תמא 38 קרית ים

תמא 38 קרית יםרוצים לקדם פרויקטים שונים של התחדשות עירונית בקרית ים? הגעתם למקום הנכון. העיר קרית ים מקדמת פרויקטים רבים של תמא 38 וכן של פינוי בינוי בשטחה. בשנים האחרונות ניכר כי הרשות המקומית תומכת בקידומם של פרויקטים רבים מבעבר. רוצים להצטרף לחגיגה? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע והכלים החשובים שיסייעו לכם לקדם את הפרויקט במהירות וביעילות בבניין מגוריכם. אז רגע לפני שאתם מתחילים, חשוב שתפנו את הדקות הקרובות לקריאת השורות הבאות.

 

מתכננים לקדם פרויקט התחדשות עירונית בבניין שלכם?

בשורות הבאות נכיר מקרוב את הפרויקטים השונים במסגרת התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית. בנוסף, נגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לקדם את הפרויקט במהירות וביעילות, נכיר את תנאי הסף להיתכנות הפרויקט, נכיר את מטרתו המרכזית של הפרויקט וכן נמנה את התמורות המקובלות בפרויקטים השונים. העיר קרית ים מקדמת בשנים האחרונות פרויקטים רבים של תמא 38 קרית ים. אך חשוב לדעת כי ישנן עוד אפשרויות של פרויקטים שתוכלו לנסות לקדם בבניין המגורים שלכם, וברוב המקרים הן גם מתגמלות יותר.

הכירו את קרית ים 

אך לפני שנצלול לכל הפרטים החשובים ביותר אודות הפרויקטים השונים בתוכנית הממשלתית, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות העיר קרית ים. העיר קרית ים החלה את דרכה מספר שנים טרם קום המדינה, בשנת 1941. כ 35 שנים לאחר מכן, בשנת 1976 היא הוכרזה לראשונה כעיר עצמאית. מיקומה הגיאוגרפי הוא בחלקה הצפוני של ישראל והיא משוייכת למחוז חיפה. קרית ים גובלות בקרית מוצקים, בקרית שמואל, בקריית חיים ובעכו. כמו כן, כיאה לשמה, היא גובלת בים התיכון.

 

מתכננים לעבור לגור בקרית ים ורוצים לקדם פרויקטים שונים של התחדשות עירונית? חשוב שתדעו לבחור נכון את השכונה הנכונה

מיקום זה נחשב למיקום מיטבי באזור הצפון ולכן קריה זו נחשבת לאחת מהקריות המבוקשות ביותר. משפחות רבות בוחרות לקבוע את מקום מושבם דווקא בקרית ים הכוללת שכנות עם קריות רבות וכמובן עם חוף הים. הביקוש הגדול לאזור גרם לרשות המקומית לקבל החלטה מושכלת לקדם כמה שיותר פרויקטים של תמא 38 קרית ים. בהמשך המאמר נכיר מקרוב את השכונות שצפויות לעבור כמות גדולה של פרויקטים בהשוואה לכלל השכונות בעיר. רוצים ליהנות מכלל היתרונות הללו? ישנן לא מעט שכונות בקרית ים שיוכלו להתאים לכם.

 

42,000 תושבים בשטח של למעלה מ 10,000 דונמים – עיר מרווחת!

קרית ים כוללת בשטחה לא פחות מ 42,000 תושבים, כמות שגדלה בהתמדה בכ 5% בכל שנה. העיר משתרעת על פני למעלה מ 10,000 דונמים, מה שמאפשר מרחב לכל תושבי העיר. במדד הצפיפות של כל רחבי ישראל קרית ים ממוקמת במקום טוב, כך שהעיר אינה נחשבת לעמוסה במיוחד. חשוב להדגיש כי האמור מתייחס לממוצע עירוני, אך ישנן שכונות מבוקשות שנחשבות עמוסות בהשוואה לשאר שכונות העיר. 

