת: אהרונסון שרה 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אהרונסון שרה 44.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אהרונסון שרה 46.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אהרונסון שרה 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אורה 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אחד העם 20, 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים, כולל הוספת שתי קומות בהן דירות גג.

כתובת: אחד העם 40.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: איינשטיין 23.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: איינשטיין 25.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: איתמר 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: איתמר 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: איתמר 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: איתמר 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אלוף דוד 187.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אלוף דוד 40.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אלוף הניצחון 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אלימלך 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אלימלך 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אלכסנדר 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אלרואי 51, 53.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אמיר 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אמיר 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ ולחיזוק המבנה, לרבות הוספת מעלית, שיפוץ כללי, החלפת תשתיות המבנה, הרחבת החניה והוספת יחידות דיור חדשות. הפרויקט הושלם בתחילת שנת 2012.

כתובת: אמיר 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, באחד הפרויקטים הראשונים של תמ"א 38 שהושלמו בישראל. הפרויקט שדרוג של הדירות והוספת דירות דופלקס.

כתובת: אמנון ותמר 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ ולחיזוק המבנה.

כתובת: אמנון ותמר 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אמנון ותמר 35.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אנה פרנק 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אנה פרנק 21.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אנה פרנק 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אנה פרנק 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אנה פרנק 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אסף 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אסף 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים, הממוקמים בשכונת שנקר המבוקשת. בסוף הפרויקט, מתוכננות דירות בעלות מפרט טכני מרשים, הכולל תריסים חשמליים, מטבח יוקרתי, מזגן מיני מרכזי, ריצוף גרניט פורצלן, פרקט למינציה בחדרי השינה, דלתות כניסה דקורטיביות ועוד.

כתובת: אסף 24.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אסף 31.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אסף 32.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ארלוזורוב 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ארלוזורוב 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ארלוזורוב 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ארלוזורוב 50.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ארלוזורוב 57.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אשתאול 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: באר אורה 1.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי, הסדרת מקומות חניה, הוספת מעלית והוספת מרפסות שמש בדירות. בתמורה, ייבנו דירות ארבעה חדרים ודירות פנטהאוז חדשות.

כתובת: באר אורה 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: באר אורה 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בועז 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בועז 19.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בועז 2.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בועז 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ביאליק 104, 106.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי בינוי, הכולל הריסת בניין בן 18 דירות, ובניית בניין מגורים בו 60 דירות. הפרויקט יכלול דירות גן, דירות בגדלי 70-100 מ"ר ושלושה פנטהאוזים. בביאליק 106 צפוי פרויקט בהיקף דומה.

כתובת: ביאליק 55.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ביאליק 62.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ביאליק 64.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ביאליק 90.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בית אל 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בית הלל 1.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בית הלל 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם במרכז העיר, כולל הוספת מעלית, הרחבת הדירות הקיימות בממ"ד, הוספת יחידות דיור ודירת פנטהאוז. הפרויקט כולל גם החלפת תשתיות כוללת (ביוב, חשמל והקמת מאגר מים), חיפוי שיש, הסדרת מקומות חניה ועוד.

כתובת: בית לחם 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בית לחם 6, 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בית לחם 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן אליעזר.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן אליעזר אריה 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן גוריון 122.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן גוריון 125.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן גוריון 126.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן גוריון 134.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן גוריון 50.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בר יוחאי 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בר יוחאי 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בר כוכבא 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מרפסת שמש וממ"ד בדירות, הוספת דירות גג (כ-150 מ"ר, בתוספת כ-76 מ"ר מרפסת), שיפוץ כללי ועוד.

כתובת: בר כוכבא 34, 36.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ברקאי 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בת שוע 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית והרחבת הדירות בממ"ד ובמרפסת שמש.

כתובת: גאולים 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: גרשום 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי, הוספת מעלית, הוספת ממ"ד ומרפסת שמש לדירות הקיימות והסדרת החניה.

כתובת: גרשום 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: גרשום 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: גרשום 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי בינוי.

כתובת: גרשום 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, לרבות הוספת ממ"ד ומרפסת שמש לדירות, הוספת מעלית, חידוש תשתיות, שדרוג הלובי, חידוש וציפוי מעטות הביניים ועוד.

