פינוי בינוי בת ים

פינוי בינוי בת יםחושבים לקדם פרויקט פינוי בינוי בבת ים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הדגשים החשובים ביותר שיסייעו לכם לעשות זאת נכון. לא מעט אנשים מנסים לקדם פרויקטים שונים של התחדשות עירונית בבניין המגורים שלהם ללא היכרות עם השלבים הבירוקרטיים שיש לעבור. ניסיון ללא ידע נדרש עשוי להוביל לבעיות וקשיים רבים בדרך. רוצים להגיע מוכנים לכל שלבי פרויקט פינוי בינוי בת ים? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם.

 

הפרויקטים השונים, השלבים הבירוקרטים והדרך לבחור נכון את אנשי המקצוע המובילים – כך תתמודדו עם פרויקט פינוי בינוי בת ים

בשורות הבאות נכיר מקרוב את התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית. תוכנית זו כוללת שלושה פרויקטים שונים המבוצעים בכל רחבי הארץ. בשורות הבאות נכיר את הפרויקט המתגמל ביותר ונדגיש את כל הדגשים שיעזרו לכם לקדם אותו בבניין שלכם. כמו כן נכיר את הסיבה המרכזית בגינה המדינה החליטה לקדם פרויקטים שונים של התחדשות עירונית ונגע בתנאים שחייבים להתקיים על מנת שיהיה ניתן לקדם את הפרויקטים השונים.

 

המטרה – יציבותם של מבני המגורים הישנים 

כבר בפתיחת הדברים קיימת חשיבות רבה שתכירו את הסיבה המרכזית בגינה המדינה החליטה לקדם תוכנית ממשלתית להתחדשות עירונית. אנשים רבים טועים לחשוב כי התוכנית הממשלתית דומה לתוכנית שיקום שכונות שהחלה בשנות ה 50 באזורים רבים בכל רחבי המדינה. מטרת העל של התוכנית החדשה להתחדשות עיורנית אינה קידום נראותן של שכונות ישנות הזקוקות לרענון קוסמטי. מטרת העל של הפרויקטים הללו היא להבטיח את יציבות המבנים בפני רעידות אדמה.

הכירו את תקן הבטיחות שחשוב לוודא שקיים בבניין המגורים שלכם!

אנשים רבים העוסקים במחקר רעידות אדמה חוששים כי מדינת ישראל עלולה לספוג רעידת אדמה משמעותית בשנים הקרובות. מסיבה זו המדינה החליטה להקים תוכנית ממשלתית שתכלול פרויקטים שונים לחיזוק מבנים ישנים. המדינה שואפת להגיע כמה שיותר מהר לבניינים שנמצאים ברמת הסיכון הגבוהה ביותר בעת רעידות אדמה. לכן, לא כל בניין ישן יוכל לעבור את הפרויקטים השונים, ישנם לא מעט שלבים בירוקרטיים שיש לעבור קודם לכן.

 

רוצים לקדם פרויקטים שונים של התחדשות עירונית בבניין המגורים שלכם? אלה התנאים שאתם חייבים למלא 

לא ניתן לבחון את עמידותו של כל בניין בכל רחבי הארץ במטרה לקדם את הפרויקטים השונים, ולכן המדינה החליטה על מספר תנאי סף שיהיו מעין סינון ראשוני להיתכנות הפרויקטים. אך ורק בניינים שעומדים בתנאים הללו יוכלו להיבחן מקרוב במטרה לבדוק האם באמת ישנה היתכנות לביצוע פרויקט של פינוי בינוי בת ים בבניינים העומדים בתנאים. רוצים לדעת אם גם הבניין שלכם עומד בתנאי הסף הראשוניים להיתכנות פרויקט פינוי בינוי בת ים? המשיכו לשורות הבאות.

 

רוצים לבחון את היתכנות קידום פרויקטים בבניין המגורים שלכם? חשוב שתכירו את התנאים הבאים:

  1. בניינים שאינם מיועדים להריסה.
  2. בניינים הכוללים 2 קומות לכל הפחות.
  3. בניינים שנבדקו על ידי מהנדס מקצועי.
  4. בניינים שקיבלו את היתר הבנייה לפני שנת 1980.

