תמא 38 תל אביב

תמא 38 תל אביב – הכירו את תוכניות השיקום שכובשות את העיר

תמא 38 תל אביבתוכניות תמא 38 נועדו בכדי לתת מענה לשלל מבנים ישנים שנבנו לפני שנים ארוכות ללא הקפה על כלל התקנים המבטיחים יציבות ועמידות ארוכת שנים. כיום יש לא מעט מבנים בישראל שעוברים תוכניות חיזוק של תמא 38 במטרה לשפר את עמידותם ולהבטיח את שלום הדיירים בהם. חשוב להדגיש כי תוכניות החיזוק הללו החלו את דרכם לפני לא מעט שנים במטרה להתמודד בצורה מיטבית עם רעידות אדמה. מיקומה הגאוגרפי של ישראל גורם לרבים להעריך כי צפויות להיות רעידות אדמה בשנים הקרובות. לכן, המדינה החלה ליישם את תוכניות החיזוק הללו במטרה להבטיח את יציבותם של המבנים הישנים. לא כל מבנה ישן זכאי לתוכניות חיזוק ממשלתיות, אלא רק המבנים הישנים והמסוכנים ביותר. איך תדעו אם גם הבניין שלכם זכאי לתוכנית החיזוק המדינית? ישנם תנאי סף ברורים. אך חשוב להדגיש כי אם בדיקה הנדסית תעלה כי מצבו של מבנה מסוכן, גם אם הוא אינו עומד בכל תנאי הסף הוא יוכל ליהנות מכלל תוכניות החיזוק הקיימות.

 

הכירו את תוכניות החיזוק הממשלתיות

נשמע מעניין? בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על תוכניות החיזוק הממשלתיות, לרבות ההבדלים המשמעותיים ביותר בין התוכניות השכיחות ביותר, היכרות עם תנאי הסף להתחלת התוכניות, פירוט כל הכלול בתוכניות השונות ועוד. אז לפני שאתם ממהרים לפנות ליזמים במטרה לקדם את תוכניות החיזוק בבניין שלכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו את כל הדגשים החשובים אודות התוכניות הללו.

לא כל בניין ישן זכאי לעבור תוכנית התחדשות עירונית

תחילה חשוב להדגיש כי לא כל בניין ישן הוא בניין הדרוש עבודות חיזוק. כיום יש לא מעט מבנים ישנים שנבנו תוך הקפדה על כל הדגשים החשובים ביותר הקשורים לנושא הבטיחות. אז גם אם הבניין שלכם ישן, זה כלל לא אומר שאתם זכאים לתוכניות החיזוק המיוחלות. איך תדעו אם אתם אכן זכאים? כפי שציינו מעלה יש תנאי סף ברורים. חלק מתנאי הסף הם בניינים שאינם עומדים בתקן 413 או בניינים שנבנו לפני שנת 1980. חשוב להדגיש כי ישנם מבנים רבים שזכאים לקבלת תוכניות החיזוק גם אם אינם עומדים בתנאים הללו, אך כוללים הערכה מפורטת של מהנדס מקצועי המתריע על שלל ליקויי בניה המסכנים את עמידות הבניין. חושבים שהבניין שלכם עומד בכל התנאים הנדרשים? תמא 38 תל אביב היא התשובסה הטובה ביותר עבורכם. תוכנית תמא 38 תל אביב הספיקה לחזק לא מעט בניינים בשנים האחרונו, ייתכן שהבניין הבא יהיה שלכם. רגע לפני שנגע בחלק שלכם בקידום הליך החיזוק, חשוב שתכירו מספר פרטים חשובים אודות הפרוייקטים הללו.

 

הכירו את כל ההבדלים המשמעותיים ביותר בין תוכניות החיזוק השונות

ראשית, חשוב שתכירו בהבדלים המשמעותיים ביותר בין התוכניות השונות. התוכנית הראשונה היא תמא 38\1. תוכנית זו כוללת שלל עבודות חיזוק ושיקום מבנים קיימים. במסגרת התוכנית, מהנדס מקצועי ומוכשר מאתר את כל ליקויי הבנייה המשמעותיים של הבניין וקבלן ביצוע יודע להשלים את כל עבודות החיזוק הנדרשות בכדי להבטיח את תיקונם. חשוב להדגיש כי תוכנית זו אינה כוללת הרס של הבניין כלל, אלא רק את חיזוק הקיים. במסגרת התוכנית דיירי הבניין נהנים מקבלת חדר ממד או חדר ביטחון, מעלית לבניין וחללים שונים. ברוב המקרים תוספת הבנייה לכל דירה תנוע בין 10 מ"ר ועד 25 מ"ר לכל היותר. חוששים מעלויות? תוכניות החיזוק הממשלתיות אינן כוללות תשלום כלל. הדיירים נהנים מחיזוק מבנה המגורים שלהם ומתוספות שונות לדירה ללא כל תשלום על כך.

 

  • חיזוק ושיקום מבנים קיימים

תוכנית תמא 38\1 מתאימה בעיקר לבניינים מחוברים וישנים. מתגוררים בבנייני רכבת ישנים? תוכנית זו יכולה להתאים לכם. עוד חשוב להדגיש כי דיירי הבניין ממשיכים להתגורר בדירתם במהלך כל שלבי הבנייה. חוששים מהתמודדות קשה עם לכלוכים או רעשים? אתם יכולים להשכיר את דירת המגורים שלכם ולשכור במקום אחר לאורך כל תקופת הבנייה. אך חשוב להדגיש כי רוב עבודות הבנייה נעשות מחוץ לבניין ובשעות היום (שמרבית הדיירים במקומות העבודה). מה גם שהשכרת הנכס במהלך עבודות הבנייה יחייב אתכם להתפשר על מחיר השכירות.

 

  • הריסה ובניה

לעומת תוכנית זו, תוכנית תמא 38\2 היא תוכנית הכוללת הריסה של מבנים קיימים ובנייה מחודשת. תוכנית זו מתאימה בעיקר למבנים בודדים שאינם כוללים מבנים נוספים בקרבתם. תוכנית זו מורכבת וארוכה יותר, שכן הורסים כליל את המבנה הקיים לטובת בניית מבנה חדש לחלוטין. גם בשיטה זו הקבלן יוסיף קומות חדשות ויהפוך את הבניין לגדול יותר. חשוב להדגיש ולומר כי תוכנית זו נחשבת למתגמלת יותר עבור הדיירים הקיימים. ברוב המקרים תוספת הבנייה לחלל דירתם תהיה גדולה יותר, הבניין החדש יכלול מעלית, מרפסת שמש וחדר ממד. במהלך כל תקופת העבודה הדיירים יגורו בשכירות שתמומן על ידי הקבלן. עד לקבלת המפתח לדירה החדשה הם יהנו משכירות חודשית ללא כל תשלום. נשמע לכם מעניין? פרויקטים קבים של תמא 38 תל אביב כוללים הריסה ובנייה מחדש.