כתובת: דב פרידמן 28.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: דנגור 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: דנגור 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: דרך נגבה 26.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: דרך נגבה 32.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האגדה 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האלוף נחמיה תמרי 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האם 31, 33, 35.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים, במסגרת פרויקט רחב היקף. הפרויקט כולל הוספת תשעה דופלקסים חדשים, שדרוג הלובי וחדר המדרגות, החלפת תשתיות ועוד.

כתובת: האמוראים 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האמוראים 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האצ" 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הכולל הוספת קומה ובה דירות פנטהאוז, הוספת מעלית לבניין, חיפוי הבניין באבן שיש ובטיח צבעוני, שדרוג הלובי, החלפת היסודות, חידוש תשתיות (חשמל, ביוב ותקשורת) ועוד.

כתובת: האר"י 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם סמוך לשכונת תל גנים, ובכלל זה הרחבת דירות והוספת חמש יחידות דיור חדשות.

כתובת: האר"י 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האר"י 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האשל 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האשל 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האשל 23.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האשל 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האשל 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הבונים 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הבילויים 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הבילויים 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הבילויים 39.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הבילויים 44.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הבנים 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הבנים 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הבנים 19.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הגאון אליהו 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הגאון אליהו 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הגפן 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הגת 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ההגנה 9, 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הזיתים 1.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הזיתים 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הזיתים 23.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: החי"ל 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: החי"ל 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: החי"ל 25.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: החי"ל 36.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: החי"ל 43.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: החי"ל 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: החי"ל 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: החי"ל 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: החשמונאים 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי בינוי, המבוסס על הריסת בניין המגורים הקיים ובניית בניין חדש, בו 46 יחידות דיור.

כתובת: החשמונאים 34.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: החשמונאים 35.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: היד החזקה 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: היד החזקה 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הירדן 22-24.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הירדן 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הירדן 40.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, הוספת ממ"ד ומרפסת שמש בדירות וחידוש כל חזיתות המבנה.

כתובת: הירדן 59.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הירדן 60.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הירדן 63.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הירדן 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, באחד מפרויקטי התמ"א הראשונים שהושלמו בישראל. הפרויקט כלל שיפוץ חזיתות הבניין, החלפת תשתיות, הוספת מעלית, חידוש הלובי, חדר המדרגות והגינה והוספת ממ"ד בדירות. בתמורה, נבנו דירות דופלקס על גג המבנה.

כתובת: הירדן 85.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הירדן 89.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: המבדיל 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, שהוקם בתחילת שנות ה-70 בשכונת גפן. הפרויקט כלל הוספת מעלית, בניית חדר המדרגות מחדש, החלפת תשתיות (ביוב, חשמל והקמת מאגר מים), חיפוי החזיתות באבן, הוספת מקומות חניה והוספת מחסן לכל דירה. הפרויקט הושלם.

כתובת: המלך ינאי 2.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת ממ"ד (12.5 מ"ר) ומרפסת שמש (12 מ"ר) לדירות, הוספת מחסנים, הוספת מעלית, שדרוג הלובי ועוד.

כתובת: המעגל 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: המעגל 29.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: המעגל 37.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: המעגל 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: המעלות 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: המתמיד 33.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: המתמיד 8א.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי בינוי, הנועד לשלש את כמות הדיירים בשני בניינים סמוכים, וזאת, בין השאר, בזכות דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז.

כתובת: הסנה 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: העמל 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: העמל 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: העמל 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הפודים 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט המבוסס על הריסת המבנה הנוכחי, הקיים עוד משנות ה-50, והקמת מבנה חדיש בן עשר קומות, בו 37 דירות בנות שניים עד חמישה חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז.

כתובת: הרא"ה 269.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 119.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 143.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 150, 152.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 167.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 170.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 175.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 183.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 222.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, הרחבת הדירות הקיימות בממ"ד ובמרפסת שמש, חידוש חזיתות הבניין, החלפת חלונות ותריסים והוספה של שבע דירות חדשות בבניין.

כתובת: הרא"ה 226.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 229, 231.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 258, 260.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי, הוספת שתי מעליות, הוספת מרפסת שמש לדירות, הוספת מחסנים וחניה ובניית יחידות דיור חדשות.