 

הבניין שלכם עומד בכל התנאים הללו? אתם יכולים להתחיל לקדם את ביצוע הפרויקטים השונים!

הבניין שלכם עומד בכל התנאים הללו? רק במקרים אלה תוכלו להתחיל לקדם פרויקטים שונים במסגרת התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית. חשוב להדגיש ולומר כי גם אם הבניין שלכם עומד בכל התנאים הללו, כלל לא בטוח שהוא יעבור פרויקט במסגרת התוכנית הממשלתית. ישנן עוד לא מעט בדיקות חשובות שיש לבצע לפני שמחליטים עם קידום פרויקט בפועל. חשוב להגיע מוכנים לשנים ארוכות של התמודדות בירוקרטית הכוללת בדיקות רבות והמתנה לשלל אישורים.

 

כך תבחרו נכון את הפרויקט המתאים ביותר עבור הבניין שלכם – ישנם הבדלים מהותיים בין הפרויקטים השונים!

בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הדגשים החשובים ביותר אודות הפרויקטים השונים במסגרת התוכנית, כך שתוכלו לבחור לקדם את הפרויקט המדוייק ביותר עבורכם. גם כאן חשוב להדגיש כי ייתכן שתירצו לקדם פרויקט של פינוי בינוי בעוד הרשות המקומית או משרד הבינוי והשיכון יחליטו כי הפרויקט היחיד שאתם יכולים לקדם באזור הוא תמא 38. רוצים להכיר את כל הפרטים אודות הפרויקטים השונים? המשיכו לשורות הבאות.

 

תקן בטיחות 413 – הכירו את תקן הבטיחות הייעודי לרעידות אדמה

רגע לפני שנכיר מקרוב את כל הפרויקטים הכלולים בתוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית, קיימת חשיבות רבה שתכירו את תקן הבטיחות המרכזי בתוכנית כולה. הסיבה בגינה המדינה החליטה לקדם פרויקטים שונים רק בבניינים שקיבלו את היתרי הבנייה שלהם לפני שנת 1980 היא תקן 413. תקן 413 הוא תקן ייעודי להתמודדות טובה עם רעידות אדמה. תקן זה הוכנס לראשונה לבנייה בישראל בשנת 1975 אך הפך מחייב רק בשנת 1980. 

 

תקן הבטיחות החל לחייב את חברות הבנייה בישראל רק בשנת 1980. הבניין שלכם נבנה קודם? כנראה שהוא אינו כולל את התקן הייעודי לרעידות אדמה

כלומר כל עוד בניין המגורים שלכם נבנה לפני שנת 1980, הוא אינו כולל תקן בטיחות ייעודי לקראת בואה של רעידות אדמה. תקן זה מבטיח למבנים יכולת התמודדות עם רעידות אדמה ללא קריסה. בשל החשש הגובר לבואן של רעידות אדמה לשטחי ישראל, המדינה החליטה להוסיף את תקן הבטיחות לכמה שיותר בניינים שנבנו טרם הכנסתו לבנייה הישראלית. חשוב להדגיש כי לאחר כלל הפרויקטים בנייני המגורים יכללו את תקן הבטיחות 413 ועוד לא מעט תקני בטיחות חדשים שנכנסו לתוקף בשנים האחרונות בלבד.

 

כעת, חשוב שתכירו את מקרוב את הפרויקטים במסגרת התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית:

  • תמא 38 
תוכנית תמא 38 היא תוכנית הכוללת חיזוק מבנים קיימים ללא הריסתם. במסגרת תוכנית זו מהנדסים מקצועיים יבחנו את מצב הבניין ויקבעו אילו שינויים חייבים לבצע על מנת שהבניין יוכל לעמוד בכל תקני הבטיחות הקיימים כיום. חשוב להדגיש כי במסגרת תוכנית זו דיירי הבניין נשארים להתגורר בדירת המגורים לאורך כל שלבי הבנייה. רוצים לקדם פרויקט שלא יחייב אתכם לארוז את כל דירתכם ולעבור למשך כל תקופת הבנייה? פרויקט זה הוא הפרויקט הטוב ביותר עבורכם.