 

מטרת העל – לחזק מבנים ישנים להתמודדות מיטבית עם רעידת אדמה

כל תוכניות שיקום המבנים הישנים נבחנות היטב על ידי מומחים רבים שמוודאים כי כל שלבי הבנייה נעשו כראוי. מטרת התוכניות הללו היא לסייע למבנים להתמודד עם רעידות אדמה, כך שהקבלנים חייבים לעמוד בכל תקני הבנייה המחמירים ביותר. רק לאחר בחינה מקצועית יסודית ניתן יהיה לקבל את טופס 4 למבנה ולאכלס אותו בבטחה. חשוב מאוד לבחור נכון קבלן מקצועי שעוסק בתחום ויודע בדיוק מה עליו לעשות בכדי לחזק מבנים ישנים שאינם עומדים בכל התקנים.

כך תוכלו לקדם את תוכניות החיזוק בבניין שלכם

נשמע לכם מעניין? חשוב לדעת שאתם יכולים לעשות רבות בכדי לקדם תמא 38 תל אביב גם בבניין שלכם. אנשים רבים בטוחים שהם צריכים פשוט להמתין עד שיזן ידפוק על דלת ביתם ויציע להם את תוכניות החיזוק הללו. אך חשוב להדגיש ולומר כי ישנן דרכים יעילות וטובות לקדם תוכניות לטובת השלמת חיזוק גם בבניין שלכם. כיצד? כיום יש לא מעט יזמים שמחפשים מבנים ישנים לטובת עבודות תמא 38 תל אביב. יזמים מקצועיים מכירים היטב את כל הדגשים החשובים בכדי לבחון את היתכנות הפרויקט. מעבר לכך, הם יודעים לקדם את התוכניות במטרה להוציא את הפרויקט לפועל במהירות מרבית. כל שאתם צריכים לעשות זה לאתר יזם מקצועי שיעזה עבורכם את כל העבודה הנדרשת. יזן מקצועי ידע להעניק לכם את כל השירות בכדי לוודא שתמא 38 תל אביב תחול גם בבניין שלכם.

 

בחרו נכון יזם מנוסה ומקצועי

מנגד, בחירה לא נכונה של יזם שאינו מספיק מנוסה ומקצועי עלולה להותיר אתכם ללא תוכניות במשך שנים ארוכות. לכן, לפני שאתם בוחרים את היזם המקצועי ביותר עבור כל הצרכים שלכם, חשוב לוודא כי הוא מנוסה ויודע בדיוק מה עליו לעשות בכדי להצליח לקדם את הפרויקט במהירות מרבית. בדקו אודות פרוייקטים שונים שהיזם ביצע בעבר במטרה לוודא כי יש לו ניסיון עם תוכניות תמא 38 תל אביב.

 

תמ"א 38 בתל אביב – חושבים להמיר את מקום מגוריכם לתל אביב? כדאי לכם להמשיך לקרוא את השורות הבאות!

מתכוננים לעבור לגור בתל אביב? המאמר הבא נכתב במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נכיר את תל אביב מקרוב. נמנה את השכונות המבוקשות ביותר, נכי את אפשרויות התחבורה הקיימות בעיר, נגע בערים הסמוכות ובכלל היתרונות שהעיר מציעה לתושביה. אנשים רבים בוחרים את מקום מגוריהם באופן כמעט שרירותי וללא כל היכרות עם השכונות השונות בעיר. בחירה שרירותית עלולה להוביל לאכזבה של ממש ולאי התאמה בין הדירה לבין בעליה. לכן, רגע לפני שאתם בוחרים את הדירה הבאה שלכם (הן למגורים והן לשכירות), קיימת חשיבות רבה להכיר את כל הדגשים החשובים אודות האזורים השונים בעיר.

 

הכירו את תל אביב – מראשיתה ועד היום

העיר תל אביב החלה את דרכה תחת השלטונות הבריטיים שהכריזו עליה כעיר כבר בשנת 1934. בתחילת דרכה של העיר היא החלה כעיר עצמאית ובודדת אך כ 15 שנים לאחר מכן, בשנת 1949 (מיד עם קום המדינה) היא חוברה עם יפו. מיקומה הגיאוגרפי של העיר הוא במחוז מרכז והיא נחשבת לעיר הגדולה ביותר בכל אזור גוש דן ולעיר השניה בגודלה בכל ישראל. נכון לכתיבת שורות אלה העיר מונה כ 500,000 תושבים המתגוררים בשטחה ונהנים מכלל יתרונותיה. רגע לפני שנכיר מקרוב את כל היתרונות הגדולים בגינם רבים נמשכים למחוזותיה כמו זבובים, חשוב שתכירו את כלל הערים המרכזיות הסמוכות לה.

 

מיקומה הגיאוגרפי של העיר כולל יתרונות רבים – סמיכות לערים מרכזיות רבות כמו בת ים, חולון, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, רמת השרון, הרצליה ועוד

העיר תל אביב גובלת בערים מרכזיות רבות במחוז מרכז, מה שהופך אותה למבוקשת במיוחד. במרחק נסיעה קצר ניתן להגיע לערים גובלות רבות ומרכזיות, ביניהן: בת ים, חולון, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, בני ברק, רמת השרון והרצליה. כלל הערים הסמוכות הללו מאפשרות לרבים ליהנות ממקומות עבודה רבים ומגוונים, ממקומות בילוי רבים, ממרכזי תרבות, פנאי ובידור, ממרכזי קניות ומכל הנדרש בכדי לקיים חיים מיטביים בעיר המבוקשת ביותר בישראל. העיר תל אביב מהווה את מרכזה הכלכלי, התעסוקתי, התרבותי והאומנותי של ישראל.

 

הפריחה המחודשת בשנות ה 90 – מאז ועד היום העיר נהנית מביקושים בלתי פוסקים!

מאז קום המדינה העיר עברה לא מעט שינויים בתדירות גבוהה. במהלך העשורים הראשונים לאחר קום המדינה העיר נהנתה מצמיחה ושגשוג בכל המובנים. כמות התושבים, בתי העסק וכלל התשתיות בעיר גדלו בקצב מהיר. מספר שנים לאחר מכן חל שינוי מהותי ובתי עסק רבים בחרו לוותר על מושבם בעיר לטובת ערים סמוכות. באותה תקופה העיר איבדה את המקום הראשון ברשימת הערים המאוכלסות ביותר במדינה ובמקומה העיר ירושלים תפסה את המקום הראשון. אך החל משנות ה 90 העיר חזרה ליהנות מפריחה ושגשוג שבא לידי ביטוי בגידול ניכר בכמות התושבים, בתי העסקים ורמות הביקוש למגורים בעיר.