כתובת: הרא"ה 263.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 267.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 271.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 40.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 44.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 62.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרא"ה 93.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט המבוסס על הריסת בניין קיים, והקמת בניין בן תשע קומות (33 דיירים), הכולל מרתף, חניה וגינה. הדירות המוצעות, ששטחן גדול מאשר במבנה הקודם, מאופיינות במפרט פנים דירתי גבוה.

כתובת: הרא"ה 98.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הראובני 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. הפרויקט הושלם.

כתובת: הראשונים 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרב לוין 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרב לוין 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרב לוין 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, ובכלל זה הוספת שלוש קומות נוספות (12 דירות), הרחבת הדירות ב-25 מ"ר, הוספת מרפסת שמש, חניות ומחסנים.

כתובת: הרב לוין 38.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרב לנדרס 8, 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרבי מרוז'ין 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרימון 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. הפרויקט הושלם.

כתובת: הרכסים 65.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרכסים 71.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרכסים 74.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרצל 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרצל 43.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרצל 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: השר משה 21.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: השר משה 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: השר משה 60.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: השר משה 79.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: השר משה 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ז'בוטינסקי 106.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חברון 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חברון 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חברון 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חד נס 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, הרחבת הדירות הקיימות בממ"ד, הוספת ארבע יחידות דיור ופנטהאוזים, החלפת תשתיות הביוב, החשמל והקמת מאגר מים, חיפוי הבניין בשיש בשילוב טיח אקרילי, הסדרת מקומות חניה ועוד.

כתובת: חד נס 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם בסמוך לשכונת תל גנים, ובכלל זה הוספת עשר יחידות דיור חדשות ודירת פנטהאוז, הוספת מרפסת שמש וממ"ד בדירות הקיימות, הוספת מעלית וחניות, ועוד.

כתובת: חד נס 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חד נס 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חד נס 43.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חד נס 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חורגין 34.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חורגין 39.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, בסופו יוקם מבנה חדש בין 17 דירות, במיקום מרכזי ברמת גן.

כתובת: חורגין 40.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חורגין 43.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חורגין 48.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חורגין 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חרוד 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, הרחבת הדירות הקיימות בממ"ד ומרפסת שמש, החלפת תשתיות, הוספת חניות, חיפוי הבניין באבני סיליקט ובניית יחידות דיור חדשות ועוד. הפרויקט הושלם.

כתובת: חרוזים 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חרות 10, 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חרות 35.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי בינוי, בסופו יוקם מבנה בין שבע קומות, חניון תת קרקעי ודירות שלושה או ארבעה חדרים, דירות גג ופנטהאוז.

כתובת: חרות 51.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: טרומן 23.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: טרומן 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: י"א באדר 1, 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יהודה הנשיא 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יהודית 2.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יהודית 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יואב 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יואב 34.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יוחנן 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יונה 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יוסף הגלילי 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יוסף הגלילי 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יוסף הגלילי 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יכין 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יכין 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יעל הגיבורה 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יעל הגיבורה 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שש יחידות דיור חדשות.

כתובת: יעל הגיבורה 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת חמש דירות, הוספת ממ"ד בדירות, התקנת מעלית, שדרוג הלובי, החלפת תשתיות (חשמל, ביוב ומים) ועוד.

כתובת: ירושלים 92-94.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, הרחבת הדירות בממ"ד ובמרפסת שמש והוספת דירות חדשות על גבי הגג.

כתובת: ישורון 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ישורון 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: כנפי נשרים 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם על גבול גבעתיים. הפרויקט כולל הוספת ארבע דירות ארבעה חדרים, וכן דירת פנטהאוז בת חמישה חדרים. הפרויקט כולל חיזוק כללי של המבנה, הוספת ממ"ד ומרפסת שמש לדירות, התקמת מעלית, חיפוי חיצוני של הבניין, החלפת תשתיות ועוד.

כתובת: כנפי נשרים 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, בסופו יוקם מבנה חדיש בו מרתף, חניה תת קרקעית וגינה, ובסופו הדירות יהיו בשטח גדול יותר מבעבר, ובעלות מפרט טכני מרשים.

כתובת: כנפי נשרים 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: כנפי נשרים 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: כנפי נשרים 21.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: כנפי נשרים 25.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: כנפי נשרים 27.

פעולות שמבוצעות במס-גרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: כנפי נשרים 31.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: כנפי נשרים 37.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: כנפי נשרים 38.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, בסופו יוקם מבנה בו עשרים דירות.

