תמא 38 בני ברק

תמא 38 בני ברקמתכננים לקדם פרויקט של תמא 38 בני ברק? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות אחת הערים הצפופות ביותר בישראל – בני ברק. מעבר לכך, נכיר את כל הדגשים החשובים אודות פרויקט תמא 38 בני ברק לחידוש מבנים ישנים שבנייתם הושלמה לפני מספר עשורים. אז רגע לפני שאתם מתחילים במסע קידום לפרוקיטים שונים של התחדשות עירונית ברחבי העיר, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

התחדשות עירונית מגיעה גם לבני ברק

עד לפני מספר שנים בודדות העיר בני ברק לא נהנתה מהפרויקטים השונים בתוכנית ההתחדשות העירונית. הפרויקטים הללו שירותי בעיקר את שכנותיה של העיר, אך לא נכנסו פנימה אל רחובות העיר הצפופים. אך בשנים האחרונות חל שינוי מהותי בדבר. בשנים האחרונות יזמים וחברות בנייה רבות בוחרים לבצע פרויקטים רבים ברחבי העיר. רוצים לקדם תמא 38 בני ברק בשכונת המגורים שלכם? בשורות הבאות תקבלו את כל הכלים המקצועיים שיעזרו לכם בכך. 

 

מדוע רבים כל כך בוחרים להתגורר דווקא בבני ברק? הכירו את העיר מקרוב

רגע לפני שנכיר מקרוב את התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית, את התמורה המקובלת בפרויקטים של תמא 38 בני ברק וכן את התכנות הפרויקטים בבניינים השונים, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות העיר עצמה. בשורות הבאות נכיר מקרוב את אפשרויות התחבורה בעיר, את גודלה של בעיר, את רמת צפיפותה וכן את השירותים שהיא מבטיחה לכל תושביה. רגע לפני שאתם מתחילים בשלבי קידום פרויקט תמא 38 בני ברק, חשוב שתכירו את הדגשים הבאים.

משוייכת למחוז תל אביב ושכנה צמודה של רמת גן, פתח תקווה וגבעת שמואל!

מיקומה הגיאוגרפי של בני ברק כולל יתרונות רבים. היא משוייכת למחוז תל אביב ונהנית משכנות עם ערים מרכזיות ומובילות בישראל. בין כלל שכנותיה ניתן למנות את פתח תקווה, רמת גן וגבעת שמואל. מעבר לכך, במרחק נסיעה קצר מהעיר ניתן להגיע לתל אביב, גבעתיים, קריית אונו ועוד. היתרון הגיאוגרפי מבטיח לכלל תושבי בני ברק מגוון רחב של מקומות עבודה במרחק נסיעה קצר, שלל מרכזי קניות גדולים ומקומות בילוי מגוונים.

 

ציביון העיר – חרדי מובהק

חשוב להדגיש כי הציביון בעיר בני ברק הוא צביון חרדי מובהק. מרבית תושבי העיר הם חרדים ולכן העיר כולה מכבדת את הציביון הקיים. חשוב להבהיר כי ישנם רחובות מעורבים ברחבי העיר. ברוב המקרים מדובר על רחובות הממוקמים בגבול עם ערים שכנות. כמו כן ישנה שכונה אחת הכוללת ציביון חילוני – שכונת פרדס קץ. בשנים האחרונות גם שכונה זו הופכת לשכונה הכוללת רוב חרדים. 

 

לא פחות מ 220,000 תושבים על פחות מ 8,000 דונמים – אל תבנו על שטחים פתוחים או מרחבים ירוקים

העיר בני ברק החלה את דרכה כעיר כבר בשנת 1949. מאז ועד היום היא הצליחה למשוך למחוזותיה לא פחות מ 220,000 תושבים המתגוררים בשטחה. חשוב להדגיש כי העיר אינה גדולה במיוחד, מה שגורם לצפיפות רבה. נכון לכתיבת שורות אלה העיר בני ברק היא העיר הצפופה ביותר בישראל ובין הערים הצפופות ביותר בעולם. כך שאם אתם מחפשים עיר מרווחת הכוללת שטחים פתוחים, בני ברק היא לא העיר עבורכם.

 

רוב ככל שטחי העיר מיועדים למסחר ולמגורים

העיר כוללת כ 7,350 דונמים בלבד. רוב ככל שטחי העיר מנוצלים לאזורי מסחר ואזורי מגורים. חושבים להתתגורר בעיר? חשוב שתכירו את אפשרויות התחבורה שהיא מציעה. תחילה חשוב להקדים ולומר כי העומס בעיר בא לידי ביטוי גם בכבישים. אנשים רבים מתלוננים על הנסיעה בעיר ומדווחים כי היא עמוסה ומסוכנת למדי. עם זאת, העיר מבטיחה לכל תושביה אפשרויות תחבורה רבות ובתדירות גבוהה.