 

חוששים מפקקים? הכירו את כל הפרטים החשובים על התחבורה באחת הערים העמוסות בישראל

התחבורה בעיר נחשבת לעמוסה במיוחד. מידי יום עוברים בכבישי העיר מאות אלפי רכבים המגיעים מכל רחבי העיר ומערים רבות מכל חלקי הארץ בעיקר למטרות עבודה. דיירי העיר מתלוננים במשך שנים ארוכות על היעדר מקומות חניה, מה שגורם לרבים לחפש חניה במשך דקות ארוכות או לשלם לא מעט כסף עבור חניה בחניונים מוסדרים. לכן, בשנים האחרונות העיר מקדמת שבילי אופניים רבים שמאפשרים לכלל דיירי העיר להתנייד לכל פינה ללא כל צורך ברכב צמוד. תושבים רבים בעיר בוחרים להתנייד בכל שטחה בעזרת אופניים או קורקינטים ובכך הם מצליחים לחסוך דקות ארוכות על עמידה בפקקים ועל חיפוש מקומות חניה.

 

תחבורה ציבורית בעיר – לא חייבים להתנייד עם הרכב הפרטי לכל פינה ברחבי העיר

מעבר לאפשרות זו של התניידות בעזרת אופניים או קורקינטים שונים, חשוב לדעת כי בעיר יש לא מעט אפשרויות של תחבורה ציבורית. תל אביב כוללת מספר מסופי אוטובוסים הכוללים קווים רבים של חברות שונות אשר מובילות את כל תושבי העיר לכל פינה בעיר ומחוצה לה. כמו כן העיר כוללת תחנה מרכזית ממנה יוצאים אוטובוסים רבים לכל חלקי הארץ. בשנים האחרונות העיר מקדמת נתיבים יעודיים לתחבורה ציבורית, מה שצפוי להבטיח לכלל הבוחרים להתנייד בעזרת אוטובוסים, הגעה מהירה ליעדם. המטרה היא לגרום לאנשים רבים בעיר לוותר על על הרכב הפרטי ולהתנייד בעזרת תחבורה ציבורית. הצלחה זו תוביל לירידה ניכרת בעומסים בכבישים ובפקקים הקשים במרבית רחובות העיר.

 

הכירו את השכונות המובילות בעיר ובחרו נכון את השכונה המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם

רוצים לבחור נכון בשכונה הטובה והמתאימה ביותר בעיר? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. העיר תל אביב מחולקת לשני חלקים מרכזיים – צפון תל אביב ודרום תל אביב. באופן מאוד כללי ניתן לומר כי השכונות הממוקמות באזור הצפוני של העיר נחשבות לשכונות יוקרתיות יותר. מחירי הדיור בהן גבוהים בעשרות אחוזים והן מבטיחות לבוחרים בהן איכות חיים ברמה גבוהה. מנגד, שכונות רבות הממוקמות בחלקה הדרומי של העיר סובלות מהזנחה, כוללות מבנים שנבנו לפני כמה עשרות שנים ומחירי הדיור בה נחשבים לנמוכים בהשוואה לשכונות הצפוניות. בשורות הבאות נכיר מקרוב מספר שכונות מרכזיות בעיר, כך שתדעו לבחור נכון את השכונה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם.

שכונות בצפון תל אביב:

  • הצפון הישן

שכונת הצפון הישן היא שכונה שנבנתה בשנות ה 30, עוד טרם הוקמה המדינה. שכונה זו מתאפיינת בבנייה ייחודית ובחלוקת העיר בצורה מאוד מיוחדת. בשכונה ישנם מבנים לשימור וישנם כאלה שעברו שיפוצים שונים במרוצת השנים. השכונה קיבלה את שמה לאחר שהוקמה שכונה נוספת וחדשה באזור, לאחר קום המדינה. בשורות הבאות נכיר את שכונת הצפון החדש.

 

  • הצפון החדש

הצפון החדש של העיר תל אביב החל להיבנות מיד עם הקמת המדינה ועד לשנות ה 80. נכון לכתיבת שורות אלה אזור זה מונה כמה עשרות אלפי תושבים מקומיים והוא מהווה חלק יוקרתי בגבולות העיר. בשכונה ניתן למצוא מגדלי מגורים גבוהים במיוחד המתנשאים לגובה של 30 קומות. חשוב להדגיש כי מרבית הבנייה בשכונה מיועדת למטרות מגורים ואזורי המסחר בה מעטים.

 

  • שיכון בבלי

שכונת שיכון בבלי קיבלה את שמה על שם התלמוד הבבלי. מרבית רחובותיה אף הם קיבלו שמות מסורתיים המופיעים בספרות חז"ל. הבנייה בשכונה החלה בשנות ה 60 עם מבנים הכוללים כ 4 קומות, מעלית וחניה צמודה לכל דירה. מספר שנים לאחר מכן בנו בשכונה מרכז מסחרי שכלל כ 17 חנויות שונות ובית קולנוע גדול שכלל כ 1,000 מקומות ישיבה. עם השנים השכונה המשיכה להתפתח תוך שמירה על היותה שכונה קטנה ויוקרתית. השכונה הוסיפה לשטחה בשנים האחרונות מגדלי מגורים יוקרתיים המאפשרים לבעלי מעמד סוציו אקונומי גבוה להתגורר בהם וליהנות מכלל היתרונות שהשכונה מציעה לתושביה.

 

  • פארק צמרת

שכונת פארק צמרת בצפון תל אביב היא אחת השכונות החדשות ביותר בעיר. השכונה החלה את דרכה בשנת 2005 ומא ועד היום נבנו בה אלפי יחידות דיור במגדלים גורדי שחקים. המעמד הסוציו אקונומי של מרבית תושבי השכונה הוא גבוה ומחירי הדיור בה נחשבים לגבוהים מהממוצע העירוני. בשכונה כלל תושביה נהנים מחניונים זמינים ופארקים ציבוריים. כמו כן השכונה כוללת קירות מבודדים על מנת להפחית את הרעש המגיע לגבולותיה מהכבישים הראשיים שעוברים בקרבתה. השכונה תוכננה בקפידה על ידי אדריכל מקצועי והיא נחשבת לאחת השכונות המסודרות ביותר שנבנו בעיר.