כתובת: כנפי ראשונים 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: לוחמי סיני 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מאיר בעל הנס 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מאיר בעל הנס 31.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מקומות, הרחבת הדירות הקיימות במרפסת, הוספת מעלית ושיפוץ כללי של הבניין.

כתובת: מאיר בעל הנס 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מבוא יהלום 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מגדים 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מולכו 1.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מורג 2.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מורדי הגטאות 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מרפסת שמש וממ"ד לדירות ובניית ארבע יחידות דיור על גג המבנה: שתי דירות בנות 120 מ"ר, ושתי דירות דופלקס בגודל 160 מ"ר (בתוספת גג בשטח 100 מ"ר).

כתובת: מוריה 17.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, בסיומו יוקם בניין בן 25 דירות (2.5 עד ארבעה חדרים), הכוללות מפרט מרשים ומרפסת שמש. המבנה כולל גם חניון תת קרקעי.

כתובת: מטולה 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מטולה 18, 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, לרבות התקנת מעלית, הוספת ממ"ד ומרפסת שמש בדירות, הסדרת מקומות חניה והוספת יחידות דיור חדשות.

כתובת: מטולה 3, 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מיכאל 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מיכאל 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מלכי צדק 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מעלה הבנים 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מעלה הנשר 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מעלה הצופים 27.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מעלה השחר 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מצפה 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, ביניהן הוספת ממ"ד, מחסן ומרפסת שמש, החלפת תשתיות הבניין (מים, ביוב, גז, חשמל וכן הלאה), התקנת מעלית ושדרוג הלובי. בתמורה, ייבנו שלוש קומות נוספות, בהן שמונה דירות: שש מתוכן בנות שלושה חדרים (75-80 מ"ר), ושתיים דירות פנטהאוז.

כתובת: מקדולנד 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מרוז'ין 9, 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: משה דיין 30.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: משה שרת 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: משה שרת 37.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: משה שרת 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה

כתובת: נגבה 27.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נווה יהושע 23, 25.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נווה יהושע 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נווה יהושע 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נווה יהושע 31.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נווה יהושע 33.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נווה יהושע 44.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נווה יהושע 46.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נורדאו 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נחליאלי 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נחמיה תמרי 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נחמיה תמרי 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נחמיה תמרי 17, 19.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, בסופו יוקם מבנה בין שמונה קומות, ובו כחמישים יחידות דיור, מתוכן ארבע דירות פנטהאוז.

כתובת: נחניאלי 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נרדימון 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סוקולוב 17, 19.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סטרומה 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סטרומה 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, בסופו יוקם בניין חדיש, ובו מרתף, חניה וגינה. הדיירים הנוכחיים יקבלו דירות מאובזרות, בשטח גדול מאשר היה להם בעבר.

כתובת: סמטת השילוח 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סמטת השילוח 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סמטת השילוח 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סנהדרין 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סנהדרין 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סנהדרין 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עוזיאל 107.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עוזיאל 109.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עוזיאל 122.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שתי קומות בהן עשר דירות: שמונה רגילות ושתי דירות פנטהאוז. הדירות כוללות מרפסת שמש, ומפרט טכני מרשים.

כתובת: עוזיאל 124.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספה של שלוש קומות, בהן דירות רגילות ודופלקס.

כתובת: עוזיאל 128.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עוזיאל 129.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עוזיאל 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עוזיאל 43.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עוזיאל 70.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עוזיאל 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עוזיאל 93.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עזריאל 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת תשע דירות חדשות (ביניהן ארבע דירות דופלקס ודירת גן), הוספת מעלית פנימית, שדרוג הלובי, הוספת ממ"ד וחדר שינה לדירות הקיימות, הוספת מרפסת שמש, שיפוץ כללי ועוד.

כתובת: עטרות 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עטרות 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עטרות 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עיר גנות 1.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עלומים 11, 13, 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עלומים 23, 25, 27.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עליה ראשונה 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עציון 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עציון 8 א.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הרחבת הדירות הקיימות במרפסת וממ"ד, והוספת חמש דירות חדשות על גג הבניין: 4 דירות רגילות (100 מ"ר) ודירת פנטהאוז (115 מ"ר, בתוספת גג בשטח 100 מ"ר).