באשר לתמורה, חשוב לדעת כי ברוב המקרים התמורה בפרויקט תמא 38 היא התמורה הנמוכה ביותר מבי כלל הפרויקטים הקיימים. דיירי הבניין המקורי יהנו מתוספות לדירת המגורים שלהם, כמו חדר ממד, מרפסת שמש ולפעמים גם מחסן צמוד. בנוסף לכך הבניין כולו יהנה משיפוץ חיצוני ושיפוץ פנימי, הוספה של מעלית, הוספה של 2.5 קומות וחיזוק משמעותי של כל יסודות הבניין.

  • תמא 38/2
תוכנית נוספת במסגרת התוכנית להתחדשות עירונית היא תוכנית תמא 38/2. במסגרת תוכנית זו הורסים בניין בודד למטרת בנייה של בניין חדש. חשוב להדגיש כי פרויקט זה שונה בתכלית מפרויקט הבינוי שהובא מעלה. במסגרתו לא מחזקים את הקיים כלל ודיירי הבניין נאלצים לעזוב את דירת המגורים שלהם באופן מיידי. עם זאת, באשר לתמורות – ברוב הפרוקטים התמורה גבוהה יותר בהשוואה לתמורה שהובאה מעלה. מה היא כוללת? המשיכו לפסקה הבאה.

פרויקט זה מבטיח לדיירי הבניין תמורה גבוהה יותר בהשוואה לפרויקט תמא 38 שהובא מעלה. במסגרת פרויקט זה דיירי הבניין יקבלו דירות חדשות וגדולות יותר. הבנייה החדשה תכלול את כל תקני הבטיחות הקיימים כיום ותבטיח לדיירי הבניין מגורים בטוחים מפני רעידות אדמה. הדירה החדשה תכלול חדר ממד, מרפסת שמש, חניה פרטית ומחסן צמוד.

  • פינוי בינוי
פרויקט זה נחשב לפרויקט הגדול והמבוקש ביותר במסגרת התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית. במסגרת פרויקט זה דיירי הבניין ידרשו לפנות את דירת המגורים שלהם באופן מידיי. הפרויקט כולל הריסה של מתחם בניינים לטובת בניית מגדלי מגורים רבי קומות. חשוב להדגיש כי במרבית הפרויקטים הבניינים החדשים נבנים בסטנדרט גבוה וכוללים עשרות ואף מאות יחידות דיור חדשות למתחם. לכן, פרויקט זה מחייב אתכם להתאזר בסבלנות רבה ולהתמודד עם שלבים בירוקרטיים רבים. ומה באשר לתמורות? לדעת רבים התורה בפרויקטים הללו היא הגבוהה ביותר, בשורות הבאות תכירו את כל הפרטים אודותיה.

התמורה בפרויקטים של פינוי בינוי בת ים כוללים מתן דירות גדולות יותר לכל דיירי המתחם המקורי. כמו כן הדירות ימוקמו בקומות גבוהות יותר. הן יכללו מרפסות שמש, חדרי ממד, חניה תת קרקעית, מחסנים צמודים ועוד. כלל התוספות הללו מבטיחות השבחה משמעותית של עשרות אחוזים בשווי הנכס.

 

הכירו את בת ים – אחת מערי המרכז המבוקשות ביותר!

חושבים לקדם פרויקטים של פינוי בינוי במתחם המגורים שלכם בבת ים? רגע לפני שתכירו את כלל השלבים שתידרשו לעבור בדרך, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות אחת הערים המתפתחות ביותר באזור המרכז. בשורות הבאות נגע בדגשים חשובים אודות מגורים בעיר, שכונות נבחרות ואפשרויות תחבורה נוחות. כמו כן נציג מספר נתונים אודות הביקוש לעיר, כמות התושבים וקצב גדילתם ומיקום גיאוגרפי. רוצים להכיר את בת ים מקרוב? המשיכו לשורות הבאות.

החלה את דרכה כעיר עצמאית לפני כשישה עשורים – מאז היא מושכת דיירים חדשים רבים מידי שנה!

העיר בת ים החלה את דרכה כמושבה בשנת 1926 וכשני עשורים לאחר מכן, בשנת 1958 הוכרזה כעיר עצמאית בישראל. בשנים האחרונות העיר נהנית מתנופה אדירה ומביקושים רבים שרק הולכים ועולים במרוצת השנים. הביקושים הגבוהים השפיעו באופן ישיר על מחירי הדיור באזור שעלו בעשרות אחוזים בשנים האחרונות. מדוע העיר נחשבת למבוקשת כל כך? בשל שלל יתרונותיה שיובאו בפסקה הבאה.