קראו עוד: תמ"א 38 וחריגות בנייה

שכונות בדרום תל אביב:

  • שפירא

שכונת שפירא הממוקמת בחלקה הדרומי של העיר תל אביב נחשבת לאחת השכונות המוזנחות שיש לעיר להציע. השכונה החלה את דרכה לפני עשרות שנים ומרבית הדירות הבנויות בה ישנות. בשכונה ניתן למצוא מבנים ישנים ודו קומתיים לצד מבנים מעט חדשים יותר שכוללים מספר קומות בודדות. מחירי הדיור בשכונה נחשבים לנמוכים בהשוואה לממוצע הכלל עירוני ומעמדם הסוציו אקונומי של מרבית תושבי השכונה הוא נמוך. עם זאת, חשוב להדגיש כי יש בשכונה בתי עסק המשרתים את מרבית צורכי תושביה ורבים מהם מדווחים כי השכונה כוללת הווי חברתי טוב ומאוחד.

 

  • נווה שאנן

שכונת נווה שאנן החלה את דרכה בעיר בשנת 1921. מאז ועד היום השכונה עברה לא מעט שינויים, שאת חלקם תכירו בשורות הבאות. שכונת נווה שאנן כוללת מבנים הבנויים בשיטה בינלאומית ומיוחדת. כמו כן התחנה המרכזית הישנה נכללת בגבולותיה של השכונה. תוכניות רבות הונחו לשינוי פני השכונה בעשורים האחרונים, אך חלקן עדיין לא יצאו לפועל. מחירי הדיור בשכונה נחשבים לנמוכים יותר מהממוצע הכלל עירוני ומרבית תושביה משתייכים למעמד סוציו אקונומי נמוך.

 

  • גבעת הרצל

שכונת גבעת הרצל החלה את דרכה עם קום המדינה ומאז ועד היום היא עברה שינויים רבים. נכון לכתיבת שורות אלה השכונה כוללת אזורי מסחר ותעשייה רבים. מעבר לכך, השכונה כוללת את פארק החורשות ואת הגן הזאולוגי שמושכים לא מעט תושבים לשטחה במהלך היומיום. בשכונה קיימים מספר מוסדות חינוך ובידור ומחירי הדיור בה נחשבים לנמוכים מהממוצע העירוני. מעמדם הסוציו אקונומי של תושביה בהתאם – מעמד נמוך.

 

  • קריית שלום

שכונת קריית שלום הממוקמת בחלקה הדרומי של העיר היא שכונה שהחלה את דרכה בשנת 1949. בשכונה מתגוררים יהודים בוכרים רבים. נכון לכתיבת שורות אלה המבנים בשכונה הם מבנים שנבנו לפני כמה עשרות שנים וכוללים בעיקר דו קומתיים. השכנים בשכונה הסכימו כי הגג שייך לדירות בקומה השניה בעוד החצר שייכת לדיירים בקומה הראשונה. חשוב להדגיש ולומר כי דיירים רבים בשכונה נהנים מהיתרי בניה שמאפשרים להם להרחיב את הדירה על קומת הקרקע או לבנות קומה נוספת על הקומה השניה. מחירי הדיור בשכונה מעט נמוכים בהשוואה לממוצע העירוני אך נחשבים לגבוהים בהשוואה לממוצע בדרום העיר. בשכונה עוברים אוטובוסים רבים המשרתים את צורכי תושבי השכונה וכן היא כוללת מבני ציבור שונים. מעמדם הסוציו אקונומי של מרבית תושביה הוא ממוצע.

 

ההבדל המהותי בין השכונות הדרומיות של העיר לבין השכונות הממוקמות בחלקה הצפוני

ככלל ניתן לומר כי השכונות הממוקמות בחלקה הצפוני של העיר נחשבות לשכונות יוקרתיות יותר שמושכות דיירים ממעמד סוציו אקונומי גבוה בעוד השכונות הממוקמות בחלקה הדרומי של העיר נחשבות לשכונות זולות יותר הכוללות בעיר תושבים ממעמד סוציו אקונומי נמוך עד בינוני. מחפשים את הדירה הבאה שלכם בעיר תל אביב? חשוב שתכירו נקודה חשובה מאוד – פרוייקטים של התחדשות עירונית בעיר. אנשים רבים מחפשים נכסים שישביחו את עצמם בשנים הקרובות ויאפשרו להם ליהנות מרווח כלכלי. רוצים להתגורר בשכונה שצפויה להשביח את עצמה? כנראה שאתם צריכים לחפש שכונה מתאימה בחלקה הדרומי של העיר, ומסביר מדוע.

 

הכירו את תוכנית ההתחדשות העירונית שיכולה להשביח את ערך הנכס שלכם בעשרות אחוזים

בשנים האחרונות המדינה החלה בתוכנית כלל ארצית להתחדשות עירונית. אנשי מקצוע רבים חוששים כי מדינת ישראל יכולה לסבול מרעידת אדמה בשנים הקרובות. נכון לכתיבת שורות אלה בישראל בכלל ובתל אביב בפרט, יש לא מעט בניינים שנבנו לפני כמה עשרות שנים וללא כל בקרה על תקני בנייה הקיימים כיום. המבנים הללו פעמים רבות נמצאים בסכנה ישירה לקריסה בעת רעידת אדמה. על כן המדינה החליטה לצאת בתוכנית התחדשות עירונית שמטרתה העיקרית אחת היא – לחזק מבנים ישנים לקראת רעידת אדמה אפשרית. תוכנית הדגל נקראת תמ"א 38. חשוב להדגיש כי המדינה מנסה להגיע לכמה שיותר מבנים שנמצאים ברמת הסיכון הגבוהה ביותר, ולכן ישנם מספר תנאי סף שחייבים להתקיים על מנת שניתן יהיה להתחיל פרויקט של תמ"א 38 בתל אביב. אך רגע לפני שנמנה את התנאים, חשוב שתכירו עוד מספר דגשים חשובים אודות הפרוייקט.

 

מה עושים במסגרת הפרויקט? כל השינויים שצפויים לחול בבניינים שיהנו מתמ"א 38 בתל אביב

במסגרת פרוייקטים של תמ"א 38 בתל אביב, מבנים ישנים שנבנו לפני כמה עשרות שנים ועומדים בכל תנאי הסף לקיום הפרויקט, נהנים משינויים רבים. בניינים אלה עוברים חיזוק משמעותי של יסודות הבניין, נהנים משיפוץ מלא של חלקו הפנימי והחיצוני של הבניין, הדיירים מקבלים תוספת של חדר ממ"ד חדש וכן לעיתים אף מרפסת שמש חדשה. כמו כן על גג הבניין נבנות יחידות דיור חדשות, אותן הקבלן יכול למכור וליהנות מהרווחים. במסגרת תוכנית תמ"א 38 בתל אביב, הבניינים הישנים מקבלים את כל הנדרש בכדי שיוכלו לעמוד בכל התקנים הקיימים להתמודדות נגד רעידות אדמה.