כתובת: פנחס 52.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס 68.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס 70.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס 85.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס רוטנברג 25.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס רוטנברג 31.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס רוטנברג 39.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס רוטנברג 51.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס רוטנברג 61.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס רוטנברג 70.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס רוטנברג 83.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס רוטנברג 85.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנחס רוטנברג 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פני הגבעה 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פנקס 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פתייה 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: צבי 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: צל הגבעה 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קארו יוסף 2.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קפלן 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קריניצי 102, 104.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי בינוי, במסגרתו ייהרסו שני מבנים הקיימים משנות ה-50, ובמקום ייבנו שני בנייני מגורים בני עשר קומות, וכן שתי קומות של חניה תת קרקעית. הפרויקט יכלול 85 דירות חדשות, בנות שלושה, ארבעה או חמישה חדרים, כמו גם דירות גן ופנטהאוז. בתמורה, יזכו הדיירים להרחבת הדירות הקיימות במ"ד ובמרפסת שמש.

כתובת: קריניצי 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קריניצי 55.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קריניצי 73.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קריניצי 76.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. הפרויקט הושלם.

כתובת: קריניצי 85.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מרפסת שמש לדירות הקיימות (8 מ"ר), הוספת שבע יחידות דיור על הגג: 2 דירות בגודל 80 מ"ר, שתיים בגודל 120 מ"ר ושלושה דופלקסים (115 מ"ר, בתוספת 30 מ"ר גג).

כתובת: קריניצי 87א.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קריניצי 91.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קריניצי 27.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קרסקי 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קרסקי 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ראש פינה 35.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, לרבות הוספת מעלית, הוספת מרפסת שמש בדירות ובניית קומות חדשות.

כתובת: רבי יהודה הנשיא 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רד"ק 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, בסופו ייבנה בניין מגורים בן תשע קומות, ובו 42 דירות וחניון תת קרקעי. הדירות המוצעות הן בנות 2, 4 או 5 חדרים, וכן דירות גן, פנטהאוז ומיני פנטהאוז.

כתובת: רד"ק 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי בינוי, שעתיד לקחת חלק בשנים הקרובות, ולכלול דירות שלושה עד חמישה דיירים, דירות מיוחדות וכן קומת מרתף, בה חניה תת קרקעית.

כתובת: רוחמה 32.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רוחמה 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רוקח 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רוקח 36.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רוקח 82.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רוקח 84.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שתי דירות דופלקס.

כתובת: רוקח 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רות 8, 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים, כולל הוספת חדרי ממ"ד ומרפסות שמש בדירות, שיפוץ כללי והוספת 2.5 קומות, בהן עשר יחידות דיור חדשות.

כתובת: רות 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רחובות הנהר 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רכסים 32.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רננים 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רננים 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רש"י 16א.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רשי" 19.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שאנן 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שאר ישוב 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות הצנחנים 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות הצנחנים 32.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות הצנחנים 104.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות הצנחנים 19.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות הצנחנים 97.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות הילד 24.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות הקונגרס 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות הקונגרס 38.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, בסופו יוקם בניין חדש ובו חניון תת קרקעי. הדיירים הנוכחיים יזכו לדירות בשטח גדול יותר מאשר בבניין בו התגוררו.

כתובת: שדרות התמרים 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות התמרים 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, במסגרתו ייהרס בניין מגורים וייבנה בניין חדש, בן 8.5 קומות (24 דירות) וחניון תת קרקעי. הדירות של הדיירים המתגוררים בבניין יוגדלו בכ-30 מ"ר, ויועלו שתי קומות כלפי מעלה. כל דייר יקבל גם חניה תת קרקעית, רשומה בטאבו על שמו.

כתובת: שדרות ירושלים 106.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי ושדרוג חזיתות הבניין, הרחבת הלובי, הוספת מעלית, החלפת תשתיות והוספת שלוש קומות, בהן חמש דירות חדשות (כולל דירות גג).

כתובת: שדרות ירושלים 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות ירושלים 23.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות ירושלים 25.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שועלי שמשון 5, 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שילה 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שלומציון 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שלומציון 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הרחבת הדירות הקיימות בממ"ד, הוספת מעלית, שיפוץ כללי והחלפת תשתיות ועוד. בתמורה, ייבנו חמש יחידות דיור חדשות על גג הבניין.