 

היתרונות הגדולים במיקומה הגאוגרפי של העיר – תוך דקות נסיעה תוכלו להגיע לתל אביב וכלל שכנותיה

מיקומה הגיאוגרפי של בת ים הוא היתרון המרכזי שלה. העיר משוייכת למחוז תל אביב ומאפשרת לכלל תושביה ליהנות משכנות לערים מרכזיות רבות. ביניהן:ראשון לציון, חולון ותל אביב. מעבר לערים הללו, במרחק נסיעה קצר מהעיר ניתן להגיע לעוד לא מעט ערים מרכזיות כמו רמת גן, גבעתיים, יהוד, אור יהודה, קרית אונו ועוד. הקרבה הגאוגרפית לכלל הערים הללו מבטיחה לכל דיירי בת ים אפשרויות רבות של מקומות תעסוקה קרובים, מבחר גדול של מקומות פנאי ובילוי, מרכזי קניות גדולים ועוד. 

 

זוגות צעירים בוחרים לוותר על תל אביב לטובת בת ים – הכירו את הסיבות המרכזיות לכך

אם לא די בכך, העיר שוכנת לצד טיילת חוף אטרקטיבית המושכת רבים לשטחה מידי יום. חולמים על מגורים בקרבת הים? בעיר בת ים תוכלו ליהנות ממגורים בקרבת חוף במחירים נוחים. מסיבות אלה זוגות צעירים רבים בוחרים לרכוש דירות מגורים בחלקי העיר השונים, מה שמעלה את הביקוש ומבטיח לדיירי העיר עליות מחירים. חשוב להדגיש כי בשנים האחרונות ישנה נהירה של רבים מרחבי תל אביב אל ערים שכנות, אחת המרכזיות שבהן היא בת ים. הסיבה המרכזית לנהירה היא מחירי הדיור המאמירים בעיר תל אביב. 

 

העיר מונה כ 130,000 תושבים בשטח כולל של כ 9,000 דונמים 

נכון לכתיבת שורות אלה העיר בת ים מונה כ 130,000 תושבים בשטחה, מספר שממשיך לגדול בכ 2% בכל שנה. השטח העומד לרשותה של העיר הוא קרוב ל 9,000 דונמים, מה שאומר כי העיר נחשבת לאחת הערים הצפופות בישראל. הערים היחידות שנחשבות לצפופות ממנה הן בני ברק וגבעתיים. נתון חשוב נוסף שחשוב שתכירו אודות העיר בת ים הוא אפשרות התחבורה בעיר. בשורות הבאות נכיר את אפשרויות התחבורה השכיחות ביותר בעיר.

 

הכירו את דרכי התחבורה שיעזרו לכם להתנייד בקלות לערים סמוכות רבות

מתניידים עם רכב פרטי? הכביש המרכזי ביותר שמחבר בין העיר בת ים לבין ערים רבות נוספות בכל רחבי הארץ הוא כביש איילון. בעזרת כבישי איילון תוכלו לצאת בקלות ובמהירות מבת ים לערים רבות. מתניידים בעזרת תחבורה ציבורית בלבד? בעזרת קווי אוטובוס רבים תוכלו להתנייד בקלות ובמהירות לכל רחבי ישראל. העיר מבטיחה לכל תושביה קווי אוטובוס רבים בתדירות גבוהה המובילים רבים לכל פינה בעיר וכן לערים רבות בכל רחבי הארץ.

 

מתניידים בעזרת רכבת? בטח תשמחו לשמוע כי העיר כוללת 2 תחנות רכבת וצפויה ליהנות משירותיה של הרכבת הקלה בשנים הקרובות!