 

לא כל מבנה יכול לעבור תוכנית של התחדשות עירונית – איזה מבנים כן? הנה כל התנאים

רוצים ליהנות מפרויקט של תמ"א 38 בתל אביב? חשוב שתכירו את כל תנאי הסף שחייבים להתקיים בכדי שיהיה ניתן להתחיל בפרויקט. ישנם מספר תנאים, בחרנו עבורכם את המרכזיים ביותר, והם:

 

  1. הבניין נבנה לפני שנת 1980.
  2. הבניין אינו מיועד להריסה.
  3. הבניין כולל 2 קומות לכל הפחות.
  4. הבניין נבדק על ידי מהנדס מקצועי שמצא כי הוא אינו כולל את התקנים החיוניים להתמודדות מיטבית עם רעידות אדמה.

 

הבניין שלכם עומד בתנאים הללו? ייתכן שתוכלו ליהנות מפרויקט של תמ"א 38 בתל אביב, מה שכמובן ישביח את הדירה שלכם בעשרות אחוזים. חשוב להדגיש כי מרבית הפרוייקטים במסגרת ההחדשות העירונית בתל אביב נעשים בחלקה הדרומי של העיר. חלק זה נבנה קודם, ולכן אם אתם רוצים ליהנות מפוטנציאל השבחה מהיר של עשרות אחוזים בשווי הנכס, קיימת חשיבות רבה לבחור את השכונה המתאימה עבורכם דווקא מאזור הדרומי שיש לעיר להציע.

כשזה נוגע לפרוייקט תמ"א 38, תל אביב נחשבת לאחת המובילות הבלתי מעורערות שלו בישראל. בעיר ניתן למצוא מאות פרויקטים של שדרוג וחידוש מבנים כנגד רעידת אדמה, ודומה כי המגמה רק ממשיכה. הנה כל הפרויקטים של תמ"א 38 שמבוצעים, או כבר הסתיימו, בתל אביב.

 

כתובת: אבן גבירול 171.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

 

כתובת: אבן גבירול 62.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת קומות לבניין, הוספת מרפסת שמש לדירות קיימות ושיפוץ כללי של המבנה. הפרויקט הושלם.

כתובת: אבן גבירול 99.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אוסישקין 102.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי, חידוש חזיתות המבנה, הוספת מעלית, שדרוג תשתיות אינסטלציה וחשמל, הסדרת מערכת מיזוג אוויר ועוד. הדירות עצמן מורחבות במרפסת שמש, אך לא מתווספות יחידות דיור חדשות.

כתובת: אוסישקין 38.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי, הרחבת אגפים, הוספת מעלית ושדרוג תשתיות הבניין. הפרויקט כולל הוספת קומה מלאה וקומה חלקית, בהן ארבע יחידות דיור חדשות.

כתובת: אושה 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: הפרויקט כולל הריסת הבניין, הממוקם בנווה אביבים, ובניית מבנה חדש, בין 34 דירות, במקומו.

כתובת: אחד העם 126.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שלוש קומות וארבע יחידות דיור על הגג.

כתובת: אחד העם 92.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, אך תוך שמירה על האלמנטים מהבניין המקורי. הפרויקט כלל הוספת מעלית ושתי קומות לבניין. הפרויקט הושלם.

כתובת: אייבשיץ 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי, חידוש תשתיות הבניין והוספת מעלית. בתמורה, ייבנו קומה מלאה וקומת חלקית על הגג, בהן שלוש יחידות דיור. חשוב לציין כי במקום הוספת ממ"ד או מרפסת, כל דייר יקבל עשרות אלפי שקלים.

כתובת: איתמר בן אבי 5, 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הרחבת אגפים, שיפוץ כללי וחידוש תשתיות עצמן. הפרויקט כולל הוספת קומה מלאה וקומה חלקית, בהן ארבע יחידות דיור חדשות. לדירות עצמן מתווספת מרפסת שמש.

כתובת: אלכסנדר ינאי 12, 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, שיפוץ כללי וחידוש תשתיות הבניין. הפרויקט כולל הוספת קומה מלאה וקומה חלקית, בהן שש דירות חדשות, והרחבת הדירות הקיימות בממ"ד ובמרפסת שמש.

כתובת: אלנבי 66.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אלתרמן 14, 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אמסטרדם 1.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אנילביץ 24.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אפטר 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: אפשטיין 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ארלוזורוב 150.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה ("בית האדריכלים"), בו דירות ומשרדים. הפרויקט כולל החלפת תשתיות פנימיות וחיצוניות, עבודות אלומיניום, שדרוג קומות והוספת של קומה, בה חדרי גג.

כתובת: ארלוזורוב 63.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: באר טוביה 24.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בארט 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בבלי 40, 42.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל החלפת תשתיות המים, הביוב והחשמל, הוספת מעלית, התקנות מערכות סולריות ומערכות מיחזור מים ועוד. כל דירה מורחבת במסגרת הפרויקט ב-40 מ"ר, כולל הוספת מרפסת שמש. בתמורה, פרוייקט הכולל בניה של ארבע דופלקסים חדשים.

כתובת: בבלי 44.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בוגרשוב 71.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, שהוקם עוד בשנות ה-50. הפרויקט כולל חידוש תשתיות הבניין (מים, גז, חשמל, ביוב ועוד), חיפוי חזיתות הבניין, התקנת מעלית, שדרוג הלובי והוספת חדר עגלות.

כתובת: בודנהיימר 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בזל 26.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בזל 34.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, שהוגדר כמסוכן לציבור. הפרויקט כולל תיקון ליקויי הבניין, החלפת תשתיות, התקנת מעלית, בניית לובי והרחבת הדירות. בתמורה, ייבנו דירות חדשות על גג המבנה, כשהתכנון הוא לדירות דופלקס בנות 110 מ"ר ו-173 מ"ר.

כתובת: בית אל 2.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת 16 דירות חדשות: מחציתן דופלקסים (חמישה חדרים) ומחציתן דירות גן (שניים וחצי או שלושה חדרים). הדירות הקיימות יורחבו ב-24 מ"ר, כולל הוספת ממ"ד ומרפסת שמש.

כתובת: בית אל, רמה, אח"י דקר.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרוייקט פינוי-בינוי רחב היקף, במסגרתו ייהרסו חמישה בניינים. במקום יוקמו שני מגדלים, בני 24 קומות, וארבעה בניינים נוספים בהם עשר קומות – בסך הכול, 324 דירות. הדירות החדשות, בנות ארבעה וחמישה חדרים, יכללו חניה, מחסן, לובי ועוד.