 

התניידות בעיר – תחבורה ציבורית בתדירות גבוהה!

חלק גדול מתושבי העיר מתניידים בעזרת תחבורה ציבורית בלבד. לכן, העיר כוללת לא מעט קווי אוטובוס ייעודיים המניעים את תושבי העיר לכל פינה בעיר ומחוצה לה. בעזרת התניידות בתחבורה ציבורית תושבי העיר נהנים מהתניידות יעילה בתדירות גבוהה לכל חלקי הארץ. חשוב לדעת כי חלק מקווי האוטובוס בעיר הם קווי מהדרים הכוללים הפרדה בישיבה בין נשים לגברים. בקווי מהדרין הנשים יושבות מאחורה בעוד הגברים יושבים מקדימה.

כמו כן חשוב לדעת כי בעיר ישנה תחנת רכבת אחת וכן הרכבת הקלה צפויה לעבור בשטחה של העיר. כלל האפשרויות בהללו מבטיחות לכל תושבי העיר שאינם מתניידים בעזרת כלי רכב פרטיים, אפשרות תחבורה נוחה, מהירה ובתדירות גבוהה. 

 

רוצים לקדם פרויקט תמא 38 בני ברק? 

מתכננים להתגורר ברחבי העיר ורוצים לקדם פרויקט תמא 38 בני ברק? בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות הפרויקטים השונים הכלולים בתוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית. בשנים האחרונות מדינת ישראל מקדמת תוכנית ממשלתית להתחדשות עיורנית במטרה להבטיח את יציבותם של מבנים רבים בפני רעידות אדמה.

מטרת העל של התוכנית – מיגון ובטיחות בעת רעידות אדמה

חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים כי המטרה המרכזית של התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית היא שמירה על יציבות המבנים בפני רעידות אדמה, ולא התחדשות אסתטית למבנים ישנים. חוששים מפני רעידות אדמה? חשוב לדעת כי לא מעט אנשי מקצוע חוששים שמדינת ישראל יכולה לסבול מרעידות אדמה בשנים הקרובות. אז מה עושים? הפיתרון הטוב ביותר הוא לקדם פרויקט של תמא 38 בני ברק. רוצים לקדם פרויקט תמא 38 בני ברק בבניין המגורים שלכם? חשוב לדעת שלא ניתן ליישם את הפרויקט בכל בניין.

 

לא כל בניין יכול לעבור התחדשות עירונית – כך תדעו אם הבניין שלכם מתאים לתוכנית

כיום יש לא מעט בניינים ישנים שלא ניתן להשלים בהם את התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית. איך תדעו אם הבניין שלכם יכול לעבור התחדשות עירונית? בשורות הבאות נכיר כמה מתנאי הסף שחייבים להתקיים. מדינת ישראל בחרה לקבוע תנאי סף במטרה להבטיח כי הבניינים שנמצאים ברמת הסיכון הגבוהה ביותר לקריסה, יהנו מהפרויקטים הללו בתחילה. רוצים לבחון את היתכנות פרויקט תמא 38 בני ברק בבניין שלכם? חשוב שתכירו את כל תנאי הסף.

 

התנאים המרכזיים לביצוע פרויקט של תמא 38 בני ברק:

  • בניינים שנבנו לפני שנת 1980.
  • בניינים הכוללים 2 קומות לכל הפחות.
  • בניינים שנבדקו על ידי מהנדס מקצועי.
  • בניינים שאינם מיועדים להריסה.
 

בניין המגורים שלכם עומד בכל התנאים? תוכלו ליהנות מפרויקט שישביח את ערך הדירה שלכם באחוזים רבים!

אם בניין המגורים שלכם עומד בכל התנאים הללו, הסיכוי שהוא יוכל לעבור פרויקט של תמא 38 בני ברק גבוה. חשוב לדעת כי נכון לכתיבת שורות אלה מחירי הדיור בעיר בני ברק גבוהים וממשיכים לעלו בהתמדה. הסיבה למחירים הגבוהים נובעת בעיקר מהביקוש הגדול. מחיר דירת מגורים ממוצעת בת 4 חדרים בעיר חצה את רף 2,400,000 שקלים. דירות מגורים לאחר השלמת הפרויקטים הללו יעלו עשרות אחוזים יותר. רוצים ליהנות מהשבחה משמעותית בערך הדירה שלכם? חשוב שתכירו עוד מספר דגשים חשובים לפני שתתחילו במסע אחר חיפוש יזם וחברת בנייה.

