תמא 38 הוד השרון

תמא 38 הוד השרוןמתגוררים בהוד השרון? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את התקדמותם של פרויקטים רבים להתחדשות עירונית ברחבי העיר. הפרויקטים הללו משנים את פניהן של שכונות רבות בעיר, ובכל רחבי הארץ. נמנה את ההבדלים המשמעותיים ביותר בין הפרויקטים השונים, נכיר את המטרה המרכזית בגינה המדינה החליטה לקדם את הפרויקטים הללו וכן נכיר מקרוב את אחת הערים המבוקשות ביותר בישראל – הוד השרון.

 

רוצים לקדם פרויקט תמא 38 הוד השרון? כדאי שתפנו את הדקות הקרובות לקריאת השורות הבאות!

רוצים לקדם פרויקטים שונים במסגרת התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית בהוד השרון? חשוב שתפנו את הדקות הקרובות לקריאת השורות הבאות. חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים כי לא ניתן לבצע פרויקטים שונים של התחדשות עירונית בכל מקום. כמו כן לא כל בניין ישן זכאי להטבות הללו. רוצים לדעת אם בניין המגורים שלכם יכול לעבור התחדשות עירונית? חשוב שתכירו את תנאי הסף להיתכנות – נמנה אותם מטה. כעת, חשוב שתכירו את אחת הערים המובילות במחוז מרכז הארץ.

מיקומה הגיאוגרפי של הוד השרון כולל יתרונות רבים – הכירו את המרכזיים שבהם

העיר הוד השרון ממוקמת במחוז מרכז הארץ וגובלת בערים מרכזיות רבות. בין הערים השכנות ניתן למנות את: פתח תקווה, כפר סבא, רמת השרון ורעננה. הערים הללו מבטיחות להוד השרון יתרונות רבים, המרכזיים שבהם הם מרכזי קניות גדולים, מקומות עבודה רבים ושלל מקומות בילוי מגוונים. הקרבה לערים המובילות הללו משפיעה על הביקוש לעיר שנחשב לגבוה במיוחד. משפחות רבות בוחרות לקבוע את מקום מושבן דווקא בהוד השרון, ובשורות הבאות תבינו בדיוק למה.

 

65,000 תושבים נהנים מקרוב ל 20,000 דונמים – רוצים להתגורר בעיר מרווחת במרכז הארץ? הוד השרון היא העיר בשבילכם!

הוד השרון הוכרזה לראשונה כעיר עצמאית רק בשנים האחרונות – בשנת 1990 לאחר איחוד של 4 מושבות קטנות. את דרכה היא החלה הרבה שנים קודם לכן, בשנת 1964 אז הוכרזה לראשונה כמועצה מקומית. נכון לכתיבת שורות אלה העיר מונה בשטחה למעלה מ 65,000 תושבים על שטח גדול הכולל קרוב ל 20,000 דונמים. נתונים אלה מבטיחים מרחבים רבים והיעדר צפיפות ברוב חלקי העיר. מעבר להיעדר הצפיפות, הוד השרון מתאפיינת בלא מעט שטחים פתוחי הכוללים עצי ירק ושלל גידולים. 

 

שטחים פתוחים רבים והיעדר עומס השכיח למדי באזורי המרכז 

רוצים להתגורר בעיר ולהרגיש במושב? העיר הוד השרון יכולה להתאים עבורכם. הביקוש הגדול לרחבי העיר גרר בשנים האחרונות עלייה משמעותית במחירי הדיור בעיר. נכון לכתיבת שורות אלה דירת מגורים ממוצעת בת 4 חדרים בהוד השרון תעלה למעלה מ 2,500,000 שקלים. ישנן שכונות בהן המחירים אף גבוהים יותר. מעמדם הממוצע של אוכלוסיית העיר מעט גבוה מהממוצע, מה שמאפשר למחירי הדיור בעיר להמשיך לעלות בהתמדה. 

 

הכירו את התחבורה הציבורית בעיר – אתם לא חייבים רכב צמוד!