כתובת: בית לחם 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בית צורי 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בלוך 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בלוך 28.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בלוך 29, 33.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בלוך 35.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל בניית שלוש יחידות דיור חדשות: דירות דופלקס ודירות גג. הדירות הקיימות יורחבו ב-20 מ"ר, כולל הוספת מרפסת שמש. הפרויקט כולל גם הרחבת חניית הבניין, הוספת מעלית, שיפוץ הלובי והחלפת תשתיות הבניין.

כתובת: בלוך 44.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן גוריון 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן גוריון 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן יהודה 126.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן יהודה 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, ובין השאר שיפוץ חיצוני של הבניין, הוספת מעלית והרחבת הדירות הקיימות במרפסת שמש. בתמורה, ייבנו שלוש קומות, בהן תשע יחידות דירות חדשות.

כתובת: בן יהודה 218.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית. הפרויקט כולל הוספת שתי קומות חדשות, בהן ארבע דירות.

כתובת: בן יהודה 252.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. היות ולא ניתן להרחיב את מרפסות הדירות, יקבלו הדיירים פיצוי, בגובה של מיליון שקלים, שיחולק ביניהם. הפרויקט כולל הוספת קומה וחצי, בהן שלוש דירות פנטהאוז (250 מ"ר).

כתובת: בן יהודה 69.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בן עזרא 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בני אפריים 208.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שמונה דופלקסים ושתי דירות קרקע, הרחבת הדירות הקיימות במרפסת שמש ובממ"ד, הוספת מעלית לכל כניסה והחלפת כל תשתיות הבניין.

כתובת: בני דן 54, 56.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם על גדות הירקון.

כתובת: בעלי מלאכה 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: בר כוכבא 33.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שלוש יחידות דיור חדשות.

כתובת: בר כוכבא 69.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. הפרויקט הושלם.

כתובת: בראלי 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הנמצא בשיכון ל', כולל בניית ארבעה דופלקסים, הרחבת הדירות הקיימות ועוד.

כתובת: ברגסון 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ברדיצ'בסקי 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ברדצ'יבסקי 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ברדצ'יבסקי 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, שנבנה בשנות ה-40.

כתובת: ברודצקי 29.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם ברמת אביב.

כתובת: ברטנורה 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ברנדיס 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ברנפלד 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: גאולה 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת קומות, הרחבת הדירות הקיימות במרפסת ושיפוץ כללי. הפרויקט הושלם.

כתובת: גורדון 30.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: גורדון 33.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, הוספת קוומה, שימור הבניין ועוד.

כתובת: גורדון 81.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: גליצנשטיין 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, החלפת תשתיות ושיפוץ כולל לבניין, והרחבת הדירות בממ"ד. הפרויקט כולל הוספת קומה מלאה וקומה חלקית, בהן שלוש יחידות דיור חדשות.

כתובת: דובנוב 33.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שלוש קומות, בהן ארבע דירות.

כתובת: דיזינגוף 126.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: דיזינגוף 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. הפרויקט הושלם.

כתובת: דיזינגוף 197.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: דיזינגוף 216.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: דניאל מוריץ 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים, הממוקמים בשכונת נווה אביבים בעיר. הפרויקט כולל הרחבת דירות קיימות במרפסת שמש, בניית 16 דופלקסים (150 מ"ר כל אחד) על גג הבניין, שיפוץ מעטפת הבניין, שדרוג הלובי, הוספת מעלית ועוד.

כתובת: דרך יפו 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כך שבסוף הדרך הוא יכלול 35 דירות, ביניהן דירות דופלקס ופנטהאוז. הפרויקט כולל חידוש יסודות הבניין, הפנימיים והחיצוניים, שדרוג לובי, הקמת מרתף, חדר כביסה וחדר כושר, הוספת

שתי מעליות ועוד.

כתובת: דרך נמיר 101.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, לרבות הוספת מעלית, הוספת מרפסת שמש לדירות והוספת קומות לבניין.

כתובת: דרך נמיר 123.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: דרך נמיר 125.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: האגדה 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הברון הירש 1.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הגיבור האלמוני 26.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם בשכונת יד אליהו. הפרויקט כולל חידוש מקיף של הבניין, הוספת מעלית, שדרוג הלובי והרחבת כל דירה במרפסת שמש (12 מ"ר). בתמורה, תיבנה קומה על הגג, בה ארבע דירות דופלקס.

כתובת: הגלבוע 2.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שלוש קומות (בהן שש דירות).

כתובת: הדקל 1.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם בנווה עופר, ביניהן הוספת ממ"ד ומרפסת שמש לדירות, התקנת מעלית, שיפוץ חיצוני מקיף של הבניין והוספת 2.5 קומות. בהן, שמונה דירות חמישה חדרים (כ-110 מ"ר, עם מרפסת בת 10 מ"ר), ושתי דירות פנהטאוז (100 מ"ר, עם מרפסת בת 100 מ"ר).

כתובת: הופיין 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הזוהר 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הרחבת אגפים, שיפוץ כללי, חידוש תשתיות הבניין והתקנת מעלית. הדירות הקיימות יורחבו במרפסת שמש. כמו כן, כולל הפרויקט הוספת קומה מלאה וקומה חלקית, בהן שלוש דירות חדשות.

כתובת: הזוהר 32.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הירקון 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, ובין השאר הוספת ממ"ד ומרפסת שמש לדירות הקיימות, והוספת חצר בדירות הגן. בתמורה, תתווסף לבניין קומה וחצי, בה שלושה דופלקסיעם (240 מ"ר).

כתובת: הירקון 276, 268.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם בצפון הישן של תל אביב.

כתובת: הכנסת הגדולה 2, 4, 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הכרם 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הלסינקי 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: המלך ג'ורג' 31.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל בניית שלוש קומות נוספות, בהן 14 דירות. הפרויקט כולל שיפוץ מקיף של הבניין והמעטפת שלו, הוספת מעלית, שדרוג הגינה והלובי ועוד.

כתובת: הס 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: העבודה 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם במרכז העיר, כולל הוספת עשר דירות חדשות.

כתובת: הפלמ"ח 38.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הצנחנים 8, 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: הרמן 11, 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: הפרויקט מבוסס על הריסת שני מבנים, ובניית בניינים חדישים במקומם, על פי תקני תמ"א 38.

כתובת: השופטים 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל החלפת מערכת האינסטלציה החיצונית, החשמל והטלפוניה, בניית שתי חניות טוריות, הוספת קומה בה חדר גג, הוספת פיר ומעלית ושיפוץ חזיתות הבניין. הפרויקט הושלם.

