תמא 38 קרית מוצקין

תמא 38 קרית מוצקיןהתוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית החלה לתפוס תאוצה בשנים האחרונות. בניינים רבים עברו פרויקטים שונים של חידוש ונכון לכתיבת שורות אלה ישנן עוד מאות תוכניות מוכנות שצפויות לצאת לדרת בשנים הקרובות. רוצים להצטרף לחגיגה? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הדגשים החשובים ביותר שאתם צריכים להכיר בכדי לקדם את הפרויקטים השונים בבניין המגורים שלכם. 

 

רוצים לקדם פרויקט של תמא 38 קרית מוצקין? השורות הבאות יעזרו לכם לעשות זאת נכון

בין כלל הדגשים החשובים בהם נעסוק מטה ניתן למנות נקודות חשובות אודות תנאי הסף להיתכנות פרויקטים שונים במסגרת התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית, היכרות עם ההבדלים המשמעותיים ביותר בין הפרויקטים השונים, היכרות עם התמורות המקובלות בכל פרויקט, דגשים חשובים אודות אחת הערים המתחדשות ביותר – תמא 38 קרית מוצקין ועוד. רוצים להתחיל לקדם את הפרויקט בבניין המגורים שלכם? כדאי שתפנו את הדקות הקרובות לקריאת השורות הבאות, הן יעניקו לכם ערך שיסייע לכם בכל שלבי קידום הפרויקט באזור המגורים שלכם.

 

העיר הצפונית שמונה לא פחות מ 50,000 תושבים בשטחה! הכירו את קרית מוצקין

אך רגע לפני שנצלול לכל הדגשים החשובים אודות הפרויקטים המובילים בתוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות אחת הערים המתחדשות ביותר – תמא 38 קרית מוצקין. בשנים האחרונות הרשות המקומית באזור מקדמת פרויקטים רבים של תמא 38 בשטחה. משקיעי נדל"ן רבים בוחרים לרכוש באזור נכסים שצפויים לעבור התחדשות בשנים הקרובות, במטרה ליהנות מהשבחה של עשרות אחוזים בשווי הדירה. רגע לפני שאתם בוחרים את דירתכם בקרית מוצקין, הנה לכם כמה פרטים חשובים אודותיה.

העיר הוכרזה כעיר עצמאית בשנת 1976 ומאז היא מושכת לגבולותיה תושבים חדשים רבים מידי שנה

העיר קרית מוצקין היא אחת מן הערים המרכיבות את הקריות. היא ממוקמת בחלקה הצפוני של המדינה ומשוייכת למחוז חיפה. העיר הוכרזה לראשונה כעיר עצמאית כבר בשנת 1976 וכוללת כ 50,000 תושבים בשטחה. שטחה של העיר כולל כ 3,800 דונמים, מה שממקם אותה במקום גבוה במדד צפיפות האוכלוסין של ישראל. חשוב להדגיש כי העיר מספקת לכלל תושביה שירותים מקיפים לשביעות רצונם. בבדיקה שנערכה בנושא עולה כי קרית מוצקים היא העיר במקום השני במדד שביעות רצון התושבים משירותי הרשות המקומית.

 

הכירו את השכונות המובילות שיש לעיר להציע

מתכננים לעבור להתגורר בקרית מוצקין? חשוב שתכירו את השכונות המובילות שיש לעיר להציע. חשוב להדגיש כי במידה ואתם מתכננים ליהנות מהשבחה בעקבות פרויקט תמא 38 קרית מוצקין, חשוב שתדעו לבחור נכון דירה הממוקמת באזור ייעודי להתחדשות עירונית. בהמשך נגע בשכונות שצפויות ליהנות משינויים משמעותיים בעקבות התוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית.