 

שכונות העיר הן:

  • קרית ים א'.
  • קרית ים ב'.
  • קרית ים ג'.
  • קרית ים ד'.
רוצים לקדם תמא 38 קרית ים? חשוב לדעת לבחור נכון את השכונות הנכונות לשם כך. בשורות הבאות נכיר את תנאי הסף להיתכנות הפרויקטים, מה שיסייע לכם לבחור נכון שכונות שסיכויי היתכנות הפרויקטים בהן גבוהים. בכלליותו של דבר, הפרויקטים הללו מיושמים על מבנים ישנים שנבנו לפני שנת 1980. מבני מגורים שנבנו לאחר מכן לא יוכלו לעבור התחדשות עירונית בשנים הקרובות. 

 

הכירו מקרוב את התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית – תוכנית הכוללת שלושה פרויקטים ראשיים

לאחר סקירה מהירה אודות העיר קרית ים, חשוב שתכירו את כל הפרטים החשובים ביותר אודות פרויקטים של תמא 38 קרית ים. כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות הרשות המקומית בקרית ים מקדמת פרויקטים רבים של התחדשות עירונית. רוצים ליהנות משדרוג משמעותי לדירת המגורים שלכם? חשוב לפתוח בהיכרות מעמיקה עם הפרויקטים השונים. תחילה חשוב לעמוד על הסיבה המרכזית בגינה המדינה החליטה להתחיל בתוכנית ממשלתית להתדשות עירונית.

 

מפחדים מרעידות אדמה? הכירו את תקן הבטיחות 413

הסיבה המרכזית בגינה המדינה החליטה לקדם תוכנית ממשלתית להתחדשות עירונית היא התגוננות מיטבית מפני רעידות אדמה. אנשי מקצוע רבים בתחום זה מעריכים כי מדינת ישראל יכולה לחוות רעידת אדמה בשנים הקרובות. רעידת אדמה עלולה לערער את יציבותם של מבנים ישנים שנבנו לפני מספר עשורים וללא תקני הבטיחות הקיימים כיום. מסיבה זו המדינה החליטה לקדם מספר פרויקטים לחיזוק מבנים ישנים במיוחד.

 

לא כל בניין יעבור התחדשות עירונית – הכירו את התנאים שחייבים להתקיים בשביל היתכנות הפרויקטים

במטרה להגיע לכמה שיותר מבנים ברמת סיכון גבוהה לקריסה בעת רעידת אדמה, המדינה החליטה על כמה תנאי סף שחייבים להתקיים במלואם בשביל לקדם פרויקטים שונים להתחדשות. רוצים לדעת אם דירת המגורים שלכם עומדת בכלל התנאים? בשורות הבאות תכירו את התנאים המרכזיים.

 

תנאי היתכנות פרויקטים של תמא 38 קרית ים:

  1. בניינים שנבנו לפני שנת 1980.
  2. בניינים שנבדקו על ידי מהנדס מקצועי.
  3. בניינים שאינם מיועדים להריסה.
  4. בניינים הכוללים 2 קומות לכל הפחות.
 

מטרת התנאים הללו היא להבטיח שהבניינים שנמצאים ברמת הסיכון הגבוהה ביותר יהנו מתוכניות התחדשות שיבטיחו את יציבותם לאורך שנים. הפרויקטים השונים מבטיחים כי הבניינים יכללו את כל תקני הבטיחות המחמירים ביותר במטרה להבטיח את בטיחותם של הדיירים. חשוב שתכירו את התקן המרכזי בגינו המדינה החליטה לקדם תוכנית התחדשות עירונית – תקן 413.

 

תקן בטיחות לרעידות אדמה – החל להשתלב בבנייה בישראל רק משנת 1980

תקן 413 הוא תקן בטיחות המבטיח עמידות מיטבית מפני רעידות אדמה. רוצים לשפר את עמידות הבניין שלכם מפני רעידות אדמה? במסגרת התוכניות השונות להתחדשות עירונית עורכים התאמות לתקן 414. תקן זה החל את דרכו בבנייה בישראל בשנת 1980 ולכן אן הבניין שלכם נבנה קודם לכן, כנראה שהוא אינו כולל את תקן הבטיחות. מסיבה זו כלל המבנים שעוברים התחדשות עירונית הם מבנים שנבנו לפני שנת 1980. רוצים להבטיח את יציבות הבניין שלכם בעת רעידת אדמה? קיימת חשיבות רבה לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית בבניין המגורים שלכם.