מתניידים בתחבורה ציבורית? בטח תשמחו לשמוע כי לעיר ישנן שתי תחנות רכבת הממוקמות בגבול העיר עם כפר סבא. עוד חשוב לדעת כי לעיר ישנם קווי אוטובוס רבים המשרתים את כלל תושבי העיר בתדירות גבוהה למדי. מיקומה הגיאוגרפי של העיר מאפשר לכלל תושביה להגיע לכל ערי המרכז בקלות וביעילות בעזרת תחבורה ציבורית. כמו כן חשוב לדעת כי בעתיד קו מטרו צפוי לעבור בעיר ולחבר בינה לבין ערים רבות נוספות בקלות, במהירות ובזמינות מלאה.

קראו עוד: ייפוי כוח תמ"א 38

רוצים לקדם פרויקט תמא 38 הוד השרון בשכונת המגורים שלכם? הנה לכם כל הפרטים שאתם חייבים להכיר בשביל לעשות זאת נכון

לאחר שהכרנו מספר דגשים חשובים אודות אחת הערים המובילות בישראל, חשוב שתכירו עוד מספר פרטים אודות הפרויקטים המובילים ביותר בשטחה. בשנים האחרונות מדינת ישראל מקדמת לא מעט פרויקטים שונים של התחדשות עירונית. חשוב להבהיר כבר בפתיחת הדברים כי המטרה המרכזית של התוכנית הגדולה היא לא לשקם שכונות ישנות. אנשים רבים טועים לחשוב כי תמא 38 הוד השרון נועד בכדי לשקם שכונות ישנות ולשפר את מצבם האסתטי.

 

חוששים מרעידות אדמה? התחילו לקדם פרויקטים שונים באזור המגורים שלכם

אך האמת היא שפרויקט תמא 38 הוד השרון, בדומה לכל שאר הפרויקטים בתוכנית, נועד בכדי לחזק מבנים ישנים בפני רעידות אדמה. לא מעט אנשי מקצוע סבורים כי מדינת ישראל עלולה לסבול מרעידת אדמה בעתיד הקרוב. לכן, המדינה החליטה לצא ביוזמה הנקראת תוכנית להתחדשות עירונית. תוכנית זו אינה מיושמת על כל בניין ישן, אלא על בניינים שנמצאים בסיכון ישיר לקריסה בעת רעידת אדמה. במטרה להגיע לכמה שיותר מבנים ישנים שנמצאים ברמת סיכון גבוהה, המדינה החליטה על מספר תנאים שחייבים להתקיים בכדי לאפשר היתכנות של פרויקט תמא 38 הוד השרון. 

רוצים לדעת אם בניין המגורים שלכם עומד בתנאים הללו? הנה לכם כמה מהתנאים הבסיסיים ביותר.

 

הכירו את תנאי הסף שחייבים להתקיים:

  • בניין המגורים נבנה לפני שנת 1980.
  • בניין המגורים אינו מיועד להריסה.
  • בניין המגורים נבדק על ידי מהנדס מקצועי.
  • בניין המגורים כולל 2 קומות לכל הפחות.
כלל התנאים הללו קיימים בבניין המגורים שלכם? הסיכוי שתוכלו ליהנות מפרויקטים שונים של התחדשות עירונית גבוהים. מדוע הפרויקטים הללו מיושמים דווקא על בניינים שנבנו לפני שנת 1980 אתם שואלים? בגלל תקן בטיחות אחד שעומד במרכז הקמת התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית – תקן 413.

 

תקן בטיחות כנגד רעידות אדמה – תקן 413

תקן 413 הוא תקן בטיחות שכל מטרתו היא להבטיח את יציבות המבנים בעת רעידות אדמה. תקן זה החל את דרכו בבנייה בישראל בשנת 1975 אך הפך מחייב רק בשנת 1980. על כן אם הבניין שלכם נבנה לפני שנת 1980, כנראה שהוא אינו כולל את התקן החשוב להתמודדות טובה עם רעידות אדמה. לכן, המדינה מקדמת פרויקטים רק במבנים שנבנו לפני שנת 1980.