כתובת: שלומציון 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שלומציון 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, שנערכו ביוזמתם של דיירי הבניין.

כתובת: שלם 12, 12א.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שפירא 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט השימור הראשון שהסתיים ברמת גן. במסגרתו, שומרו חזית הבניין ושתי הקומות הראשונות, ועליהם נבנו שש קומות נוספות. כיום, כולל הפרויקט 16 דירות.

כתובת: שפירא 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שפירא 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שתיל 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תל חי 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם בשכונת נגבה. הפרויקט כולל הוספת ארבע דירות ארבעה חדרים ודירת פנטהאוז, שיפוץ כללי, הוספת ממ"ד ומרפסת שמש לדירות הקיימות, התקנת מעלית, חיפוי חיצוני של הבניין ועוד.

כתובת: תל חי 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, בפרויקט שהושלם בשלהי 2012. הפרויקט כלל הוספת מעליות וחניות, הרחבת הדירות בממ"ד ובמרפסת שמש, החלפת החלונות והתריסים במבנה והוספת חמש יחידות דיור.

כתובת: תל חי 25.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תל חי 26.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת ממ"ד (12 מ"ר) ומרפסת שמש (6 מ"ר) לדירות הקיימות, התקנת מעלית בבניין, החלפת תשתיות ושדרוג חזיתות הבניין.

כתובת: תל חי 27.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת 12 דירות חדשות: דירות ארבעה חדרים, דירות דופלקס בנות שישה חדרים ושתי דירות פנטהאוז בנות חמישה חדרים.

כתובת: תל חי 29.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תל חי 30.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, בסופו ייבנה בניין בו 7.5 קומות. הבניין יכלול דירות בנות ארבע חדרים (כ-95 מ"ר), דירות גן ודירת פנטהאוז (140 מ"ר). במסגרת הפרויקט יתווספו ממ"ד ומרפסת שמש לדירות הקיימות, והדיירים יקבלו חניה תת קרקעית.

כתובת: תל חי 32.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תל חי 35.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, בסופו ייבנה בניין חדיש, ובו מרתף, חניה וגינה. הדיירים יקבלו דירות מאובזרות, הגדולות מאשר בבניין הקודם, וכן חניה תת קרקעית. הפרויקט כולל הוספת שש קומות ושמונה יחידות דיור.

כתובת: תל חי 35א.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תל חי 38.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תל חי 39.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תל חי 44.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תל חי 48.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, ובין השאר התקנת מעלית, החלפת תשתיות הבניין, הוספת ממ"ד ומרפסת שמש לדירות והוספת 2.5 קומות, בהן חמש דירות חדשות: ארבע דירות בנות ארבעה חדרים, ודירת פנטהאוז.

כתובת: תל חי 49.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תלפיות 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תלפיות 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה

כתובת: תלפיות 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תלפיות 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל תוספת של 2.5 קומות ושש דירות חדשות.

כתובת: תלפיות 23.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תלפיות 24.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תלפיות 34.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תפארת ישראל 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תרע"ד 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת ממ"ד לדירות הקיימות והוספת שש דירות חדשות: 3 בנות 80 מ"ר, ושלושה דופלקסים (110 מ"ר).

כתובת: תרע"ד 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תרע"ד 24.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תרע"ד 26.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, במסגרת פרויקט התמ"א השני שהושלם ברמת גן. הפרויקט כולל חיזוק יסודות הבניין, הוספת מעלית, הרחבת לובי הכניסה, הוספת חדר עגלות, החלפת תשתיות הביוב והחשמל, הקמת מאגר מים, הוספת חיפוי אבן בחזיתות והרחבת מקומות החניה בסמוך לבניין.

כתובת: תרע"ד 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט פינוי-בינוי, בסופו יוקם בניין חדש, בעל דירות מוגדלות עבור הדיירים. הבניין יכיל דירות בנות שלושה עד חמישה חדרים, פנטהאוזים, מיני פנטהאוז ודירות גן.

כתובת: תרצה 8ה.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תש"י 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: תש"י 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

קבוצת עידן התחדשות עירונית
קבוצת עידן התחדשות עירונית

ביצוע פרויקטים למגורים והתחדשות עירונית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
עשרות שנות ניסיון בביצוע מגוון רחב של פרויקטים מאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שהבית שלכם בידיים טובות .

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
התקשרו עכשיו