מעדיפים להתנייד בעזרת רכבת? חשוב לדעת כי בעיר ישנן שתי תחנות של רכבת ישראל המשרתות נאמנה את כלל התושבים. בעזרת רכבת ישראל תוכלו להגיע לערים רבות בכל רחבי הארץ בקלות, במהירות ובנוחות. כמו כן חשוב לדעת כי בעיר מתוכננת לפעול רכבת קלה בשנים הקרובות. הקו האדום של הרכבת הקלה צפוי לחבר בין בת ים לבין תל אביב ופתח תקווה בשנים הקרובות. רגע לפני סיום, חשוב שתכירו כמה מהשכונות המבוקשות ביותר בעיר.

 

הכירו את השכונות המובילות בעיר – לא כולן מתאימות לפרויקטים של התחדשות עירונית

חשוב להדגיש כי במידה ואתם מתכננים לרכוש דירה בעיר במטרה לקדם פרויקט של פינוי בינוי בת ים, חשוב לדעת לבחור נכון את השכונה המדוייקת עבור התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית. שכונות הכוללות בנייה חדשה לא צפויות ליהנות מיתרונות הפרויקטים השונים בשנים הקרובות. השכונות המובילות בעיר בת ים הן:

 

  • רמת יוסף.
  • שיכון ותיקים.
  • שיכון עמידר.
  • רמת הנשיא.
  • קרית באבוב.
  • קהילת חב"ד.
  • קהילת אורות התורה.
 

הכירו כמה מהשלבים המרכזיים של הפרויקט

רוצים לקדם את פרויקט הדגל של התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית? בשורות הבאות נכיר מקרוב כמה מהשלבים המרכזיים שתידרשו לעבור בדרך אל השלמת פרויקט פינוי בינוי בת ים. היכרות עם השלבים הללו תאפשר לכם להכיר את התהליך הארוך איתו אתם עומדים להתמודד, מה שיבטיח לכם וודאות וסבלנות נדרשת. אז רגע לפני שאתם מתחילים, הנה לכם כמה מהשלבים המרכזיים בפרויקט:

  • פנייה למשרד הבינוי והשיכון במטרה להכיר באזור המגורים שלכם כייעודי להתחדשות עירונית
כבר בשלב הראשון אתם חייבים את האישור של משרד הבינוי והשיכון. אנשים רבים לא מודעים לעובדה כי האזור חייב להיות מוכר ככזה המיועד להתחדשות עירונית. משרד הבינוי והשיכון הוא המכיר באזורים שונים כמיועדים להתחדשות עירונית לאחר בחינה מעמיקה של התשתיות, רמת הצפיפות והיתכנות הפרויקטים השונים.

  • הכנת תוכנית בניין עיר חדשה
לאחר שאזור המגורים שלכם הוכר בתור אזור ייעודי להתחדשות עירונית, קיימת חשיבות רבה להכין תוכנית בניין עיר חדשה. כפי שציינו מעלה, פרויקט פינוי בינוי בת ים כולל הריסה של מתחם בניינים לטובת בניית מגדלי מגורים רבי קומות. מגדלי המגורים הללו יכללו הוספה של עשרות ואף מאות יחידות דיור חדשות בכל בניין. לכן, קיימת חשיבות רבה להכין תוכנית בניין עיר חדשה שתכלול את הוספת כל יחידות הדיור החדשות.

  • קבלת אישור לתב"ע החדשה
לאחר שיש בידכם תוכנית תב"ע חדשה, היא צריכה לעבוד בדיקה קפדנית של ועדות תכנון ובניה. חשוב להדגיש כי התוכנית חייבת לעבור שתי וועדות לכל הפחות במטרה להבטיח את היתכנותה לקידום פרויקט פינוי בינוי בת ים.

  • עדכון כל דיירי המתחם
התוכנית עברה את כל בחינות הוועדות השונות? כעת חשוב לעדכן את כל דיירי המתחם בהתפתחויות. שלב זה נחשב לאחר השלבים הפשוטים ביותר בכל שלבי הפרויקט.

  • בחירה של קבלן מקצועי
הגענו לאחד השלבים המורכבים והחשובים ביותר בפרויקט כולו. בשלב זה דיירי המתחם (על ידי נציגים נבחרים או בכל דרך שיבחרו), נדרשים לבחור קבלן מבצע. קבלן מבצע הוא הקבלן שישלים את כל עבודות ההריסה והבנייה של הפרויקט. על כן קיימת חשיבות רבה לבחור בכובד ראש. איך בוחרים נכון? ראשית, מומלץ לבחור בחברות בנייה גדולות שכבר הספיקו להשלים פרויקטים שונים במסגרת התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית. חברות בנייה מנוסות בפרויקטים הללו יכירו את כל שלבי הפרויקט וידעו בדיוק מה עליהן לעשות על מנת לקדם את כל שלביו במהירות וביעילות מירבית.