 

אתם לא חייבים לקדם רק פרויקט תמא 38 הוד השרון, ישנם פרויקטים נוספים

רוצים להכיר את הפרויקטים השונים? חשוב להדגיש כי פרויקט תמא 38 הוד השרון הוא אחד הפרויקטים השכיחים ביותר ברחבי העיר, אך לא היחידי הקיים במסגרת התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית. בשורות הבאות נכיר מקרוב את הפרויקטים השונים וכן את התמורה המקובלת בכל פרויקט. מחפשים את הפרויקט המשתלם ביותר? לא בטוח שפרויקט תמא 38 הוד השרון הוא הפרויקט הטוב ביותר עבורכם.

הפרויקטים המובילים בהוד השרון:

תמא 38 הוד השרון

פרויקט תמא 38 הוד השרון כולל חיזוק מבנים קיימים. במסגרת פרויקט זה בניין המגורים יעבור עבודות בדיקה יסודיות של מהנדסים מיומנים במטרה להבטיח שלאחר כל שלבי העבודה הוא יעמוד בכל תקני הבטיחות הקיימים. במשך כל שלבי העבודה דיירי הבניין ימשיכו להתגורר בדירתם, כך שאם אתם חוששים ממעבר דירה, פרויקט תמא 38 הוד השרון יכול להתאים לכם. 

לאחר תום השלמת כל שלבי הבנייה, הבניין הקיים יעבור עבודות חיזוק משמעותיות, שיפוץ חיצוני, שיפוץ פנימי, הוספה של מעלית לבניין, הוספה של כ 2.5 קומות חדשות וכן שינויים משמעותיים בפנים הדירות. התמורה המקובלת בפרויקטים הללו היא הוספה של בין 12 מטרים ועד 25 מטרים רבועיים לכל דירה. בתוספות הללו ישנה מרפסת שמש וחדר ממ"ד. לעיתים היזם מצליח להוסיף גם מחסן צמוד לכל דירה.

 

תמא 38/2 הוד השרון

פרויקט תמא 38/2 הוד השרון שונה מפרויקט תמא 38 הוד השרון. במסגרתו הורסים בניין בודד במטרה לבנות במקומו בניין חדש הכולל את כל תקני הבטיחות המחמירים ביותר שקיימים כיום. חשוב להדגיש ולומר כי פרויקט זה נחשב לפרויקט עם תמורה גדולה יותר, שכן בעלי הדירות מקבלים דירות חדשות בבניין חדש לחלוטין. לאחר תום כל שלבי הבנייה דיירי הבניין יהנו מבניין לדש לגמרי הכולל דירות גדולות יותר. בדירות החדשות יהיו חדרי ממ"ד ומרפסות שמש. בפרויקטים רבים גם חניה צמודה ומחסנים פרטיים.

 

פינוי בינוי הוד השרון

פרויקט נוסף הוא פרויקט פינוי בינוי הוד השרון. פרויקט זה הוא הפרויקט הגדול ביותר שכולל את השינוי הגדול ביותר. במסגרתו הורסים מתחם שלם של מבנים ובמקומו בונים מגדלי מגורים רבי קומות. ברוב הפרויקטים הללו מוסיפים עשרות ואף מאות יחידות דיור חדשות. חשוב להדגיש כי פרויקט זה אורך שנים ארוכות עד לקבלת המפתח לדירה החדשה, אך אם יש לכם סבלנות, זהו גם הפרויקט המתגמל ביותר.

דיירי המתחם יקבלו דירות חדשות בקומות גבוהות. הדירות שהם יקבלו יהיו גדולות יותר ויכללו מרפסת שמש וחדרי ממ"ד. כמו כן הבניין כולו נסנה בסטנדרט בנייה גבוה וכולל חניה תת קרקעית, מספר מעליות, לובי מפנק ועוד שלל הטבות. בעלי דירות במתחמי פינוי בינוי נהנים מהשבחה משמעותית של עשרות אחוזים במחיר הדירה שלהם.

קבוצת עידן התחדשות עירונית
קבוצת עידן התחדשות עירונית

ביצוע פרויקטים למגורים והתחדשות עירונית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
עשרות שנות ניסיון בביצוע מגוון רחב של פרויקטים מאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שהבית שלכם בידיים טובות .

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
התקשרו עכשיו