 

הפרויקטים השונים בתוכנית הממשלתית – בחרו נכון את בפרויקט המתאים ביותר לאזור המגורים שלכם

חשוב להדגיש כי מעבר לתמא 38 קרית ים, ישנם פרויקטים נוספים במסגרת התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית. כלל הפרויקטים מקודמים בשנים האחרונות על ידי רשויות מקומיות רבות, לרבות קרית ים. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל ההבדלים המשמעותיים בין הפרויקטים השונים כך שתוכלו לבחור נכון את הפרויקט המדוייק ביותר עבור הצרכים שלכם.

  • תמא 38 קרית ים
תמא 38 קרית ים הוא אחד הפרויקטים השכיחים ביותר בקרית ים בפרט, ובכל רחבי הארץ בכלל. פרויקט זה כולל חיזוק של המבנה הקיים. במסגרתו אנשי מקצוע מיומנים בוחנים את הבניין מכלל צדדיו במטרה לאתר את הנקודות החלשות לצורך עבודות החיזוק. חשוב לדעת כי לאורך כל שלבי הבנייה דיירי הבניין ממשיכים להתגורר בדירתם ללא כל מפרע. במסגרת התוכנית הבניין יהנה מחיזוק משמעותי שיבטיח לו תקן 413 בפני רעידות אדמה, שיפוץ חיצוני, שיפוץ פנימי, הוספה של חדר ממ"ד לכל דירה, הוספה של מרפסת שמש לכל דירה וכן הוספה של עוד 2.5 קומות.

  • תמא 38/2 קרית ים
פרויקט זה אינו דומה לפרויקט תמא 38 קרית ים. במסגרת פרויקט זה הורסים מבנה בודד ובונים מחדש. לא רוצים לגור בדירתכם במהלך כל שלבי השיפוץ? פרויקט זה יכול להתאים עבורכם. עם תחילתו של הפרויקט כלל הדיירים נדרשים לפנות את דירותיהם. יזם הפרויקט ישלם שכירות חודשית עבור כל דייר עד לרגע קבלת המפתח. דיירי הבניין יהנו מבניין חדש, דירות חדשות הכוללות שיפורים רבים. ביניהם: הגדלה של שטח הדירה, הוספה של חדר ממ"ד, הוספה של מרפסת שמש, הוספה של חניה לכל דירה ועוד. כלל השינויים הללו מבטיחים השבחה משמעותית בערך הדירה.

  • פינוי בינוי קרית ים
הפרויקט הבא הוא הפרויקט הגדול ביותר והוא כולל הריסה של מתחם מבנים. במסגרת פרויקט זה הורסים כמה וכמה מבנים במטרה לבנות מגדלים רבי קומות על מגרש גדול. בפרויקט זה מוסיפים עשרות ואף מאות יחידות דיור לחלל, מה שגורר הליך ארוך ומורכב במיוחד. במסגרת פרויקט זה דיירי המתחם המקורי יהנו משלל הטבות. הדירות החדשות שהם יקבלו ימוקמו בקומות גבוהות ויכללו שטח גדול יותר. שטח הדירה יכלול חדר ממ"ד חדש ומרפסות שמש. כמו כן הדיירים יהנו מחנייה פרטית ומלובי מפנק. פרויקט זה נחשב לפרויקט המתגמל ביותר.

קבוצת עידן התחדשות עירונית
קבוצת עידן התחדשות עירונית

ביצוע פרויקטים למגורים והתחדשות עירונית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
עשרות שנות ניסיון בביצוע מגוון רחב של פרויקטים מאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שהבית שלכם בידיים טובות .

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
התקשרו עכשיו