שנית, מומלץ לבחור בחברת בנייה מקצועית שהשלימה פרויקטים של פינוי בינוי בעיר בה אתם מתגוררים. חשוב לדעת כי לכל רשות מקומית ישנם דגשים שונים באשר לכל שלבי הפרויקט. חברת בנייה מקצועית שהשלימה פרויקטים בעיר בה אתם מתגוררים תכיר היטב את כל הדגשים החשובים לרשות המקומית שלכם, מה שיעזור בהיערכות נכונה ובעבודה יעילה ומהירה.

  • שלב משא ומתן עם חברת הבנייה על התמורות
שלב זה אף הוא נחשב לאחד השלבים החשובים ביותר במסגרת הפרויקט כולו. בשלב זה דיירי המתחם ינהלו משא ומתן פרטי עם חברת בהנייה אודות התמורה המקובלת לכל דירה. כפי שהבאנו לעיל, התמורה המקובלת בפרויקטים של פינוי בינוי בת ים היא קבלת דירה חדשה וגדולה יותר בקומה גבוהה יותר. הדירה תכלול מרפסת שמש, חדר ממד וחניה פרטית. במקרים מסויימים ניתן לקבל תמורה גדולה יותר – ברוב המקרים מדובר בדירות גג או בדירות גן בבניין הישן.

לא אחת קורה שישנם דיירים שדורשים מהיזם תמורות גבוהות ללא פרופורציה לדירתם המקורית. לא אחת הדיירים הללו מעכבים פרויקטים שלמים ואף מונעים את היתכנותם. לאחר השלמת כל שלבי המשא ומתן דיירי המתחם יחתמו על החוזים הנדרשים להשלמת כל שאר שלבי הפרויקט.

  • פינוי כל דיירי המתחם מדירותיהם
חתמתם על חוזה המפרט את כל התמורה האישית המגיעה לכם? כעת היזם יחל בפינוי דירות המגורים שלכם. שלב זה נחשב לאחד השלבים הפשוטים ביותר במסגרת כל שלבי הפרויקט.

  • קבלת אישור הריסה 
לאחר הפינוי של כל דיירי הבניין, חברת הבנייה תקבל את אישור ההריסה. בעזרת אישור זה היא תוכל להתחיל להרוס את המתחם הקיים במטרה לבנות במקומו את מגדלי המגורים השונים.

  • פינוי כל פסולת ההריסה והכנת התשתיות
לאחר שלבי ההריסה חברת הבנייה תפנה את פסולת הבניינים במטרה להכין את השטח לבניית תשתיות חדשות. חברת בנייה מנוסה ומקצועית בפרויקטים להתחדשות עירונית תדע להשלים את כל שלבי ההריסה והפינוי במהירות וביעילות.

  • תחילת שלבי הבנייה של הפרויקט החדש
מתחם המגורים הישן נהרס, הפסולת פונתה והתשתיות הותאמו לבנייה החדשה? כל שנותר זה להשלים את כל שלבי הבנייה של מגדלי המגורים החדשים.

בחירה נכונה של יזם מקצועי וחברת בנייה גדולה ומנוסה, תבטיח לכם את השלמת כלל השלבים הללו ביעילות ובמהירות. היכרות עם השלבים תבטיח שתדעו בכל שלב איפה עומד הפרויקט, מה נעשה ומה עוד יש לעשות עד לתום כל שלביו. היכרות זו תאפשר לכם להתאזר בסבלנות הנדרשת בפרויקט ההתחדשות הגדול ביותר – פרויקט פינוי בינוי בת ים.

קבוצת עידן התחדשות עירונית
קבוצת עידן התחדשות עירונית

ביצוע פרויקטים למגורים והתחדשות עירונית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
עשרות שנות ניסיון בביצוע מגוון רחב של פרויקטים מאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שהבית שלכם בידיים טובות .

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
התקשרו עכשיו