כתובת: וייצמן 127.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת קומות, הרחבת הדירות הקיימות במרפסת שמש ועוד.

כתובת: וייצמן 26.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, חידוש חזית הבניין (החלפת ויטרינות אלומיניום, ציפוי אבן ועוד), תכנון חניית רכבים ועוד. הפרויקט כולל הוספת קומה, בה שלוש דירות חדשות, וכן חדרי יציאה לגג.

כתובת: וייצמן 51.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ז'אן ז'ורס 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ז'אן ז'ורס 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שתי קומות, בהן שתי יחידות דיור חדשות.

כתובת: ז'בוטינסקי 136.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ז'בוטינסקי 53.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: זימן 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: זכרון יעקב 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, הרחבת כל דירה ב-25 מ"ר, חידוש חזית המבנה (החלפת ויטרינות אלומיניום, ציפוי אבן נסורה ועוד), הוספת ממ"דים, תכנון חניות והוספת קומה, בה ארבע דירות חדשות וחדרי יציאה לגג.

כתובת: ז'לוציסטי 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: זלמן שזר 48, 50, 52.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: זמנהוף 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת קומה וחצי.

כתובת: זמנהוף 34.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שחזור חלקים מהמבנה, שיפוץ כללי והוספת קומות.

כתובת: חובבי ציון 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: חיים לבנון 90.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם ברמת אביב, לרבות הרחבת כל דירה בכ-40 מ"ר, שדרוג הלובי, הוספת מעלית ומחסנים, החלפת תשתיות הבניין ועוד.

כתובת: חיסין 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: טאגור 3, 5, 7, 9, 11, 13.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם ברמת אביבים.

כתובת: טשרניחובסקי 19.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: הפרויקט מבוסס על הריסת שני בניינים ישינים, ובניית מבנה מגורים חדיש במקומם, על פי תקני תמ"א 38.

כתובת: טשרניחובסקי 41.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יגאל אלון 48.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יהודה המכבי 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. היות ולא ניתן להרחיב דירות קיימות, יקבל כל דייר סכום של כ-60,000 ש"ח. הפרויקט כולל שיפוץ חיצוני כללי של הבניין, הוספת מעלית ובניית ארבע יחידות דיור על גג הבניין: שלוש דירות בני שני חדרים, ודירת דופלקס (140 מ"ר), בה מרפסת גג (100 מ"ר).

כתובת: יהודה המכבי 2.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יהודה מכבי 6, 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שני חדרים לדירה (25 מ"ר), התקנת מעלית בבניין והוספת שתי קומות: בהן, שתי דירות דופלקס (כ-140 מ"ר) עם מרפסות גג, ושתי דירות ארבעה חדרים.

כתובת: יהודה המכבי 70.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יהודה המכבי 95.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יהודה הנשיא 24, 26.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי וחידוש חזיתות הבניין, הוספת מעלית, הרחבת כל דירה בעד 25 מ"ר (כולל ממ"ד), החלפת תשתיות האינסטלציה, החשמל ומיזוג האוויר, הקצאת מקומות חניה ובניית קומה נוספת, בה שמונה דירות חדשות.

כתובת: יהושע בן נון 35.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: יהושע בן נון 47.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, הרחבת הדירה במרפסת, שיפוץ כללי והוספת קומות, בהן יחידות דיור חדשות.

כתובת: יוחנן הורקנוס 27.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי של המבנה ושיפוץ חזיתות המבנה (החלפת ויטרינות אלומיניום וחלונות, ציפוי באבן נסורה ועוד), הוספת מעלית, תכנון חניית כלי רכב ובניית קומה נוספת, בה ארבע דירות חדשות וחדרי יציאה לגג.

כתובת: יונתן הופסי 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ירמיהו 28.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ירמיהו 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ישעיהו 32.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מרפסת לדירות הקיימות, הוספת מעלית לבניין, החלפת תשתיות, שיפוץ וחידוש כולל של הבניין ועוד. הפרויקט כולל גם בניית ארבעה דופלקסים על גג הבניין.

כתובת: ישראל מוסלנט 15-23.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: לאה 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם בנאות אפקה, כולל שיפוץ חזית הבניין, הוספת חיפוי אבן חיצוני, הרחבת כל דירה ב-25 מ"ר (כולל ממ"ד), הוספת מרפסות שמש ומחסנים אישיים לדירות, שדרוג הלובי ועוד.

כתובת: לואי מרשל 30.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: לואי מרשל 46.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם בצפון הישן של תל אביב. הפרויקט כולל הרחבת כל דירה בכ-10 מ"ר, שיפוץ כללי של הבניין, הוספת לובי ומעלית, שדרוג חדר המדרגות, החלפת תשתיות הבניין, הוספת מערכת מחזור מים, עיצוב הגינה ועוד. בתמורה, ייבנו שני דופלקסים על גג הבניין (180 מ"ר כל אחד).

כתובת: ליסין 25.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: לפין 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מדוליאני 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מטמון 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מיכ"ל 7, 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מינץ 12.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מינץ 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מלצ'ט 36.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שש דירות חדשות.

כתובת: מנורה 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי, הוספת מעלית, החלפת תשתיות הבניין, שדרוג הלובי והוספת קומה וחצי, בה ארבע יחידות דיור חדשות. הדירות הקיימות יורחבו בממ"ד ובמרפסת שמש.

כתובת: מניה וישראל 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מסריק 6, 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מעפילי אגוז 36.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מצדה 23.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: מרכז בעלי מלאכה 19.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: משה דיין 63, 65.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים במזרח תל אביב, בהם 67 דירות. הפרויקט רחב ההיקף כולל הוספת 20 דירות חדשות (8 דירות גן ו-12 דירות גג).

כתובת: משה שרת 14.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: משה שרת 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי של המבנה וחידוש החזיתות שלו, התקנת מעלית, הוספת מרפסת שמש לדירות, החלפת תשתיות האינסטלציה, החשמל ומיזוג האוויר, תכנון חניה ועוד. בתמורה, תיבנה קומה נוספת, בה שלוש דירות חדשות, וכן חדרי גג.

כתובת: משה שרת 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: משרד הירדן 33.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נגבה 21, 23, 25, 27.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נגבה 30, 32, 34.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נהריים 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נווה שאנן 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נחמה 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נחמיה 24.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, בניית יחידות דיור חדשות ופיתוח סביבתי. הפרויקט הושלם.

כתובת: נחמני 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נס ציונה 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: נצח ישראל 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת חמש דירות חדשות.