 

הכירו את תקן הבטיחות שיגן על הבניין שלכם בעת רעידות אדמה

חשוב שתכירו את תקן הבטיחות המרכזי המשפיע על היתכנו הפרויקט. תקן 413 הוא תקן בטיחות ייעודי כנגד רעידות אדמה. התקן החל את דרכו בבנייה בישראל כתקן מחייב רק בשנת 1980, כך שכל בניין שנבנה קודם לכן, אינו כולל את תקן הבטיחות. במהלך כל הפרויקטים השונים חברת הבנייה מבטיחה לדיירים דירות חדשות בבניין הכולל תקן 413 ועוד תקני בטיחות רבים נוספים. רוצים להכיר מקרוב את כל הפרויקטים הקיימים כיום? המשיכו לשורות הבאות.

לאחר נגענו בכל הדגשים החשובים אודות העיר בני ברק ואודות התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית, חשוב שתכירו את הפרויקטים המבוקשים ביותר במסגרת התוכנית הגדולה.

 

הפרויקטים המבוקשים ביותר במסגרת תוכנית התחדשות עירונית:

פרויקט פינוי בינוי בני ברק

פרויקט פינוי בינוי הוא הפרויקט הגדול ביותר מבסגרת התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית. פרויקט זה כולל הריסה של מתחם מבנים במטרה לבנות מגדלי מגורים רבי קומות. חשוב לדעת כי פרויקט זה נחשב לפרויקט המשתלם ביותר ולכן אנשים רבים מכל רחבי הארץ בוחרים לקדם דווקא פרויקט זה. במסגרתו הדיירים יקבלו דירות בקומות גבוהות ובגדלים משתנים. ברוב המקרים היזם יבטיח לדיירים דירה גדולה יותר מדירתם המקורית בכ 25 מטרים רבועיים. ההגדלה תכלול חדר ממ"ד, מרפסת שמש, מחסן צמוד וכן חנייה צמודה.

 

חשוב להדגיש כי הפרויקטים הללו אינם מבוקשים בעיר בני ברק. הסיבות המרכזיות לכך הן:

  • בפרויקטים אלה אין מרפסות סוכה לכל דייר.
  • בפרויקטים הללו חייבים לעשות שימשו במעליות, ורבים מהציבור בעיר לא סומכים על היתר מעלית שבת.
  • הצפיפות העירונית מקשה על בניית תב"ע חדשה שתאפשר היתכנות של פרויקטים אלה.
 

פרויקט תמא 38/2 בני ברק

פרויקט נוסף במסגרת התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית הוא פרויקט תמא 38/2 בני ברק. פרויקט זה מזכיר מעט את הפרויקט שהובא מעלה ובמסגרתו הורסים בניין בודד במטרה לבנות בניין מגורים חדש. פרויקטים אלה יכולים להתאים לעיר בני ברק מהסיבה הפשוטה שברוב המקרים הבניין החדש שנבנה הוא בניין נמוך המאפשר כלייה לקומות הגבוהות ללא שימוש במעלית כלל. במסגרת הפרויקט דיירי הבניין המקורי יקבלו דירה חדשה וגדולה יותר. הדירה תכלול חדר ממ"ד, מרפסת שמש וחניה צמודה.

 

פרויקט תמא 38 בני ברק

הפרויקט האחרון והמבוקש ביותר בעיר הוא פרויקט תמא 38 בני ברק. במסגרת פרויקט זה חברת הבנייה כלל לא תהרוס את המבנים הקיימים, אלה תחזק אותם. אנשי מקצוע מיומנים יבחנו את המבנים במטרה להוסיף להם תקני בטיחות רבים. במסגת הפרויקט הבניין המקורי יעבור עבודות חיזוק שיבטיחו את תקן 413, עבודות שיפוץ חלקו החיצוני של הבניין, עבודות שיפוץ בחלקו הפנימי של הבניין, הוספה של ממ"ד לכל דירה, הוספה של מרפסת שמש לכל דירה וכן הוספה של מעלית. בפרויקטים הללו מוסיפים 2.5 קומות בלבד, מה שהופך את הפרויקט למבוקש ביותר ברחבי העיר בני ברק.

קבוצת עידן התחדשות עירונית
קבוצת עידן התחדשות עירונית

ביצוע פרויקטים למגורים והתחדשות עירונית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
עשרות שנות ניסיון בביצוע מגוון רחב של פרויקטים מאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שהבית שלכם בידיים טובות .

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
התקשרו עכשיו