 

השכונות המובילות בעיר קרית מוצקין הן:

  • לב מוצקין

שכונת לב מוצקים נחשבת לאחת השכונות הטובות ביותר באזור הקריות כולו. מבני המגורים בשכונה הם רבי קומות המבטיחים חווית מגורים בסטנדרט גבוה לכלל תושבי השכונה. מעבר לכך, בשכונה ישנן לא מעט חנויות לכל צורך, מרכז קניות גדול ועוד לא מעט שירותים המבטיחים לתושבים את כל הנדרש ללא יציאה מהשכונה. שכונה זו אינה צפויה לשנות את פניה בעקבות פרויקטים של תמא 38 קרית מוצקין, כך שאם אתם רוצים ליהנות מהשבחת הפרויקט, שכונה זו אינה מתאימה עבורכם.

  • נווה אביבים
שכונת נווה אביבים אף היא נחשבת לשכונה יוקרתית ומבוקשת בעיר. שכונה זו מתאפיינת בבנייה צמודת קרקע כך שגם היא אינה צפויה לעבור התחדשות עירונית בעתיד הקרוב. 

  • מוצקין הוותיקה
שכונת מוצקים הוותיקה היא שכונה הכוללת מבנים ישנים שנבנו לפני עשרות שנים. שכונה זו צפויה לשנות את פניה בשנים הקרובות בגין פרויקטים רבים של תמא 38 קרית מוצקין. מתכננים לקנות דירת למטרות השקעה? שכונת מוצקים הוותיקה כוללת הזדמנות של ממש עבורכם.

  • משכנות אמנים
שכונה זו היא השכונה החדשה ביותר בעיר. השכונה קיבלה את שמה בגין כלל האמנים המוזרים בה. שמות רחובותיה הם שמותם של אמנים ישראלים ממרוצת השנים. שכונה זו אינה צפויה לעבור התחדשויות עירוניות בעתיד הקרוב כך שאם אתם מחפשים דירה שתעבור תמא 38 קרית מוצקין, שכונת משכנות אמנים היא לא הכתובת עבורכם.

קראו עוד: כמה זמן לוקח תמ"א 38

כעת חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות הפרויקטים השונים בתוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית!

לאחר שנגענו בכל הפרטים החשובים ביותר אודות אחת הערים המובילות במחוז חיפה, קרית מוצקין, קיימת חשיבות רבה שתכירו עוד דגשים חשובים אודות הפרויקטים השונים של ההתחדשות העירונית. בשנים האחרונות מדינת ישראל והרשויות המקומיות מקדמים יחד פרויקטים רבים במסגרת התוכנית להתחדשות עירונית. חשוב להבהיר כבר בפתיחת הדברים כי תוכנית זו אין מטרתה לשקם שכונות ישנות ומוזנחות. מטרתה של תוכנית זו היא להבטיח את עמידות המבנים הישנים בפני רעידות אדמה.

 

רעידות אדמה בדרך? הכירו את הסיבה האמיתית בגינה המדינה החלה בתוכנית ממשלתית להתחדשות עירונית

לא מעט אנשי מקצוע החוקרים מזה שנים ארוכות רעשי אדמה בכל רחבי העולם סבורים כי מדינת ישראל יכולה לחוות רעידת אדמה בשנים הקרובות. משום כך, מדינת ישראל החליטה לקדם תוכנית ממשלתית להתחדשות עירונית. תוכנית זו מטביחה שכל הבניינים הישנים שנמצאים בסיכון גבוה לקריסה בעת רעידת אדמה יוכלו לעבור עבודות חיזוק להבטחת יציבותם. חשוב לדעת כי ישנם מספר פרויקטים שונים במסגרת התוכנית המדינית הגדולה. בשורות הבאות נכיר מקרוב את הפרויקטים המובילים והמבוקשים ביותר.

 

תוכניות ההתחדשות המובילות:

  • תמא 38 קרית מוצקין
פרויקט תמא 38 קרית מוצקין הוא פרויקט הכולל חיזוק מבנים קיימים. במסגרת פרויקט זה חברות הבנייה משפצות את המבנה הקיים ללא הריסתו כלל. חשוב להדגיש ולומר כי מהנדסים מקצועיים עוקבים מקרוב אחר כל שלבי הבנייה במטרה להבטיח כי הבניין יקבל את כל החיזוקים הנדרשים במטרה להבטיח לכל תושביו בטיחות מיטבית בעת רעידות אדמה. במסגרת הפרויקט הבניין יהנה משיפוץ וחיזוק יסודות, משופוץ חיצוני, משיפוץ פנימי, מהוספה של מעלית, חדר ממ"ד לכל דירה וכן מרפסות שמש. 