כתובת: נתן אלתרמן 6, 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט רחב היקף בשכונת נאות אפקה, שצפוי לכלול, בסוף הדרך, דירות ארבעה או חמישה חדרים, דירות גן, דירות דופלקס וחנייה תת קרקעית.

כתובת: סוטין 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, הממוקם בצפון תל אביב, כולל הוספת מרפסת שמש לדיירים, החלפת תשתיות מים וחשמל, הוספת מעליות, התקנת מערכות כיבוי אש וביוב ועוד.

כתובת: סוקולוב 32.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי, הוספת מעלית, חידוש תשתיות והוספת קומה מלאה וקומה חלקית, בהן שלוש יחידות דיור חדשות.

כתובת: סעדיה גאון 35.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: סעדיה גאון 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. הפרויקט הושלם.

כתובת: עזרא הסופר 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עזרא קורין 4, 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: עמישב 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ענתות 35.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פאות השולחן 2.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פוריה 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: הפרויקט, שהושלם כבר, כלל הריסת מבנה קיים, והקמת בניין מגורים חדש במקומו, בו 17 יחידות דיור.

כתובת: פטאי יוסף 15, 17, 19.

כתובת: פיארברג 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פייבל 16.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הרחבת אגפים, שיפוץ כללי וחידוש תשתיות, הוספת מעלית, הוספת מרפסת שמש לדירות ועוד. הפרויקט כולל הוספת קומה מלאית וקומה חלקית, בהן שלוש דירות חדשות.

כתובת: פייבל 19.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פיכמן 11, 13, 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, הרחבת הדירה במרפסת, שיפוץ כללי והוספת קומות.

כתובת: פנקס 5, 7, 9.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פרנקל 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: פרישמן 10.

כתובת: פרץ החיות 4.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: צייטלין 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: צפת 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קהילת ורשה 39.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קהילת ז'יטומיר 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: אחד מפרויקטי התמ"א הראשונים שהושלמו בישראל. כלל בתוכו מגוון פעולות לחיזוק ושיפוץ המבנה, ביניהן הוספת מעלית, הוספת חניות רכבים, הרחבת דירות, הוספת קומה ועוד.

כתובת: קליי 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: קרית ספר 7.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת קומה וחצי.

כתובת: רביבים 5.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רדינג 18, 20.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רדינג 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רדינג 25.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הרחבת הדירות בשיעור משמעותי (כ-50% משטחן).

כתובת: רדינג 31, 33.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רדינג 56, 58.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: ריינס 21.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. הפרויקט הושלם.

כתובת: רנ"ק 23.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רש"י 46.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה. הפרויקט הושלם.

כתובת: רש"י 60.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: רש"י 68.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שדרות יהודית 21.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, המבוצעות בפועל ביוזמתם של הדיירים.

כתובת: שדרות נורדאו 31.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: הפרויקט הראשון שקיבל את אישור הועדה המקומית בתל אביב להוספת יחידות דיור על גג המבנה. כלל, מעבר להוספת דירת דופלקס, מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, שקיים עוד משנת 1951: הוספת קירות תומכים, התקנת מעלית ועוד.

כתובת: שולמית 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת מעלית, הרחבת הדירות במרפסת שמש, שיפוץ כללי, החלפת תשתיות והוספת קומה מלאה וקומה חלקית, בהן שתי דירות חדשות.

כתובת: שטרוק 15.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שטרוק 3.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי והחלפת תשתיות, הוספת מעלית, הרחבת הדירות הקיימות במרפסת שמש והוספת קומה מלאה וקומה חלקית, בהן שתי חידות דיור חדשות.

כתובת: שטרוק 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי וחידוש תשתיות, הוספת מעלית לבניין, הוספת ממ"ד ומרפסת שמש לדירות והוספת קומה מלאה וקומה חלקית, בהן שלוש יחידות דיור חדשות.

כתובת: שי עגנון 26.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, במסגרת פרוייקט התמ"א הראשון בכוכב הצפון. הפרויקט כולל הרחבת שטח הדירות בכ-35 מ"ר והוספת מרפסת שמש בהן, החלפת חלונות בדירות, חיפוי חיצוני של הבניין בטיח טרמי, החלפת תשתיות חשמל, ביוב ומים, שיפוץ הלובי, התקנת קולטנים סולריים, התקמת מערכת למיחזור מים אפורים ועוד.

כתובת: שילה 6.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, שנבנה בשנות ה-50. הפרויקט כולל הוספת ממ"ד ומרפסת שמש לדירות, הוספת חמש דירות לבניין (3 בקומה הרביעית ושתי דירות פנטהאוז), החלפת תשתיות הבניין, הוספת מעליות חדשות, הרחבת שטח החניה ועוד.

כתובת: שלום עליכם 22.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: הפרויקט, שהושלם ב-2006, כלל מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שלומציון 8.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי של הבניין וחידוש תשתיותיו, הוספת מעלית, הרחבת הדירות בממ"דים ומרפסות שמש והוספת קומה מלאה וקומה חלקית, בהן ארבע יחידות דיור חדשות.

כתובת: שלונסקי 33.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שלונסקי 50, 52, 54, 56.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה.

כתובת: שלזינגר 2, 4.

כתובת: שלמה המלך 93.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל שיפוץ כללי וחידוש תשתיות, התקנת מעלית, הוספת מרפסות שמש בדירות והוספת קומה מלאה וקומה חלקית, בהן שלוש יחידות דיור חדשות.

כתובת: שנקין 10.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנה, כולל הוספת שתי מעליות, הרחבת הדירות במרפסת שמש, הוספת מחסנים וחניה לדיירים ובניית יחידות דיור חדשות. הפרויקט הושלם.

כתובת: אימבר 11.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: פרויקט זה, בשכונת כרם ישראל, מתבסס על פירוק הבניין הנוכחי, והקמת בניין מגורים, בו תשתית חדישה.

כתובת: תנאים 12, 14, 16, 18.

פעולות שמבוצעות במסגרת הפרויקט: מגוון פעולות לשיפוץ וחיזוק המבנים, הנמצאים בסמוך לרמת אביב, והכלל זה הרחבת כל דירה בכ-40 מ"ר והוספת מרפסת שמש לה, התקנת ארבע מעליות חדשות, בניית לובי וחדרי אחסון ועוד. בתמורה, ייבנו שמונה דירות פנטהאוז, בהן מרפסות וחניה פרטית.

קבוצת עידן התחדשות עירונית
קבוצת עידן התחדשות עירונית

ביצוע פרויקטים למגורים והתחדשות עירונית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
עשרות שנות ניסיון בביצוע מגוון רחב של פרויקטים מאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שהבית שלכם בידיים טובות .

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
התקשרו עכשיו