  • תמא 38/2 קרית מוצקין
פרויקט זה שונה מהפרויקט המקורי תמא 38 קרית מוצקין. במסגרת פרויקט זה חברת הבנייה הורסת את המבנה כולו במטרה לבנות בניין חדש הכולל את כל תקני הבטיחות. מיד עם תחילתו של הפרויקט דיירי הבניין ידרשו לפנות את דירותיהם למשך כל שלבי הבנייה. חשוב להבהיר כי היזם ישלם שכירות חודשית לכלל דיירי הבניין למשך כל התקופה שהם לא מתגוררים בביתם. דיירי הבניין יקבלו בתמורה דירה חדשה בבניין חדש. הדירה תכלול את כל תקני הבטיחות וכן חדר ממ"ד, מרפסת שמש, חניה צמודה ולעיתים גם מחסן.

  • פינוי בינוי קרית מוצקין
פרויקט פינוי בינוי קרית מוצקים נחשב לפרויקט המבוקש מכולם. במסגרת פרויקט זה חברת הבנייה תהרוס מתחם בניינים גדול לטובת בניית מגדלי מגורים רבי קומות. מגדלי המגורים יבנו בסטנדרט גבוה ויבטיחו לדיירי הבניינים המקוריים תמורה גבוהה במיוחד. הדיירים יקבלו דירות גדולות בקומות גבוהות יותר. הדירות יכללו חדר ממ"ד, מרפסות שמש, מחסן וחניה. נשמע לכם מעניין? חשוב לדעת כי פרויקט זה אורך שנים ארוכות וכולל לא מעט שלבים בירוקרטיים. יש לכם סבלנות? זהו הפרויקט המשתלם ביותר בתוכנית הממשלתית להתחדשות עירונית.

 

לא כל בניין ישן יעבור התחדשות עירונית – אז איזה בניינים כן? הכירו את תנאי הסף של המדינה!

חשוב להדגיש כי לא כל בניין ישן יכול לעבור פרויקטים שונים של התחדשות עירונית. המדינה רוצה להגיע לכמה שיותר בניינים שנמצאים בסיכון ישיר ולכן היא קובעת מספר תנאי סף להיתכנות הפרויקטים. אחד מתנאי הסף המשמעותיים ביותר הוא שנת בניית הבניין. החל משנת 1980 חלה חובה על כל חברת בנייה בישראל לשלב תקן 413 כנגד רעידות אדמה. לכן, בניינין שנבנו לפני שנת 1980 יהיו זכאים להמשך התקדמות בפרויקטים השונים.

 

הבניין שלכם נבנה לפני שנת 1980? הסיכוי שלכם לקדם פרויקט תמא 38 קרית מוצקין אינו מבוטל!

בניינים שנבנו לאחר שנת 1980 כוללים את תקן הבטיחות כנגד רעידות אדמה ולכן הם לא יוכלו ליהנות מהתחדשות עירונית. כמו כן חשוב לדעת כי לאחר כל שלבי הבנייה של הפרויקטים השונים, אנשי מקצוע יבחנו מקרוב את עמידותם של הבניינים בפני רעידות אדמה. כל בניין שעבר תמא 38 קרית מוצקין יהנה מיציבות מיטבית כנגד רעידות אדמה, כפי המקובל בתקן הבטיחות 413.

קבוצת עידן התחדשות עירונית
קבוצת עידן התחדשות עירונית

ביצוע פרויקטים למגורים והתחדשות עירונית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
עשרות שנות ניסיון בביצוע מגוון רחב של פרויקטים מאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שהבית שלכם בידיים טובות .

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
התקשרו עכשיו